Ben vanavond niet thuis, ik zal het morgenavond aanpassen! M4 op de Ring dus? En een nieuw klassement of verder doen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 6 Time Trial
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenBen vanavond niet thuis, ik zal het morgenavond aanpassen! M4 op de Ring dus? En een nieuw klassement of verder doen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenNieuw zeker? Ik zat er niet in En eindelijk. Ge wordt eens wakker
Misschien is het ook leuk om te weten hoe iedereen racet? Bv met het kaske, stuur met sequentiële bak, H-shifter enz...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenJa jong, compleet uit het oog verloren
Misschien is het ook leuk om te weten hoe iedereen racet? Bv met het kaske, stuur met sequentiële bak, H-shifter enz...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenG25 met Sequentiële bak, en alles af natuurlijk Manueel met H-shifter enkel voor het plezier, verlies nog wat tijd omdat ik dan af en toe eens in Neutraal blijf steken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenKnal hetzelfde hier, maar dan met een G27
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenNieuwe is wel tof! Je kan tunen ook nu trouwens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenNice! Was ik op aan het wachten! Ding rijdt stock al goed, maar er valt leer uit te halen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenMisschien een nieuw topic maken? Of Atenza (of eventuele andere mod LOL ) vragen om dit op te kuisen, als we toch met een nieuw klassement starten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenMaakt toch niet veel uit? Ik pas gewoon de beginpost aan?
Nee, is goed. Ik begin straks te oefenen. Doel is onder de 10 minuten, aangezien ik dat circuit haat Lekker cruisen in 2e vitesse tot het eind
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenIn het begin had ik dat ook constant, maar nu is dat echt knallen. Ge hebt nog niet veel geoefend op dat circuit veronderstel ik?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenNaah, gewoon blijven oefenen, en af en toe eens vloeken dat het niet normaal is om stoom af te blazen. Trial and error...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenIk smijt playstation bakskes kapot en ik stamp mijn bureau in stukken. Slecht idee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenHerkenbaar
Comment
Comment