Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik geraak nog in de buurt nog van mijn tijd van gisteren, maar eronder wil me niet meer lukken..
Ik weet nog wel dat ik gisteren een klein beetje marge had, 1 of 2 tienden maar tlukt nie meer..
Oh ja, ik gebruik de PS3 controller met alle rijhulpmiddelen af.
serieus rappe tijd met ne controller! Ik zat nog met een foutje in de hairpin beneden.. elke keer ik dat beter doe verkloot ik het ergens anders weer... there is no perfect lap xD
ik zit een beetje in de war met de laatste lange doordraaier..
Na de S bocht (links rechts rechts), afremmen en in 3de nemen naar buitekant toe
of... afremmen tot in 2de binnenkant aanhouden en in midden van bocht shorshiften naar 3 en zo dicht mogelijk bij pitmuur rijden..
Voorlopig nog geen tijd gehad om te spelen, lange werkdagen, gisteren ganse dag real life autosport en vandaag nog altijd zo ziek als een hond.
Misschien later op de dag toch eens proberen. Paar dafalgannekes slikken zou moeten helpen .
Wat ik wel zie is als je met arcade tijdrit bezig bent, is dat bij status de km wel bij bv favoriete circuit geteld wordt, maar gene bij de wagen.
Alsook niet bij je km-stand? Klopt da?
Kzou dan liever in vrij rijden blijven rijden dan kan ik gemakkelijker de trophy van de km-standen halen
Tot wanneer duurt deze TT nu? Kwestie van te weten dat ik mijnen tijd nog moet proberen te verscherpen of niet, aangezien ik de komende dagen niet hele veel tijd ga hebben..
serieus rappe tijd met ne controller! Ik zat nog met een foutje in de hairpin beneden.. elke keer ik dat beter doe verkloot ik het ergens anders weer... there is no perfect lap xD
Tot wanneer duurt deze TT nu? Kwestie van te weten dat ik mijnen tijd nog moet proberen te verscherpen of niet, aangezien ik de komende dagen niet hele veel tijd ga hebben..
Tot 21:00 vandaag
'T is me ook niet meer gelukt om nog eens te spelen, maar volgende week toch wat meer tijd voor maken
Comment