Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 6 Time Trial

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Trouwens, heb verleden weekend eens 2 ronden gereden met slipherstel nadat ik hier gelezen had dat het eerder zou tegenwerken als je hulpmiddelen gebruikt...
    Kan dat tegenspreken, had in 2 (verre van goeie ronden) al een tijd van 1:29.6xx .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
      Damn, juist over mij gesprongen
      Mijn excuses , het was wel met wat moeite :p

Comment

• Ale bon we zullen snel aan de volgende beginnen...

We gaan is zot doen... een enorm technisch circuit en een enorm trage auto
        Het zal erop aankomen om zo proper mogelijk te rijden en elke millimeter zal tellen om sneller te kunnen gaan...

Circuit: Ascari

Auto: Suzuki swift sport 05 volledig standaard (geen idee wat de pp is)

Banden: Sport zacht!

Succes

Comment

• Jeej kzal weer de laatste wrdn zo te horen.

Comment

• Al even geprobeerd: 2:33,292. Ook eens fijn om eerste te staan, al zal dat niet voor lang zijn haha :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
              Jeej kzal weer de laatste wrdn zo te horen.
              Gewoon meedoen voor de fun, 't is niet dat ik ook hoog sta

Oorspronkelijk geplaatst door fre23 Bekijk Berichten
              Al even geprobeerd: 2:33,292. Ook eens fijn om eerste te staan, al zal dat niet voor lang zijn haha :p
              Houden zo, dan moogt gij volgende week kiezen

Comment

• Sorry dat ik weer m'n post ge-edit heb ipv. een nieuwe post te maken ( ) maar m'n tijd was: 1:30,883
                Klassement moet dus opnieuw.

Ziet er uitdagend uit deze week.
                Haha dat ding gaat waarschijnlijk op 3 wielen in de bochten.
                Last edited by Bwlian; 08/03/2014, 16:35.
                1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Dat zou betekenen dat in 2e wordt in het klassement omdat fille 3 punten minder krijgt...
                  Mijn tijd is ook niet de laatste, maakt wel geen verschil voor de klassering in mijn geval.

Comment

• Geen tijd gehad....
                    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Hopelijk vanavond tijd om de nieuwe op Ascari te proberen, tijdje terug was er daar een seizoensevent waar ik toch top 500 gereden heb met een nsx. Vond het eerst een sch**tcircuit maar naar gelang ik het leerde kennen begon ik het ook plezant te vinden .
                      Last edited by ; 10/03/2014, 10:58.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door trx78 Bekijk Berichten
                        Vond het eerst een sch**tcircuit maar naar gelang ik het leerde kennen begon ik het ook plezant te vinden .
                        Dat had ik vroeger met de Nürburgring ook

Comment

• Daarnet een kwartierke gereden, voorlopig 2.30.384 maar daar gaat zeker nog een seconde vanaf..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk Berichten
                            Sorry dat ik weer m'n post ge-edit heb ipv. een nieuwe post te maken ( ) maar m'n tijd was: 1:30,883
                            Klassement moet dus opnieuw.

Ziet er uitdagend uit deze week.
                            Haha dat ding gaat waarschijnlijk op 3 wielen in de bochten.
                            Aangepast, maar in't vervolg liefst inderdaad gewoon een nieuwe post, anders gaat het wat verwarrend worden voor mij als ik achteraf alles moet aanpassen

Oorspronkelijk geplaatst door trx78 Bekijk Berichten
                            Daarnet een kwartierke gereden, voorlopig 2.30.384 maar daar gaat zeker nog een seconde vanaf..
                            Genoteerd!

Comment

• 2:29,524 , beter ga ik nie kunnen denk ik...Ik zit op mijne limiet maar het otto'ke ook haha

Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk

Comment

• Pfff, verder dan 2:29,984 ben ik nog niet geraakt.
                                't Is die eerste chicane é, daar kan ik nog sneller door maar dat lukt zelden .

Comment

Pfff, verder dan 2:29,984 ben ik nog niet geraakt.
                                  Tis dat , daar moetge ook wat chance hebben ! En als die goed en snel lukt , hopen dat de rest van u ronde ook perfect gaat!

Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk

Comment

Pfff, verder dan 2:29,984 ben ik nog niet geraakt.
                                    De truc is, hoe je naar die chicane toe rijd Door enkele weken terug op Ascari geweest te zijn heb ik gezien hoe de top rijders dat daar deden, en inderdaad het werkt!
                                    Morgen zal ik een tijdje neerzetten en de truc erbij verklappen

Comment

• Uit nieuwsgierigheid, wat deed je daar ? Gewoon toerist ?

Comment

• Nee het was een testweekend van Teichmann racing, en ne kameraad van mij moest daar gaan testrijden met hun Porsche GT3 cup auto

IMG_20140222_091606.jpg

20140222_110523.jpg

IMG_20140222_181530.jpg

Comment

• ascari, was dat niet dat privecircuit die bochten van bekende circuits had overgenomen.

Damn, morgen is de deadline zeker? nog geen tijd gehad om mee te doen

Comment

Working...
                                          X