Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wrc 4

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wrc 4

is het de moeite om deze aan te schaffen of is het weer constant over hetzelfde parcours rijden?

Oorspronkelijk geplaatst door tibootje Bekijk Berichten
    is het de moeite om deze aan te schaffen of is het weer constant over hetzelfde parcours rijden?
    Ik vond hem persoonlijk tegenvallen. parcours lijken allemaal beetje hetzelfde. Veel haarspelden maar dan telkens in een ander decor. Als je wrc3 hebt vind ik wrc4 zeker geen meerwaarde.
    Er zijn ook geen "show stages" meer( met 2 naast elkaar starten op zelfde gesloten omloop) vooral online vond ik dit in wrc3 leuk.

grafisch ziet het er allemaal wat beter uit maar verwacht geen wonderen.
    Het blijft natuurlijk wel leuk dat de officiele teams aanwezig zijn maar 't is ook niet meer dan dat.

Er is ook geen mogelijkheid meer om sterren te verdienen in carrière modus en je kan dus ook geen auto' s meer unlocken nog zelf bestikkeren.
    voor de trofee jagers : heel gemakkelijk plat. te halen. weinig uitdaging. Enkel online uitdagend
    Wat ik mis in de rallygame zijn een paar lange stukken waar je snelheid kan opbouwen gevolgd door waaiers of haarspelden.
    Nu had ik het gevoel dat je nooit het volle potentieel van de wagen kan benutten. Zelfs de kp's van finland konden me hierin amper bekoren.

Ik heb nog de moeite gedaan om hem platinum te behalen maar daarna meteen verkocht.

Dit was mijn bescheiden mening over wrc4.
    Last edited by ; 02/01/2014, 18:26.

Comment

dubbel post
      Last edited by ; 02/01/2014, 18:28.

Comment

Working...
      X