Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 6 Time Trial

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kvind wel dat iedereen een foto van zn besttijd mag trekken ze in het vervolg :p

Sent from my GT-I8730 using Tapatalk

Comment

• Ik heb mijn beste ronde geëxporteerd op mijn ps3 , welk formaat is dat dan? Wil het gerust eens uploaden als dat mogelijk is.

Edit , is dus niet mogelijk, wil gerust wel foto nemen.

Of anders toch overgaan op seizoensevents, iedereen heeft wel ergens iemand uit dit topic tussen zijn vrienden staan, je kan de regels niet overtreden en je tijden zijn zichtbaar....
      Last edited by ; 24/03/2014, 01:06.

Comment

• Het gaat toch om de r8 4.2 fsi r tronic '07 van 166.700 cr ?

Comment

• Ja ja dat is em

Comment

• Is er hier zo weinig vertrouwen? Aléja, mij niet gelaten ze

Comment

• Ik heb daarnet effe geprobeerd, probleem is dat met koortsopstoten zit door zware ontsteking op mijn heupprothese.
              Dus ik kan zowiezo niet met stuurtje rijden en ben te ziek om deftige tijden te rijden. Zit ergens in de 1:26,xxx maar das heeeeel ver van een goeie tijd, zeker omdat een stuur nu echt wel voordeel geeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                Is er hier zo weinig vertrouwen? Aléja, mij niet gelaten ze
                Vorig jaar was het net zo en het is altijd eerlijk verlopen dus zal het dit jaar niet anders zijn denk/hoop ik.
                Er zijn hier geen klein kinders meer hé.

Comment

• Fuck die R8 op sport hard heeft echt wel niks grip he... Voorlopig een droevige 1:27,xxx gereden

Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk

Comment

• Met de controller voorlopig op 1:24,588.
                    Begin het plezant te vinden, beetje driftend insturen om onderstuur op te vangen.
                    De schaduwen zijn wel ambetant maar mits wat rondjes kan je dat toch blindelings rijden .

edit : nu 1:23,641
                    Last edited by ; 27/03/2014, 11:18.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door trx78 Bekijk Berichten
                      Met de controller voorlopig op 1:24,588.
                      Begin het plezant te vinden, beetje driftend insturen om onderstuur op te vangen.
                      De schaduwen zijn wel ambetant maar mits wat rondjes kan je dat toch blindelings rijden .

edit : nu 1:23,641
                      Geen edit van rondetijden maar nieuwe post graag

Comment

• Had een edit gedaan omdat er nog geen post na die van mij stond en ik gecheckt had of je mijn vorige tijd al had genoteerd .

Maar bij deze dus een nieuwe post met mijn tijd :

1:23,641

Comment

• Weinig tijd door examens maar even pauze en ik haal 1.23.368

Sent from my GT-I8730 using Tapatalk
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• 1:26,424
                            Jammer genoeg door de examens geen tijd meer om iets beter neer te zetten...

Verstuurd van mijn HTC Desire met Tapatalk

Comment

• 1:23,460

Comment

Had een edit gedaan omdat er nog geen post na die van mij stond en ik gecheckt had of je mijn vorige tijd al had genoteerd .

Maar bij deze dus een nieuwe post met mijn tijd :

1:23,641
                                Is geen erg ze

Bij deze heeft Mathieu_VW gewonnen, en mag dus de volgende track kiezen.

Niet veel deelnemers gehad precies deze keer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk Berichten
                                  Is geen erg ze

Bij deze heeft Mathieu_VW gewonnen, en mag dus de volgende track kiezen.

Niet veel deelnemers gehad precies deze keer
                                  Het is toch tot zondag 21:00?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SK_0909 Bekijk Berichten
                                    Het is toch tot zondag 21:00?
                                    Correct, mijn fout
                                    Indien er nog tijden bijkomen pas ik het wel aan

Comment

• Nog een paar rondes gereden en beetje scherper gesteld naar 1:23,405 .
                                      Dus terug 2e in deze trial .

Comment

Nog een paar rondes gereden en beetje scherper gesteld naar 1:23,405 .
                                        'T was te denken ze

Ga het aanpassen om 21:00.

Comment

Nog een paar rondes gereden en beetje scherper gesteld naar 1:23,405 .
                                          Pff en ik zet hem juist af , had ik da geweten had ik nog een poging gedaan ��

Comment

Working...
                                          X