Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Carmageddon: Reincarnation

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Carmageddon: Reincarnation

De moeder van gewelddadig autorijden krijgt een vervolg Indertijd als manneke van 13 of 14 met mijn pa en broer het spel gaan kopen in de winkel bij het station.
    Midden 2012 kocht ik mij in op de Kickstarter. Ik verschiet dat dit toch al even geleden is.

Carmageddon is a graphically violent vehicular combat. Uncut Gameplay with all four Carmageddons. 1. Carmageddon, 2. Carmageddon 2: Carpocalypse Now!, 3. Car...
    1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Cool, al zijn de gfx bij de 'Reincarnation' wel redelijk ondermaats, dus hopelijk maakt de gameplay dat goed.

Heb de ori games wel nooit gespeeld.

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

GFX zijn overschat. ik heb net nog eens GTA2 van onder het stof gehaald, toen ik in de stemming voor retro was. vind ik véél beter dan de latere 3D varianten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
        GFX zijn overschat. ik heb net nog eens GTA2 van onder het stof gehaald, toen ik in de stemming voor retro was. vind ik véél beter dan de latere 3D varianten.
        GTA2 is awesome, vroeger ook uren mee versleten op een Carmageddon-achtige manier (tank ftw). Maar de latere 3D varianten vind ik daarom zeker niet minder goed.

Maar daarom dat ik er dus ook bij schreef dat de gameplay hopelijk wel beter is. Want gameplay > gfx idd.

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.
        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

toch maar zot hoe GTA2 niet zo eenvoudig is. zeker na 10 jaar roest. meeste kill frenzies krijg ik niet afgerond. en als je dan het leger op je dak krijgt ben je een vogel voor de kat, tenzij je zelf in een tank zit

Comment

Mijn eerste game-console was een PlayStation2 met Gran Turismo 4 en Need For Speed Underground 2...
            Enkele maanden geleden NFS nog eens getest... man man man... Ik kan niet begrijpen dat ik dat enkele jaren geleden zo 'realistich' vond
            Na 5 minuten afgesloten en PS2 voorgoed aan de kant gezet :p
            Ford Focus RS 2010 Mountune MP350
            Online automagazine: AutoJunior.be
            Personal website: Louisvdv.com

Comment

enige NFS spel dat op iets trekt is Porsche Unleashed
              carriere modus leidt je doorheen de tijd, realistisch schademodel, zelf je auto tunen, behendigheidsproeven, zalige Porsche dingen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichten
                enige NFS spel dat op iets trekt is Porsche Unleashed
                carriere modus leidt je doorheen de tijd, realistisch schademodel, zelf je auto tunen, behendigheidsproeven, zalige Porsche dingen

Vind ik leuk.
                2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

oh zalig de aller eerste en beste carmageddon. ik hoop nog altijd op een remake van dat spel.
                  lets have some more member berries

Comment

Working...
                  X