Pff, ik wil ook meedoen. Maar dat is nogal lastig zonder GT6
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 6 Time Trial
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk BerichtenPff, ik wil ook meedoen. Maar dat is nogal lastig zonder GT6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenGaat er u om? Kost nog maar €39,99
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk BerichtenBeetje zot voor nog 6 dagen e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenPS3 meepakken hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk BerichtenHeb daar geen TV. En zal niet in mijn bagage kunnen/mogen ook denk ik. Vande zomer misschien, ofwel direct PS4
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenGing normaal niet voor PS4 uitkomen hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mathiasvf Bekijk BerichtenJa ik weet het, maar PS4 voor onder andere Uncharted. Maar ik ben dit topic aan het vervuilen! Kom op e beemer, tis een schande laatst
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten2.49.7** !!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Btw, uw tijd van uw PS3 staat precies een uurke voor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk BerichtenPasop, die seizoensevents.. ik doe die meestal maar 1 rondje.. veel van die tijden kan ik een pak sneller, maar aangezien ik toch meestal al goud haal in de eerste lap, doe ik verder gene moeite
Maar wie ooit zou twijfelen aan mijn tijden mag altijd eens mee online spelen
Sta daar overal een beetje voor u, maar als dat maar na 1 of 2 rondjes is, meestal zijn er dat dan 20 van mij .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthias.M Bekijk BerichtenDaarstraks in de rapte 3 rondjes gedaan. 2.47.078.
Kan zeker nog wel een zakske af :p
Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichtenwie rijdt controller wie rijdt stuurwiel ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door trx78 Bekijk BerichtenRij met een of ander logitech stuur, momenteel sta ik op 2.46.723 .
Comment
Comment