Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 6 Time Trial

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijn beste tijd is zelfs met een spin (zonder rode tijd)
    T is niet simpel.
    Ga me nekeer volledig geven op een circuit naar mijn smaak.
    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
      Hier is de video xD

Op 7:07 komen de flikken u halen se

Comment

• T'was den ambulance die ervan uitgingen dat ik zwaar zou crashen

Comment

• Nieuwen tijd: 7:25,124
          Kheb nog reserve maar kheb teveel schrik

Comment

• Echt geknald deze keer! Haal er mss nog 3 secondjes af maar dat laatste stuk voel ik me heel onzeker om de baan af te gaan :mad:

Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• 7:15.913 ga er nog iets proberen af te doen, maar kan opt moment geen M4 meer zien...mocht ik nu ene gratis krijgen, ik stak em in de fik

Comment

• Zal deze keer geen 3e plaats zijn zunne...
                Of ik rij te traag of ik crash .
                Moet nog 25 seconden der af doen om in top 3 te komen denk ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
                  7:15.913 ga er nog iets proberen af te doen, maar kan opt moment geen M4 meer zien...mocht ik nu ene gratis krijgen, ik stak em in de fik
                  Know the feeling

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                    Ik heb daar niet op tegen, maar ik kan niet voor de rest beslissen natuurlijk
                    Oorspronkelijk geplaatst door SK_0909 Bekijk Berichten
                    Voor mij is dat ook goed.
                    Dat zou zeer vriendelijk zijn

Comment

• Daarnet ook een 'veilig' rondj gereden. Wel twee keer gespint en op de baan gehouden. Tijd van 7:54.544. Moet nog heel veel van gaan maar durf niet ec

Verstuurd vanaf mijn XT1032 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                        Daarnet ook een 'veilig' rondj gereden. Wel twee keer gespint en op de baan gehouden. Tijd van 7:54.544. Moet nog heel veel van gaan maar durf niet echt. Te weinig marge en circui te lang!

Verstuurd vanaf mijn MOTO G met Tapababbel

Verstuurd vanaf mijn XT1032 met Tapatalk

Comment

• Oei mijn tijd staat er nog niet bij...?
                          Mijn ps naam is trouwens ook gewoon 'korneeldebruyn'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk Berichten
                            Oei mijn tijd staat er nog niet bij...?
                            Mijn ps naam is trouwens ook gewoon 'korneeldebruyn'

Dat wordt maar om de x aantal tijd pas eens veranderd door beemer_m3 dus don't worry

Comment

• Pfff, 7:31.589

Hopelijk deze week nog eens tijd, zaterdag ganse dag slipcursus, mss zondag nog een poging (of elvendertig).
                              Denk dat 7:25 het max zal zijn voor mij op de Nordschleife...

Comment

• 7:15:170

nog enkele foutjes gemaakt meestal ietsje te laat geremd met als gevolg lagere snelheden

er kan nog wel een seconde 3 à 5 van af denk ik...

Comment

• Het gaat me nog lukken, 7:17 met een spin & crash in de voorlaatste bocht. Die heb ik nog niet vaak kunnen oefenen.

EDIT: Eindelijk een geldige maar helaas met twee glijders.
                                  Bwlian (Bwlian) - 7:15,666
                                  Last edited by Bwlian; 13/02/2014, 22:44.
                                  1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                                  2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                                  2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                    Mijn beste tijd is zelfs met een spin (zonder rode tijd)
                                    T is niet simpel.
                                    Ga me nekeer volledig geven op een circuit naar mijn smaak.
                                    Heb het ook voorgehad, ging toen stuk vd baan, maar tijd bleef inderdaad 'normaal'

Oorspronkelijk geplaatst door SK_0909 Bekijk Berichten
                                    Dat wordt maar om de x aantal tijd pas eens veranderd door beemer_m3 dus don't worry
                                    Inderdaad, bij deze dus nogmaals aangepast! Heb er ook de punten bijgezet die je zou verdienen met die plaats.

Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
                                    7:15.913 ga er nog iets proberen af te doen, maar kan opt moment geen M4 meer zien...mocht ik nu ene gratis krijgen, ik stak em in de fik
                                    Halt! Bel me dan even, ik kom er dan wel om!

Oorspronkelijk geplaatst door fre23 Bekijk Berichten
                                    Dat zou zeer vriendelijk zijn
                                    Bij deze dus ook aangepast, de 'groene hel' loopt door tot woensdag

Comment

• Met de 2pk en de Subaru 360

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
                                        Met de 2pk en de Subaru 360
                                        Amai, diegene die ons dat zou aandoen

Comment

• Allez, beetje der af gekregen, nu op 7:27.618 .

Nog een rode 7:22.9xx gereden met goeie seconde verlies door het rood, dus 7:21 zit er in, het wil er alleen nog niet uitkomen .

Comment

Working...
                                          X