Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 6 Time Trial

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja, geldig

Sent from my GT-I8730 using Tapatalk

Comment

• Allez, merci om akkoord te gaan. Nog 5 ronden gereden waarvan 4 rooie en laatste ne goeie .

Ik werk altijd beter onder druk... Werken aan mijn oldtimer is traditiegetrouw ook altijd dag voor de rit ofzo .
      Had me 10 minuten der voor ook serieus kwaad gemaakt op de gasten van mijn vriendin (zeg maar woest ), nog beetje adrenaline in mijn bloed zeker, zintuigen op scherp.

Comment

• Geen tijd gehad deze week

Comment

• Hop, alles aangepast! trx78 mag de track kiezen, aangezien hij gewonnen heeft!

(PS: Diegene waar nog --- staat bij PSN, gelieve, als je wil natuurlijk, even je nickname te posten zodat mensen die willen je kunnen toevoegen )

Comment

• Vanavond laat ik mijn keuze weten.Gisteren pas na 22h thuis en om 23h lag ik al in coma in de zetel .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door trx78 Bekijk Berichten
              Vanavond laat ik mijn keuze weten.Gisteren pas na 22h thuis en om 23h lag ik al in coma in de zetel .
              Doe maar ze
              Ik zal de deadline dan ook aanpassen naar volgende week vrijdag, dan hebben we allemaal tijd genoeg en zit er terug een week tussen

Comment

• Heb gekozen voor Brands hatch gp circuit met de Honda Integra toerwagen '04 , banden mogen op race hard blijven.

Denk dat de verschillen zeer klein zullen zijn deze keer, vloeiend circuit met een wagen die standaard al goed rijdt .

Comment

• Game on bitches.. i love brands hatch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                    Game on bitches.. i love brands hatch
                    Mag ik nog veranderen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door trx78 Bekijk Berichten
                      Mag ik nog veranderen ?
                      Geen idee.. ik maak de regels nie xD

Comment

• 1:33,698
                        Leuk circuit!!

Comment

• Da kan nog e pakske beter he SK

1rondje voor de harde bandjes op te warmen en 1 rondje opt gemakske al eens nen benchmark gezet..xD

20140228_203243.jpg

20140228_204402.jpg

Comment

Da kan nog e pakske beter he SK

1rondje voor de harde bandjes op te warmen en 1 rondje opt gemakske al eens nen benchmark gezet..xD

[ATTACH=CONFIG]102118[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]102119[/ATTACH]
                            Lol, daar gaat mijn tijd.
                            Ik heb hier toch een rondje of 6 voor gereden.
                            Als ik aan uwen tijd geraak die ge nu net gezet hebt ben ik al content.

Comment

Geen idee.. ik maak de regels nie xD
                              Grapken é Pol .

Comment

• Daarnet nog effe gereden, allez, rondje of 15 en zit op 1:32.069 .
                                Maar daar kan zeker nog een seconde af was nog verre van een perfect rondje.

En nu naar bed, morgen om 4h15 der uit om mijn madam naar het vliegveld te brengen, gevolg daarvan is dat ik een week 'home alone' ben = veeeeeel tijd om te rijden (wel 3 nieuwe seizoensevents, dat kost ook veel tijd ).

Comment

• Straks ook eens proberen!

Comment

• Ff geprobeerd zit op 1:31,853 maar kan nog een klein beetje af denk ik

Comment

• Precies ne nen tragere integra als de nurburgray, ik heb 471 pp en weeg 1050kg en bij nurburgray 477pp en 950kg?

Sent from my GT-I8730 using Tapatalk

Comment

• Tis precies ook nen anderen waar gij mee rijdt denk ik.
                                        Red Bull Hangar-7_8.jpg
                                        Deze ist toch of niet?
                                        Last edited by ; 01/03/2014, 17:34.

Comment

Working...
                                        X