Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 6 Time Trial

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
    Bij deze is het dan 21u gepasseerd, en week 09/02 afgesloten.
    NürburgRay heeft weer gewonnen (proficiat!) en mag dus de volgende track kiezen

Als de Manuelos van hier opt forum dit ziet en eens mee doet, zalt rap gedaan zijn met mijn overwinningen :p
    Ik zal deze keer nog een track en auto kiezen, als ik deze week win mag de 2de kiezen (doe dat eigenlijk nie zo graag)

Auto: BMW M4 (normaal heeft iedereen deze ondertussen alwel gewonnen in de seasonal events) volledig stock, Sport zachte banden.

Track: Nürburgring Nordschleife

Geen rijhulp systemen behalve ABS.

Succes!

Comment

• Challenge accepted!

Comment

• De saaiste track van GT 6 . Dat gaat spannend worden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
          Had ik geweten dat dat mocht, ging ik eens proberen met hard.

Ik dacht dat we moesten rijden met de specs die werden opgegeven
          Gohja, we zullen het anders inderdaad houden op de specs die zijn opgegeven

Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten

Als de Manuelos van hier opt forum dit ziet en eens mee doet, zalt rap gedaan zijn met mijn overwinningen :p
          Ik zal deze keer nog een track en auto kiezen, als ik deze week win mag de 2de kiezen (doe dat eigenlijk nie zo graag)

Auto: BMW M4 (normaal heeft iedereen deze ondertussen alwel gewonnen in de seasonal events) volledig stock, Sport zachte banden.

Track: Nürburgring Nordschleife

Geen rijhulp systemen behalve ABS.

Succes!
          Ik ga afzien

Comment

• 7:42,921 daar moet nog serieus wa af kunnen.

Comment

• Ge zijt niet den enige beemer, tege dak 1 lap em zonder er uit te vliegen ...
              Maar wel mijn lievelingscircuit

Comment

• 4 ronden gereden, 3 keer gecrasht net na het rechte stuk. Ik raak telkens het gras en raak de controle kwijt.
                1 maal domweg ook voor de carousel eens beginnen slippen.
                Ik denk dat er 7.5x.xx inzat.

Heb al een filmpje gezien van iemand die 7.24 reed met de M4 :o

Comment

• Ok, ik ben achterlijk, ik ben rondjes aant rijden geweest met de Z4 M Coupe!!!!! Heb hier een tijd met de M4 7:32.075 deze telt NIET mee want heb die vorige week gereje op 3 rondjes.

Comment

• Het bewijs van men domheid met de Z4

Comment

4 ronden gereden, 3 keer gecrasht net na het rechte stuk. Ik raak telkens het gras en raak de controle kwijt.
                      1 maal domweg ook voor de carousel eens beginnen slippen.
                      Ik denk dat er 7.5x.xx inzat.

Rij je niet met sport hard banden?

Mijn tijd tot nu toe is 7:31,087 Er kunnen nog een paar seconden wat af.
                      Veel te weel gesukkel.
                      Nürburgring Nordschleife.jpgNürburgring Nordschleife_1.jpg
                      Nog iemand?

Comment

• Ik wil ook wel meedoen als dat nog mogelijk is? Hoe gaat het in z'n werk?

Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk

Comment

• Gewoon een tijd rijden met de opgegeven auto en restricties op het opgegeven circuit in de beginpost.
                          Vermeld je forum/psn naam, en post je tijd die je hebt gereden hier. GEEN RODE TIJDEN, staat trouwens ook in de beginpost.
                          beemer_m3 werkt het klassement enz bij in de beginpost wat hij trouwens super goed doet. Waarvoor dank
                          Bekijk de eerste posts eens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SK_0909 Bekijk Berichten

Veel te weel gesukkel.
                            [ATTACH=CONFIG]101756[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]101757[/ATTACH]
                            Nog iemand?
                            Neen hoor rij met Sport zacht
                            Durf gewoon niet hard gaan daar, ik zou gewoon graag eens aankomen zonder rode tijd

Comment

• Vandaag eens knallen dan!

Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk

Comment

• Vanavond zelf ook eens rap nen tijd neerplakken

Comment

• Vanavond ook eens proberen een tijd neer te zetten. Zal nie makkelijk worden denk'k..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
                                    Ok, ik ben achterlijk, ik ben rondjes aant rijden geweest met de Z4 M Coupe!!!!! Heb hier een tijd met de M4 7:32.075 deze telt NIET mee want heb die vorige week gereje op 3 rondjes.
                                    Da's inderdaad wel een klein verschil hé

Oorspronkelijk geplaatst door SK_0909 Bekijk Berichten

Veel te weel gesukkel.
                                    Nog iemand?
                                    Ok, jij staat dus voorlopig op nummer 1

Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                                    Neen hoor rij met Sport zacht
                                    Durf gewoon niet hard gaan daar, ik zou gewoon graag eens aankomen zonder rode tijd
                                    Straks ook eens proberen, maar denk dat ik ook gewoon niet hard ga durven gaan.
                                    Ik heb ze nu al het gevoel dat ik 100 meter voor de finish eraf ga vliegen. Dan eet ik echt m'n stuur op!

Comment

Op gtplanet loopt een topic voor Nordschleife time-attacks.
                                      Dit is op standaard banden dus we zijn allemaal maar slakken tot nu toe.
                                      07:19.823 http://youtu.be/H0UH9AxxZnw

Vind het zelf niet zo prettig rijden ondanks de zachte banden.
                                      1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                                      2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                                      2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Voila snel 1 rondje geprobeerd met nog redelijk veel foutjes en inhouden voor zeker geen rode tijd te hebben. Toch al een 7.19.426 eruit gehaald.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthias.M Bekijk Berichten
                                          Voila snel 1 rondje geprobeerd met nog redelijk veel foutjes en inhouden voor zeker geen rode tijd te hebben. Toch al een 7.19.426 eruit gehaald.
                                          Da lijkt me al nie slecht.... Game on B*TCH!

Comment

Working...
                                          X