Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Steam

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Steam

Aangezien hier ook een PS3 online topic is, dacht ik dit ook even op te starten voor de pc-gamers. Zoals de titel al zegt, gaat het hier over het platform Steam. Ik zou zeggen, als je zin hebt plaats dan hier je nickname zodat we elkaar kunnen toevoegen, en eventueel de games die je (veel) speelt. Hoe meer zielen hoe meer vreugde
    Ikzelf speel zowat alle racegames die te vinden zijn op Steam, zowel arcade als simulator. De simulator's in combinatie met de Logitech G27.
    Voor de rest speel ik ook zowat elk ander genre.
    Nickname is dezelfde als hier op het forum

Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
    Aangezien hier ook een PS3 online topic is, dacht ik dit ook even op te starten voor de pc-gamers. Zoals de titel al zegt, gaat het hier over het platform Steam. Ik zou zeggen, als je zin hebt plaats dan hier je nickname zodat we elkaar kunnen toevoegen, en eventueel de games die je (veel) speelt. Hoe meer zielen hoe meer vreugde
    Ikzelf speel zowat alle racegames die te vinden zijn op Steam, zowel arcade als simulator. De simulator's in combinatie met de Logitech G27.
    Voor de rest speel ik ook zowat elk ander genre.
    Nickname is dezelfde als hier op het forum
    Ik heb al lang niet meer op steam geweest, maar wat staat daar allemaal op van racegames? Vroeger heb ik daar veel trackmania op gespeeld, en de zwarte versie van steam gehad voor gratis games

Gratis aanraders? Dan heb ik iets om mij mee bezig te houden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk Berichten
      Ik heb al lang niet meer op steam geweest, maar wat staat daar allemaal op van racegames? Vroeger heb ik daar veel trackmania op gespeeld, en de zwarte versie van steam gehad voor gratis games

Gratis aanraders? Dan heb ik iets om mij mee bezig te houden
      Goh, bekendere arcade racers zijn Grid 2, Dirt, NFS, Trackmania (ook de nieuwere al), TDU, F1...
      Sim's die ik vooral speel zijn GTR(2), Race Injection, RaceRoom Experience (gratis, aanrader), klassieker Race07...

Complete lijst: http://store.steampowered.com/genre/Racing/

Zit niet veel gratis tussen, echter zijn het momenteel Steam Summer Sales (11/07 - 22-07), en vind je veel games aan -75% (altijd slechte periode voor m'n portemonne )

Comment

Goh, bekendere arcade racers zijn Grid 2, Dirt, NFS, Trackmania (ook de nieuwere al), TDU, F1...
        Sim's die ik vooral speel zijn GTR(2), Race Injection, RaceRoom Experience (gratis, aanrader), klassieker Race07...

Complete lijst: http://store.steampowered.com/genre/Racing/

Zit niet veel gratis tussen, echter zijn het momenteel Steam Summer Sales (11/07 - 22-07), en vind je veel games aan -75% (altijd slechte periode voor m'n portemonne )
        Grid 2 heb ik op PS3, Dirt heb ik ook, NFS ook, Trackmania 2 ook TDU ook, F1 heb ik allemaal de laatste, vanaf 2010. En GTR2 heb ik ook.

RaceRoom dan maar eens proberen zeker

Comment

Grid 2 heb ik op PS3, Dirt heb ik ook, NFS ook, Trackmania 2 ook TDU ook, F1 heb ik allemaal de laatste, vanaf 2010. En GTR2 heb ik ook.

RaceRoom dan maar eens proberen zeker
          Hahaha, mooi dat je er al zoveel hebt! Maar er zijn er nog meer hoor dan degene die ik hier enkel opnoem RaceRoom enkel proberen als je een stuur hebt, anders is dat niet te doen.

Comment

Hahaha, mooi dat je er al zoveel hebt! Maar er zijn er nog meer hoor dan degene die ik hier enkel opnoem RaceRoom enkel proberen als je een stuur hebt, anders is dat niet te doen.
            Mag geen probleem zijn met mij Logitech G25 Een dezer dagen eens proberen.

Comment

Frequente steamgebruiker sinds het onstaan ervan (2003?). Ik speel momenteel enkel online cs:go (counterstrike global offensive). Reteverslavend fps, het vroegere counterstrike in een nieuw jasje gestoken.

Aangezien ik al mijn games "niet koop" kan ik nooit beschikken over het online gedeelte. Enkel de zware fps kleppers tracht ik aan te kopen (Call of Duty, Battlefield, CoH).

Qua racegames hou ik het bij Grid, NFS en af en toe F1. Speel liever arcade racegames dan simulators aangezien ik niet over een stuur beschik en simulators met toetsenbord te moeilijk is :p

Comment

Ah ben je zo ene dat alles download
                COD ben ik al lang mee gestopt, vind dat het enorm uitmelken is.
                CS: GO is inderdaad goed, Valve heeft daar goed z'n best bij gedaan. Heb het originele CS kapot gespeeld.
                Spijtig dat je niet online bent
                Ja, simulators met toetsenbord is echt niet te doen.

Comment

Als een spel enkel Single Player heeft, download ik het ook (behalve GTA en Half-Life (en -afgeleiden)).

Ook al lang niet meer op Steam ingelogd.. Vind dat Steam nu veel slechter is dan voor die nieuwe look. Oude was beter (die standaard die legergroene skin had maar ik gebruikte altijd die zwarte skin). Door al dat fancy gedoe is die nieuwe client veel zwaarder (= meer lag, crashes etc).

Om in-game te chatten gebruik ik liever Xfire, maar veel van mijn vroegere gaming buddies zijn al lang inactief. Gebruik het nu enkel nog om mijn game uren te loggen. Stats zijn cool. (en de manier dat Steam het doet vind ik minder + enkel van Steam games worden de uren gelogd).

Heb mijn account al sinds 2005, toen ik mijn key van Half-Life 1 op Steam kon activaten zodat je de Steam versies kon downloaden (waaronder ook CS 1.6 ipv 1.5). Vroeger zeer veel Day of Defeat 1.3 gespeeld. En daarna TF2 (maar speel ik ook niet meer sinds dat hele 'hat' gedoe en overdreven class upgrades en trading gedoe etc.).

Bij de vorige Steam sales (kerstperiode) heb ik denk ik zowat 200 eur erdoor gejaagd. :') En moet nog veel van die games spelen dus heb ik de summer sales maar aan me voorbij laten gaan. Momenteel volgens Steam 96 games in m'n lijst nu (mods, beta's enzo erbij).

Tegenwoordig game ik nog erg weinig. Wel aan het wachten op GTA V en HL2 Episode Three & HL3.

Deze blijft ook zalig..
                  Last edited by Ian; 22/07/2013, 21:36.

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.
                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Ik heb niet echt last van crashes of lag hoor. Alé 't is te zeggen, op m'n gaming rig alleszins niet, laptop durft soms wat trager reageren.
                    Ik heb er met deze Steam Summer Sale een goeie €80 doorgejaagd. Ik zet altijd max €100 op m'n PayPal, en een beetje discipline om er niet over te gaan.
                    Koop eigenlijk enkel games die altijd onder de €10 zetten. Enkel was nu Skyrim: Legendary Edition een uitzondering.
                    'K heb er precies 105: http://steamdb.info/calculator/?play...M3&currency=de
                    Ik moet echter ook eens even stoppen met aan te kopen, want ik heb er ook nog een pak niet gespeeld.
                    Heb je een bron van HL?! Want heb daar al veel rumoer over gehoord, maar nog nooit echt iets duidelijk.
                    Zou wel epic zijn!

Comment

Heb je een bron van HL?! Want heb daar al veel rumoer over gehoord, maar nog nooit echt iets duidelijk.
                      Zou wel epic zijn!
                      http://www.gamer.nl/achtergrond/3032...e-3-op-een-rij

Ik heb vaak als ik inlog dat Steam vastloopt bij het 'launching Steam/logging in' venstertje.

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Amai beemer_m3, wat een lijst Ik koop eigenlijk al mijn games in de winkel, dus gebruik zelden steam. Om mijn stats bij te houden gebruikte ik xfire. Maar ben gestopt met gamen, dus ook met xfire

Hehe, mijn xfire account. http://www.xfire.com/profile/saihtam1vf Echt veel te veel battlefield gespeeld

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                          http://www.gamer.nl/achtergrond/3032...e-3-op-een-rij

Ik heb vaak als ik inlog dat Steam vastloopt bij het 'launching Steam/logging in' venstertje.
                          Valve kan er wel de spanning in houden zeg ivm HL3.
                          Ah, heb ik geen probleem mee, is vrij snel weg.

Amai beemer_m3, wat een lijst Ik koop eigenlijk al mijn games in de winkel, dus gebruik zelden steam. Om mijn stats bij te houden gebruikte ik xfire. Maar ben gestopt met gamen, dus ook met xfire

Hehe, mijn xfire account. http://www.xfire.com/profile/saihtam1vf Echt veel te veel battlefield gespeeld
                          Ja, ik game nogal graag
                          Ben je niet duurder af in de winkel? Ik ga af en toe naar de Game Mania voor games voor m'n vriendin haar Wii U, en 'k vind het daar toch duur zijn.
                          Ik vind het ook enorm handig dat je via Steam al je games altijd "bij je hebt". Installeren gaat ook snel, downloaden tegen +- 13 MBps.
                          Battlefield vind ik momenteel een pak beter dan COD, vooral de Battlefield 3 is echt goed. Ben benieuwd naar de 4. Enkel spijtig dat je voor Battlefield de Origin client moet gebruiken, die op geen fluit trekt. En ik heb het sowieso al niet voor EA.

Comment

Ja, ik game nogal graag
                            Ben je niet duurder af in de winkel? Ik ga af en toe naar de Game Mania voor games voor m'n vriendin haar Wii U, en 'k vind het daar toch duur zijn.
                            Ik vind het ook enorm handig dat je via Steam al je games altijd "bij je hebt". Installeren gaat ook snel, downloaden tegen +- 13 MBps.
                            Battlefield vind ik momenteel een pak beter dan COD, vooral de Battlefield 3 is echt goed. Ben benieuwd naar de 4. Enkel spijtig dat je voor Battlefield de Origin client moet gebruiken, die op geen fluit trekt. En ik heb het sowieso al niet voor EA.
                            Nu kan ik niet anders, aangezien alles voor mij op PS3 is. En vroeger kon ik dat ook niet, want dan kon ik niet online betalen Dus waarschijnlijk wel duurder

Comment

Valt nog mee toch. Hier mijn profiel.

Verder moet ik nog uitspelen (of beginnen spelen):

- Assassin's Creed: Revelations
                              - Alan Wake (+ American Nightmare expansion)
                              - The Walking Dead
                              - Fallout: New Vegas (al moet ik Fallout 3 eigenlijk ook nog uitspelen maar staat momenteel niet meer installed dus zal wss niet meer gebeuren)
                              - Portal 2 (aan de helft)
                              - Skyrim (kan nog heeel lang duren :') )
                              - Titan Quest (kan ook nog lang duren)
                              - AoE III The Asian Dynasties (kan ook nog lang duren gezien het nu uninstalled is)
                              - Left 4 Dead 1 nieuwe levels
                              - L4D2 campaigns (al is spelen met bots maar saai en met onbekenden ook kak)
                              - Fallout 1, 2, Tactics (al ga ik 1 en Tactics wss skippen.. en too old + rpg zooi)
                              - Red Orchestra 2
                              - Zeno Clash
                              - ... nog een hoop Steam games die ik vorige kerst gekocht heb :') (o.a. RACE 07 en die andere gelijkaardige race games)

Games die ik nog niet heb maar wel nog wil spelen:

- Assassin's Creed III
                              - AC IV piraten dinges
                              - The Last of Us

Wil ik nog eens herspelen (of verder herspelen) eens bovenstaande ik bovenstaande gespeeld heb (wat nog lang kan duren):

- Half-Life 2 (+ Episode One en Two)
                              - GTA IV Episodes (en mss GTA IV ook nog eens)
                              - GTA SA
                              - GTA VC
                              - GTA III
                              - Assassin's Creed 1

Ik ben er wss nog wel wat vergeten.

Ben sterk geminderd in gamen, dus kan nog lang duren eer ik bovenstaand lijstje afgegaan ben)

En eigenlijk zou ik erg graag m'n PC eens formatteren zodat alle zooi eraf is en ik weer wat extra plaats heb @ HD. Maar eerst zou ik die games willen uitspelen omdat ik te lui ben voor reinstall enzo. :') En programma's herinstalleren zie ik ook wat tegenop, lol.

Nu ik afgelopen 2 jaar enorm veel Mac OSX gebruikt heb, vind ik het echt kak om op een Windhoos pc bezig te zijn.. Eigenlijk gebruik ik die pc enkel nog om te gamen, verder altijd m'n Macbook Pro om fora's etc. te checken (en dit bericht is ook getypt op m'n Macbook). Jammer dat die dingen zo duur zijn, of ik kocht een iMac of nog beter een Mac Pro (al is Mac eigenlijk niet echt handig om te gamen ivm koeling, wordt snel warm (m'n Macbook is nu ook al de hele tijd aan het 'blazen' en je kan er een ei op bakken)).

Dat vond ik ook handig aan Steam. Enkel jammer dat bvb je achievement progress lokaal wordt opgeslagen ipv online. CoD heb ik online eigenlijk nooit echt leuk gevonden. Veel te veel spray fest. Single player vond ik wel leuk, al was ik redelijk teleurgesteld bij MW3 (bij CoD4 had ik nog echt dat 'wow' gevoel, in dat Chernobyl level bvb). Battlefield online is wel leuker, als je een goed team hebt. Enkel die lange laadtijden zijn vervelend. BF Heroes ook eventjes gespeeld maar dat is ook maar een slappe TF2-rip. En slecht systeem zonder die server browser + upgrades die je moet kopen (typisch wat voor EA, die micro-transactions).

Origin + via web browser suckt wel idd bij BF3. En ook het feit dat je voor elke DLC moet betalen (bij Valve altijd gratis). Heb nu enkel de basic versie zonder DLC, maar vind het stom dat je de DLC's niet samen kan kopen zonder het basis spel erbij, gezien ik het al heb. De single player campaign vond ik ook wel knap in BF3. Binnenkort nog eens opnieuw spelen denk ik. Had wel niet verwacht dat BF4 er al zo snel ging komen. Het ziet er ook krak hetzelfde uit zoals BF3, enkel met die instortende gebouwen nu. En EA suckt idd, bende geldwolven en uitmelkers.

Eigenlijk stom dat ze het niet via Steam verkochten. Veel stabieler systeem en waarom zelf een Steam-afmelksel maken... EA heeft toch ook The Orange Box uitgegeven... (wat ik eigenlijk niet snap gezien Valve zelf een uitgever is) Straks moet je voor elk spel een aparte launch client installeren... Vroeger waren er ook veel anti-Steam (het is idd soms vervelend dat je eerst die client moet opstarten ipv direct je spel te kunnen opstarten), maar sinds niet-Valve games ook verkocht worden via Steam is het veel verbeterd (met uitzondering van die nieuwe fancy client).

Ook benieuwd naar die Stoom Doos..

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Als er mensen zijn die mij willen toevoegen voor een potje cs:go, feel free to add (nickname = GeNiuS)

Ik heb vermoedelijk een 300+ games op mijn HDD'en staan waarvan er mss 20 zijn gekocht over een tijdspanne van 15 jaar.

De meeste speel ik effectief allemaal uit.

Ik speel zowat alles graag, van Red Alert tot Skyrim tot shooters en arcade race games.

Nu momenteel aan het wachten op GTA V (huge fan), Splinter Cell Blacklist, HL3 (als deze ooit komt) en BF4.

Buiten cs:go speel ik nu ook

- Football Manager 2013
                                - Deadpool
                                - Mortal Kombat (heerlijk!)
                                - Remember me
                                - GRID 2

Comment

@ Ian:

AC: Revelations zeker uitspelen, blijft een goeie verhaallijn.
                                  Van AC III moet je niet teveel verwachten, ik vind dit persoonlijk de minste uit de series. Verhaal spreekt me stukken minder aan, en ook is het niveau nog altijd te makkelijk. Je kan nog altijd zonder veel moeite 20 soldaten in 1 keer uitroeien. Wel een enorm pluspunt zijn de Naval Battles, da's echt machtig. Hopelijk komt dat terug in AC: Black Flag.

Skyrim kan inderdaad héél lang duren, da's eigenlijk zowat niet uitspeelbaar

The Last of Us heb ik al gespeeld bij een collega van op het werk, zeker een aanrader!

Half-Life was ik ook begonnen met herspelen, totdat de Steam Summer Sales begonnen
                                  AC I zou ik niet echt meer herspelen, vond het een beetje te repititief.

Tsja, da's het voordeel van Steam ook. Wanneer je een format wil uitvoeren op je PC, gewoon de Steam folder kopiëren naar een externe HDD, en dan gewoon even Windows opnieuw installeren, en folder terugzetten. M'n gaming rig gebruik ik ook effectief enkel om te gamen, staat zelfs geen Office of wat dan ook op. Daarvoor hebben we de laptop

Een Mac Pro / iMac is toch sowieso al niet echt interessant om te gamen? Eerder grafisch goed voor fotosoftware enz.

Tsja, ik had vooral iets tegen die "tubers" op CoD, enorm irritant. CoD4 is nog altijd de beste in de series vind ik. SP van BF3 heb ik ook van genoten. Da's nu eenmaal EA, ze maken de BF series dezelfde melkkoe als CoD.
                                  Zoals al gezegd koop ik (99% van de tijd) m'n games, maar EA kan dat op z'n buik schrijven. NFS serie gewoon downloaden, is eigenlijk zelfs ook z'n geld niet waard tegenwoordig.

Ik heb eigenlijk nooit echt iets tegen Steam gehad, altijd al tevreden van geweest. Zelfs hun support is snel en nauwkeurig.

@ GeNiuS:

Ga ik je vanavond eens even toevoegen
                                  GTA V kijk ik ook enorm naar uit, aan die trailers enz te zien, gaat dat écht super worden!
                                  Hoe is Deadpool? Staat ook op m'n wishlist, maar heb daar zowat gemengde gevoelens bij, aangezien ze zeggen dat de game vooral voor een fan van Deadpool is.

Comment

The Elder Scrolls franchise met Morrowind, Oblivion en Skyrim zijn samen goed voor honderden uren speelplezier. Bij Oblivion had ik er 400 uur opzitten dankzij de talloze mods en sidequests! Heerlijk spel.

Deadpool kende ik eigenlijk enkel van de X-Men film Wolverine en af toe van cartoons als ik kind was.

Van de game ben ik echter huge fan (zonder al te grote achtergrond van het personage zelf te hebben). Je moet er wel voor zijn, het is redelijk cartoonig getekend maar de schitterende (droge) humor en het hoge hack&slash gehalte maken deze game gewoon af. Bekijk op youtube enkele ingame video's en laat uw hart spreken

Maat van mij vind dit dan weer een verschrikkelijk spel....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeNiuS Bekijk Berichten
                                      The Elder Scrolls franchise met Morrowind, Oblivion en Skyrim zijn samen goed voor honderden uren speelplezier. Bij Oblivion had ik er 400 uur opzitten dankzij de talloze mods en sidequests! Heerlijk spel.

Deadpool kende ik eigenlijk enkel van de X-Men film Wolverine en af toe van cartoons als ik kind was.

Van de game ben ik echter huge fan (zonder al te grote achtergrond van het personage zelf te hebben). Je moet er wel voor zijn, het is redelijk cartoonig getekend maar de schitterende (droge) humor en het hoge hack&slash gehalte maken deze game gewoon af. Bekijk op youtube enkele ingame video's en laat uw hart spreken

Maat van mij vind dit dan weer een verschrikkelijk spel....
                                      Ja, heb er een review van gelezen op 9lives, en vooral voor die humor moet je zijn. Maar aangezien de geziene trailers en filmpjes me al enorm aanspraken...
                                      Hopelijk komt die snel eens terecht in de Daily Deal van Steam ofzo

Comment

Working...
                                      X