Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb mijn beste ronde geëxporteerd op mijn ps3 , welk formaat is dat dan? Wil het gerust eens uploaden als dat mogelijk is.
Edit , is dus niet mogelijk, wil gerust wel foto nemen.
Of anders toch overgaan op seizoensevents, iedereen heeft wel ergens iemand uit dit topic tussen zijn vrienden staan, je kan de regels niet overtreden en je tijden zijn zichtbaar....
Ik heb daarnet effe geprobeerd, probleem is dat met koortsopstoten zit door zware ontsteking op mijn heupprothese.
Dus ik kan zowiezo niet met stuurtje rijden en ben te ziek om deftige tijden te rijden. Zit ergens in de 1:26,xxx maar das heeeeel ver van een goeie tijd, zeker omdat een stuur nu echt wel voordeel geeft.
Is er hier zo weinig vertrouwen? Aléja, mij niet gelaten ze
Vorig jaar was het net zo en het is altijd eerlijk verlopen dus zal het dit jaar niet anders zijn denk/hoop ik.
Er zijn hier geen klein kinders meer hé.
Met de controller voorlopig op 1:24,588.
Begin het plezant te vinden, beetje driftend insturen om onderstuur op te vangen.
De schaduwen zijn wel ambetant maar mits wat rondjes kan je dat toch blindelings rijden .
Met de controller voorlopig op 1:24,588.
Begin het plezant te vinden, beetje driftend insturen om onderstuur op te vangen.
De schaduwen zijn wel ambetant maar mits wat rondjes kan je dat toch blindelings rijden .
Comment