Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 6 Time Trial

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Cockpitview ist plezantste, met de camera achter de auto dat rijdt voor gene meter! Int weekend ga ik nog is ne betere tijd proberen te vlammen

Comment

• mijne nieuwe tijd: 2:48,531

Comment

• Gewisseld naar sport zacht nu. Is tenminste een plezier om mee te rijden nu. Anders was het constant ondersturen. Nu kan ik tenminste gaan
        Nieuwe en ng te verbeteren tijd 2:51.639

Comment

• Er is eigenlijk maar 1 wagen waarbij ik geen cockpit view neem, en da's bij de Audi R18, dan zit ge écht niets.

Comment

• Men tijd nog ietsje kunnen verbeteren..
            het kan nog 0.1 seconde sneller, maar ik maak dan wel ergens weer een foutje

ben content van mijn tijd (controller)

Tijd is 2:46:581

Comment

• Knappe tijd voor een controller!
              Heb nog eens wat geprobeerd, zit momenteel op 2:49,232. Denk dat er bij die laatste bocht toch nog wel wat af kan. Maar aan 2:46 geraak ik toch niet echt, vraag me echt af hoe sommige dat hier doen
              Spijtig dat je geen ghost kan laden van vrienden.

Comment

• Heb geen tijd gehad deze week.
                Gisteren 3 rondjes gereden en mijn beste ronde was 2.55.066.
                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Tijd nog kunnen aanpassen naar 2:48,256. Verschiet er zelf van.

Last edited by ; 09/02/2014, 14:20.

Comment

• Verbeterd naar 2:47.163 en da blijft het bij

Comment

• Hier ook m'n laatste tijd: 2:50.199

Comment

• Gisteren met ne gast online aan't spelen geweest.. die draaide met een stock clio op sport harde banden dan nogwel 2:44!!!.. dieje was SNEL!

Comment

• Hier staat er nu in de lijst Sport zacht, mag je dan met harde banden rijden? volgens mij ga je dan snellere ronden behalen?

Comment

• Ow zeker , om 21u15 ga ik er nog eens op, jij ook of?

Sent from my GT-I8730 using Tapatalk

Comment

• Alles nog eens aangepast
                              Even meningen vragen, de resultaten van alle trials bijhouden, of enkel klassement? Want denk dat de beginpost anders op de duur enorm lang zal worden...

Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                              Gisteren met ne gast online aan't spelen geweest.. die draaide met een stock clio op sport harde banden dan nogwel 2:44!!!.. dieje was SNEL!
                              Hallo

Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                              Hier staat er nu in de lijst Sport zacht, mag je dan met harde banden rijden? volgens mij ga je dan snellere ronden behalen?
                              Ja, ik heb daar niets op tegen? Zolang je maar niet 'boven' de Sport Zachte banden gaat. In principe gaan zachte banden beter zijn dan harde hé...

Comment

• Bij deze is het dan 21u gepasseerd, en week 09/02 afgesloten.
                                NürburgRay heeft weer gewonnen (proficiat!) en mag dus de volgende track kiezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                                  Alles nog eens aangepast
                                  Even meningen vragen, de resultaten van alle trials bijhouden, of enkel klassement? Want denk dat de beginpost anders op de duur enorm lang zal worden...

Hallo

Ja, ik heb daar niets op tegen? Zolang je maar niet 'boven' de Sport Zachte banden gaat. In principe gaan zachte banden beter zijn dan harde hé...
                                  Ja maar met al die rechte stukken van francorchamps ga je harder met sport hard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                                    Serieus? Weeral iets bijgeleerd

Comment

• Da wist ik ook niet :eek:

Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                                        Die tip komt op tijd.

Comment

• Had ik geweten dat dat mocht, ging ik eens proberen met hard.

Ik dacht dat we moesten rijden met de specs die werden opgegeven

Comment

Working...
                                          X