Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 6 Time Trial

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Bwlian (Bwlian) - 0:56,358
    Ik stop ermee.
    1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
    2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
    2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

Kan ik op 1 of andere manier mijn snelle rond van gisteren niet oproepen als ghost?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
        Kan ik op 1 of andere manier mijn snelle rond van gisteren niet oproepen als ghost?
        Was ik me ook aant afvrage...

Comment

Ik geraak nog in de buurt nog van mijn tijd van gisteren, maar eronder wil me niet meer lukken..
          Ik weet nog wel dat ik gisteren een klein beetje marge had, 1 of 2 tienden maar tlukt nie meer..

Oh ja, ik gebruik de PS3 controller met alle rijhulpmiddelen af.

Comment

serieus rappe tijd met ne controller! Ik zat nog met een foutje in de hairpin beneden.. elke keer ik dat beter doe verkloot ik het ergens anders weer... there is no perfect lap xD

Comment

ik zit een beetje in de war met de laatste lange doordraaier..

Na de S bocht (links rechts rechts), afremmen en in 3de nemen naar buitekant toe
              of... afremmen tot in 2de binnenkant aanhouden en in midden van bocht shorshiften naar 3 en zo dicht mogelijk bij pitmuur rijden..

Comment

Ik rijd ook met een controller, heb een stuurtje maar ik geraak t maar niet gewoon en staat nu stof te vangen sinds gt5
                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Ben deze namiddag achter GT6 geweest.
                  Mijn tijd tot nu toe 0:58,034 met controller want mijn stuur heeft het begeven bij GT5.
                  SK_0909; PSN SK09_09

Comment

Voorlopig nog geen tijd gehad om te spelen, lange werkdagen, gisteren ganse dag real life autosport en vandaag nog altijd zo ziek als een hond.
                    Misschien later op de dag toch eens proberen. Paar dafalgannekes slikken zou moeten helpen .

Comment

Eerst alle sterren en bekers halen en dan doe ik ook mee

Comment

Kheb mijn tijd nog verbeterd naar 0:58.360

Wat ik wel zie is als je met arcade tijdrit bezig bent, is dat bij status de km wel bij bv favoriete circuit geteld wordt, maar gene bij de wagen.
                        Alsook niet bij je km-stand? Klopt da?

Kzou dan liever in vrij rijden blijven rijden dan kan ik gemakkelijker de trophy van de km-standen halen
                        Last edited by ; 02/02/2014, 14:24.

Comment

Tot wanneer duurt deze TT nu? Kwestie van te weten dat ik mijnen tijd nog moet proberen te verscherpen of niet, aangezien ik de komende dagen niet hele veel tijd ga hebben..

Comment

Ik heb hier ergens zondag 21:00 zien staan
                            Last edited by ; 02/02/2014, 23:31.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                              serieus rappe tijd met ne controller! Ik zat nog met een foutje in de hairpin beneden.. elke keer ik dat beter doe verkloot ik het ergens anders weer... there is no perfect lap xD
                              Inderdaad, da's heel snel met controller!

Oorspronkelijk geplaatst door SK_0909 Bekijk Berichten
                              Ben deze namiddag achter GT6 geweest.
                              Mijn tijd tot nu toe 0:58,034 met controller want mijn stuur heeft het begeven bij GT5.
                              SK_0909; PSN SK09_09
                              Toegevoegd!

Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                              Kheb mijn tijd nog verbeterd naar 0:58.360
                              Aangepast.

Tot wanneer duurt deze TT nu? Kwestie van te weten dat ik mijnen tijd nog moet proberen te verscherpen of niet, aangezien ik de komende dagen niet hele veel tijd ga hebben..
                              Tot 21:00 vandaag

'T is me ook niet meer gelukt om nog eens te spelen, maar volgende week toch wat meer tijd voor maken

Comment

Tijd kunnen verbeteren: 0:57;865
                                SK_0909; PSN SK09_09

Comment

Twas plezant online met nurburgray en de rest!
                                  goe gelachen!! :p

Comment

Dus, aangezien ik gewonnen heb op Brands hatch, mag ik de volgende kiezen...

Beemer, gij past uwe openingspost aan veronder stel ik?

Kzalt nog een beetje simpel houden..

Track: Spa Francorchamps - droog

Auto: Renault Clio RS - volledig standaard

Assists: Niks, behalve ABS

Banden: Sport zacht (kwestie van binnen het jaar rond spa te geraken)

Suc6!

Comment

Jeej, met m'n lievelingsauto van het moment in GT6

Comment

Dus, aangezien ik gewonnen heb op Brands hatch, mag ik de volgende kiezen...

Beemer, gij past uwe openingspost aan veronder stel ik?

Kzalt nog een beetje simpel houden..

Track: Spa Francorchamps - droog

Auto: Renault Clio RS - volledig standaard

Assists: Niks, behalve ABS

Banden: Sport zacht (kwestie van binnen het jaar rond spa te geraken)

Suc6!
                                        Proficiat, en aangepast
                                        Tijdstip mag ook 13:00 blijven?

Comment

Ge zijt wel mijne tijd vergeten en me bij opt klassement te zetten he, dr gonzo(dr___gonzo1979)- 0:57.695

Comment

Working...
                                          X