Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Forza Motorsport 5

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Forza Motorsport 5

"De eerste exclusieve titel voor de Xbox One is aangekondigd en komt in de vorm van Forza Motorsport 5. Een vervolg op de populaire raceserie die bij vele Xbox fans al meer dan bekend is."

XGN.nl is de website voor nieuws en reviews over de laatste games, films, series, tech, LEGO en F1.

Comment

Comment

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten

Nice

pre order reeds gedaan.

Comment

Meen je dat nu dat ik voor dit spel een nieuwe console moet kopen, nl de xbox One?
              Wat een bullshit!

Comment

Ben het al een paar weken aan het spelen , zeer leuk spel en echt een verbetering tegenover forza 4 .
                Het is wel iets moeilijker om credits te verdienen , je krijgt geen auto meer na het winnen van een kampioenschap .
                In forza 4 ging het verzamelen van credits iets te makkelijk , nu zal je beter uitkijken naar welke auto je koopt en welke mods je gaat doen .

Enigste grote minpunt is het gebrek aan circuits tegenover de vorige Forza's , zijn er wel een paar minder .
                Maar welke de circuits die er wel inzitten zijn wel zeer goed nagemaakt , Spa Francorchamps is echt bijna perfect !!
                Maar er zullen er wel nog bij komen via DLC , denk dat ze de game wat hebben moeten rushen om die klaar te krijgen voor de launch van de xbox one .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
                  Meen je dat nu dat ik voor dit spel een nieuwe console moet kopen, nl de xbox One?
                  Wat een bullshit!
                  Graphics hebben hun prijs...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Flow Bekijk Berichten
                    Ben het al een paar weken aan het spelen , zeer leuk spel en echt een verbetering tegenover forza 4 .
                    Het is wel iets moeilijker om credits te verdienen , je krijgt geen auto meer na het winnen van een kampioenschap .
                    In forza 4 ging het verzamelen van credits iets te makkelijk , nu zal je beter uitkijken naar welke auto je koopt en welke mods je gaat doen .

Enigste grote minpunt is het gebrek aan circuits tegenover de vorige Forza's , zijn er wel een paar minder .
                    Maar welke de circuits die er wel inzitten zijn wel zeer goed nagemaakt , Spa Francorchamps is echt bijna perfect !!
                    Maar er zullen er wel nog bij komen via DLC , denk dat ze de game wat hebben moeten rushen om die klaar te krijgen voor de launch van de xbox one .
                    Geïmporteerde One gekocht dus. Hoe valt de one zelf mee?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                      Graphics hebben hun prijs...
                      Nou, €600 voor een spelletje te spelen is er los over.
                      2 jaar? geleden nog maar een Elite gekocht, omdat de vorige de befaamde rode cirkel had.
                      Weer een kost (van €400), terwijl een productiefout de oorzaak was.

Ahja, prioriteiten stellen. Misschien als ik 16j was dat ik hem nog wel zou kopen, maar nu niet meer.

Sorry voor de offtopic!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
                        Nou, €600 voor een spelletje te spelen is er los over.
                        2 jaar? geleden nog maar een Elite gekocht, omdat de vorige de befaamde rode cirkel had.
                        Weer een kost (van €400), terwijl een productiefout de oorzaak was.

Ahja, prioriteiten stellen. Misschien als ik 16j was dat ik hem nog wel zou kopen, maar nu niet meer.

Sorry voor de offtopic!
                        Ik begrijp u maar al te goed. Zelf staat hier ook mijn 2e 360 onder den bureau. Met verschillende aangekochte packs voor Forza 4 die niks meer waard zijn, aangezien de One niet backwards compatible is.

Het is veel geld. Maar voor PC of Tv gaat toch hetzelfde op? Wil je de recentste entertainment hebben? Dan heb je aangepaste toestellen nodig. Dat gaat op voor smartphones, pc's, laptops, schermen en ook consoles.
                        Ik hou er bewust rekening mee dat de One volgend jaar komt, daarom heb ik niks meer gekocht sinds mei dit jaar.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichten
                          Geïmporteerde One gekocht dus. Hoe valt de one zelf mee?
                          Yep , eentje gekocht in frankrijk . Mijne 360 heeft 2 maanden geleden de geest gegeven dus kwam goed uit en de PS4 heeft momenteel geen games dat ik wil spelen dus was de one een goede oplossing .

Die valt zeer goed mee .
                          Voice commands werken zeer goed , de nieuwe kinect is zeer goed , bijna geen input lag .
                          Om de echte power van de one te zien is het nog wachten op de grote games die eraan zitten te komen . Forza 5 ziet er goed uit en speelt vlot maar ben niet echt weggeblazen van de graphics .
                          Maar als je dan Ryse : son of rome speelt dan merk je echt wel dat er zeer veel potentieel inzit , die game ziet er zeer goed uit .
                          Nieuwe controller is echt zeer goed , er zit nu zo een rumble , force feedback achtige ding in de triggers .
                          Wat bij forza 5 echt zeer leuk speelt , bij het remmen voel je de abs werken door te triggers , bij een FWD bij het gas geven in een bocht voel je het sper werken .
                          Moeilijk uit te leggen maar zorgt voor veel meer gevoel tijdens het spelen .

Comment

Voor een Xbox one ga ik nog ff passen, ik koop het toch alleen maar voor forza! Tegen dat forza 6 uitkomt zal de prijs wel wat gedaald zijn. Maar ik ken men eigen als het in belgie uit komt dan is zien=kopen

Comment

Ik hoop op een Forza Horizon 2! Als dat uitkomt koop ik heel het boeltje, met Horizon heb ik me (al dan niet samen met maten) zot geamuseerd!

Comment

Comment

Comment

Comment

graphics zijn wel een stuk beter dan GT6......

Comment

Gezond jaloers! Als de prijs van de console zakt/überhaupt leverbaar is.
                                        1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                                        2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                                        2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

Working...
                                        X