Cockpitview ist plezantste, met de camera achter de auto dat rijdt voor gene meter! Int weekend ga ik nog is ne betere tijd proberen te vlammen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 6 Time Trial
Collapse
X
-
Knappe tijd voor een controller!
Heb nog eens wat geprobeerd, zit momenteel op 2:49,232. Denk dat er bij die laatste bocht toch nog wel wat af kan. Maar aan 2:46 geraak ik toch niet echt, vraag me echt af hoe sommige dat hier doen
Spijtig dat je geen ghost kan laden van vrienden.
Comment
-
Alles nog eens aangepast
Even meningen vragen, de resultaten van alle trials bijhouden, of enkel klassement? Want denk dat de beginpost anders op de duur enorm lang zal worden...
Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk BerichtenGisteren met ne gast online aan't spelen geweest.. die draaide met een stock clio op sport harde banden dan nogwel 2:44!!!.. dieje was SNEL!
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk BerichtenHier staat er nu in de lijst Sport zacht, mag je dan met harde banden rijden? volgens mij ga je dan snellere ronden behalen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenAlles nog eens aangepast
Even meningen vragen, de resultaten van alle trials bijhouden, of enkel klassement? Want denk dat de beginpost anders op de duur enorm lang zal worden...
Hallo
Ja, ik heb daar niets op tegen? Zolang je maar niet 'boven' de Sport Zachte banden gaat. In principe gaan zachte banden beter zijn dan harde hé...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk BerichtenJa maar met al die rechte stukken van francorchamps ga je harder met sport hard
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk BerichtenJa maar met al die rechte stukken van francorchamps ga je harder met sport hard
Comment
Comment