Zoals er een thread is met eigen Tekeningen en wel leuk vind eens te tonen wat er zo allemaal in de vrije tijd getekend wordt en ik zelf niet teken maar 3D auto's maak dacht ik daarrond ook even een thread te maken. Wie weet helpte deze thread mensen aan een nieuwe hobby :p, ik kan je verzekeren dat er veel tijd in kruipt en dus wel een goed tijdverdrijf is bij evt verveling ofzo ... maar het resultaat mag er dan dikwijls ook wel zijn !!!
Het gaat er hem dus om in een 3D programma (in mijn geval 3D studio max) gebaseerd op een setje blueprints te beginnen modelleren en zo een auto na te maken en eventueel naar eigen smaak/keuze te 'tweaken'.
Ik zelf ben daar nu reeds enkele jaren mee bezig. Zo startte ik laatst een project rond de nieuwe 3 Coupé van BMW ... hieronder even enkele rendertjes
Het wireframe waar ik de hele tijd op werk en op verderwerk ziet zo uit
en daar kan je een soort van filter op gooien die het geheel dan smooth maakt en dan ziet het er zo uit en is het klaar om gerendert te worden (met of zonder achtergrond, maakt niet uit)
Het gaat er hem dus om in een 3D programma (in mijn geval 3D studio max) gebaseerd op een setje blueprints te beginnen modelleren en zo een auto na te maken en eventueel naar eigen smaak/keuze te 'tweaken'.
Ik zelf ben daar nu reeds enkele jaren mee bezig. Zo startte ik laatst een project rond de nieuwe 3 Coupé van BMW ... hieronder even enkele rendertjes
Het wireframe waar ik de hele tijd op werk en op verderwerk ziet zo uit
en daar kan je een soort van filter op gooien die het geheel dan smooth maakt en dan ziet het er zo uit en is het klaar om gerendert te worden (met of zonder achtergrond, maakt niet uit)
Comment