Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 6 Time Trial
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenOpgever!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenTis al goed. Enig idee wat ne richttijd is? Laatste stuk kan veel sneller, vanaf Carrousel. Maar dan ga ik nooit voluit want anders weer in den decor
Nee, niet echt een idee
Ik weet wel dat ik vrij rap ben met de M4.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenIk zal vanavond eens proberen, dan hebt ge een richttijd
Nee, niet echt een idee
Ik weet wel dat ik vrij rap ben met de M4.
Comment
-
Aangepast, zie voorwaarden op de 1e pagina!
Zoals altijd, tijd gewoon posten. Indien je een betere tijd hebt, je vorige post NIET editen, maar gewoon een nieuwe post.
Voorwaarden goed gedetailleerd bekijken, de naam van de wagen en het circuit zijn letterlijk uit GT6 overgenomen, zodat er geen verwarring ontstaat.
Ook goed bekijken welke banden gebruikt worden, tijdstip vd dag, weer enz...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten7.25.900 is mijn tijd.
Met een gewone controller gereden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk BerichtenGe moogt op sport zacht rijden he.
Keer zachte banden steken, tzal dat zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenIk rij van muur naar muur Volgens mij leg ik 3km extra af ofzo. Driften en spinnen. En na 6 min frontaal in ne muur knallen en ronde om zeep. Enige blauwe tijd tot nu to is 7.56.692
Keer zachte banden steken, tzal dat zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenIk dacht het al, met harde banden kunt ge eens even driften, maar met zachte banden moet ge al vrij zot doen ze vooraleer ge het niet meer kunt corrigeren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenCorrigeren lukt nog ze, maar ja ik blijf gewoon gas geven En dan verliest ge veeeeeeeeel tijd als ge gewoon blijft driften voor de fun. Kga nog een volledig rondje proberen rijden. Begin er in te komen. Raak al tot aan de 6 min zonder muur te raken. Nog ne halve minuut verder en ik was er
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenBimmer; leen mij dat spel eens!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenHalve minuut, you wish
7:24,435 en ne FUKKING blauwen tijd. Eat this! Onder de 7:20 moet lukken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenGa echt geen 20EUR neerleggen voor 1 rondje op u doos te geven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenHalve minuut, you wish
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenIk bedoelde trouwens dat je vanaf 6:30 aan da recht stuk begint ongeveer. Ale, dan ben ik ongeveer aan die laatste gebankte bocht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenAah ok dat kan al wat meer
Comment
Comment