Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dju, niet bij stilgestaan dat het al gedaan was gisterenavond. Paar rondjes gereden, een 58,388 gereden, maar niet gepost, ging vandaag nog een beetje proberen tijdens mijn ziekteverlof.
Tja, dan maar met de clio op Franco .
Zeg beemer hoe ga je dit doen met de punten als er meer of 10 mensen meedoen? Nu zie ik dat de eerst er 10 krijgt en de laatste nog 1.
Of geef je enkel de eerste 10 punten?
Zeg beemer hoe ga je dit doen met de punten als er meer of 10 mensen meedoen? Nu zie ik dat de eerst er 10 krijgt en de laatste nog 1.
Of geef je enkel de eerste 10 punten?
Ik dacht om inderdaad enkel de 1e 10 punten te geven? Anders kan het veel te hard variëren als er opeens bv 20 meedoen. Als je eventuele goeie ideeën hebt, laat maar weten hé, nu is het nog makkelijk aan te passen
Toegevoegd Alexx, geeft ge ook nog even uw PSN nickname? Gij doet dat precies via Arcade? 'K doe dat altijd via de garage en dan 'Vrij rijden'. Maar het overzicht via Arcade is wel handig!
Comment