Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 6 Time Trial

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gran Turismo 6 Time Trial

Bij deze dus een apart topic voor onze Time Trial.

Deadline is elke zondag, om 23:59.
    Om het eerlijk te houden gaat elke geposte tijd daarna niet meer opgenomen worden.

Circuit

Naam: Nürburgring GP/F
    Tijd: 14:00
    Weer tijdens de start: 75%
    Veranderlijkheid weer: 0
    Oppervlaktewater bij start: 70%
    Gripreductie op natte circuits: Realistisch

Wagen

Wagen: Subaru BRZ of Toyota GT86
    PP limit: 407

Auto-opties

Transmissie: Manueel
    Banden: Sport (zacht)
    Ideale lijn: Uit
    Dodehoekindicator: NVT
    Stuurhulp: Uit
    Tractiecontrole: 0
    ASM: Uit
    ABS: 1 (of 0)
    Slipherstel: Uit

Tijden huidige Trial
    (14/12) (Geen RODE tijden!)

Klassement

Tijden vorige Trial

Last edited by ; 09/12/2014, 18:40.

LIefst GT6 Time trails

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
      LIefst GT6 Time trails
      I know, zag het ook juist
      Even vragen aan mod om het aan te passen

Comment

Voila, eerste test trial staat online. Heb een wagen gepakt die niet teveel kost voor diegene die hem nog niet hebben
        Moeten we wat zien uit te komen naarmate we verdere races doen.
        Eventueel kunnen we een ongeveer gelijkaardige wagen opgeven als 2e keuze.

Comment

Wat anders ook een idee is voor de eerste weken is gewoon de seizoensevenemten te nemen?
          Dan kan iedereeng nog wat sparen? is maar een idee he.

Maar ik ga alvast de 330i kopen

btw is deze trail dan tot volgende week?

Comment

Wat anders ook een idee is voor de eerste weken is gewoon de seizoensevenemten te nemen?
            Dan kan iedereeng nog wat sparen? is maar een idee he.

Maar ik ga alvast de 330i kopen

btw is deze trail dan tot volgende week?
            Goh, we kunnen iedereen laten kiezen hé. Ik zou het stelselmatig opbouwen, nu een vrij simpele wagen & track, en dan moeilijker en moeilijker
            Kan voor sommige 'beginners' misschien frustrerend zijn om direct met zo'n Vette te moeten racen op moeilijkere track, snap je?
            Sparen moet ik alleszins niet doen, heb een kleine 3.000.000 Cr

Comment

Eerste tijd is binnen, ik 0:59,854 Maar kan nog een pak beter

Verbetert naar 0:59,056
              Last edited by ; 30/01/2014, 14:28.

Comment

Tricky combinatie! Super leuk idee ook, ik zal zeker meedoen.

Eerste poging van mij (met Logitech Driving Force GT voor wat het waard is).
                Bwlian (Bwlian) - 0:56.532 (verbeterd)
                Last edited by Bwlian; 30/01/2014, 15:15.
                1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk Berichten
                  Tricky combinatie! Super leuk idee ook, ik zal zeker meedoen.

Eerste poging van mij (met Logitech Driving Force GT voor wat het waard is).
                  Bwlian (Bwlian) - 0:57.238
                  Leuk, goeie tijd!

Comment

Bij tijd race kunde uw klassement toch bijhouden per circuit, als ge nu een weekske altijd met dezelfde auto op dat circuit rijd ziet ge welk uw beste ronde was en daarna kunt ge die tijden wissen, denk dat ge beter 1x per week uw allerbeste tijd plaatst want als ge dat telkens moet doen als ge 0.01 rapper zijt dan gaat ge hier iets zien na een maand 1000000 pagina's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
                      Bij tijd race kunde uw klassement toch bijhouden per circuit, als ge nu een weekske altijd met dezelfde auto op dat circuit rijd ziet ge welk uw beste ronde was en daarna kunt ge die tijden wissen, denk dat ge beter 1x per week uw allerbeste tijd plaatst want als ge dat telkens moet doen als ge 0.01 rapper zijt dan gaat ge hier iets zien na een maand 1000000 pagina's
                      Da's waar, maar dan weet ge pas op't einde of ge nu sneller zijt of niet. Als ge tussendoor ziet dat er u iemand toch verslaat, probeert ge toch terug opnieuw sneller te zijn
                      Tijden per comment plaatsen vind ik uiteindelijk toch niet slecht

Comment

Dacht te zeggen 1x uw tijd plaatsen en die telt voor de hele week, maar dan gaat iedereen zijn tijd opt einde van de week pas plaatsen en is de verrassing groter

Comment

Maar dan gaat het misschien niet lang leuk blijven dus denk ik ook dat het beter is om de plaatsen wanneer en hoeveel x je zelf wilt.

Comment

Dacht te zeggen 1x uw tijd plaatsen en die telt voor de hele week, maar dan gaat iedereen zijn tijd opt einde van de week pas plaatsen en is de verrassing groter
                            Ja da's waar, maar dan zal de competitie lager liggen denk ik

Maar dan gaat het misschien niet lang leuk blijven dus denk ik ook dat het beter is om de plaatsen wanneer en hoeveel x je zelf wilt.
                            'T is dat, iedereen kiest gewoon

Wat gaat eigenlijk de deadline worden? Zondagavond 21:00?

Comment

0:57.695

Comment

Strax eens een tijdje zetten se...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                                  Strax eens een tijdje zetten se...
                                  ps: ivm de tijden, Beemer_M3; jij als topic opener moet gewoon telkens er een nieuwe TT komt je openingspost aanpassen en de tijden bijhouden .. ge hebd uzelf zowa gekloot met de topic te openen xD aangezien jij dus het meeste werk ga hebben :p

Comment

vnv ook een tijdje neerzetten!

Mogen andere velgen? heeft dit eigenlijk invloed op de PP? kzou er BBS LM onderleggen zoals m'n maat z'n bmw dan
                                    als het PP beinvloedt zal ik dit niet doen natuurlijk.

En tot hoe lang loopt deze timetrail?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                                      ps: ivm de tijden, Beemer_M3; jij als topic opener moet gewoon telkens er een nieuwe TT komt je openingspost aanpassen en de tijden bijhouden .. ge hebd uzelf zowa gekloot met de topic te openen xD aangezien jij dus het meeste werk ga hebben :p
                                      'K ga het inderdaad op die manier doen
                                      Ik dacht er ook aan toen ik het opende Maar 'k vind het geen erg, zit toch veel op het forum

vnv ook een tijdje neerzetten!

Mogen andere velgen? heeft dit eigenlijk invloed op de PP? kzou er BBS LM onderleggen zoals m'n maat z'n bmw dan
                                      als het PP beinvloedt zal ik dit niet doen natuurlijk.

En tot hoe lang loopt deze timetrail?
                                      Velgen hebben bij mijn weten geen invloed, dus mag perfect.
                                      Deze loopt tot zondag

Comment

Je kan ook een lijst maken die iedereen kan quoten, zijn tijd ingeven op de juiste plaats, en dan unquoten. Zo bespaar je u al wat werk.
                                        Is het ook de bedoeling dat iedereen zondag een foto post van zijn beste tijd?

Comment

Working...
                                        X