Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 6 Time Trial

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ben vanavond niet thuis, ik zal het morgenavond aanpassen! M4 op de Ring dus? En een nieuw klassement of verder doen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
      Ben vanavond niet thuis, ik zal het morgenavond aanpassen! M4 op de Ring dus? En een nieuw klassement of verder doen?
      Nieuw zeker? Ik zat er niet in 😁 En eindelijk. Ge wordt eens wakker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
        Nieuw zeker? Ik zat er niet in  En eindelijk. Ge wordt eens wakker
        Ja jong, compleet uit het oog verloren
        Misschien is het ook leuk om te weten hoe iedereen racet? Bv met het kaske, stuur met sequentiële bak, H-shifter enz...

Comment

Ja jong, compleet uit het oog verloren
          Misschien is het ook leuk om te weten hoe iedereen racet? Bv met het kaske, stuur met sequentiële bak, H-shifter enz...
          G25 met Sequentiële bak, en alles af natuurlijk Manueel met H-shifter enkel voor het plezier, verlies nog wat tijd omdat ik dan af en toe eens in Neutraal blijf steken

Comment

G25 met Sequentiële bak, en alles af natuurlijk Manueel met H-shifter enkel voor het plezier, verlies nog wat tijd omdat ik dan af en toe eens in Neutraal blijf steken
            Knal hetzelfde hier, maar dan met een G27

Comment

Knal hetzelfde hier, maar dan met een G27
              Aight! Dat Neutraal en Remmen met links bij sequentiëel maakt toch een verschil

Comment

• Man weer beginnen met de ring, tegen dat ik daar een geldige tijd haal.

Ik rij met bakske alles uit en de M4, welke versie, de normale of sinds kort de nieuw M performance (evenveel prestatiepunten, ik rij wel met de veiligheidslichten erop geinstalleerd )

Comment

• Ga het morgenavond bekijken, is alweer even geleden bij mij.

Comment

• Nieuwe is wel tof! Je kan tunen ook nu trouwens.

Comment

Nieuwe is wel tof! Je kan tunen ook nu trouwens.
                      Nice! Was ik op aan het wachten! Ding rijdt stock al goed, maar er valt leer uit te halen.

Comment

Nice! Was ik op aan het wachten! Ding rijdt stock al goed, maar er valt leer uit te halen.
                        Misschien een nieuw topic maken? Of Atenza (of eventuele andere mod LOL ) vragen om dit op te kuisen, als we toch met een nieuw klassement starten?

Comment

Misschien een nieuw topic maken? Of Atenza (of eventuele andere mod LOL ) vragen om dit op te kuisen, als we toch met een nieuw klassement starten?
                          Maakt toch niet veel uit? Ik pas gewoon de beginpost aan?

Comment

Maakt toch niet veel uit? Ik pas gewoon de beginpost aan?
                            Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

Nee, is goed. Ik begin straks te oefenen. Doel is onder de 10 minuten, aangezien ik dat circuit haat Lekker cruisen in 2e vitesse tot het eind

Comment

• Oh ik haat het ik haat het ik haat het Al een klein uur aan het spelen en nog nooit verder geraakt dan 2 minuten zonder eraf te gaan

EDIT: In 1u30 ben ik erin geslaagd een rondje te rijden 7.48.xxx in bompa modus
                              Last edited by ; 26/11/2014, 21:39.

Comment

• In het begin had ik dat ook constant, maar nu is dat echt knallen. Ge hebt nog niet veel geoefend op dat circuit veronderstel ik?

Comment

In het begin had ik dat ook constant, maar nu is dat echt knallen. Ge hebt nog niet veel geoefend op dat circuit veronderstel ik?
                                  Ik oefen eigenlijk nooit Ik doe enkel die races. Maar vanaf ge daar 2 minuten bezig zijt krijg ik extra stress, omdat ge dan al zo ver zit Geef mij maar het nieuwe GP circuit ipv de ring

Comment

• Naah, gewoon blijven oefenen, en af en toe eens vloeken dat het niet normaal is om stoom af te blazen. Trial and error...

Comment

Naah, gewoon blijven oefenen, en af en toe eens vloeken dat het niet normaal is om stoom af te blazen. Trial and error...
                                      Ik smijt playstation bakskes kapot en ik stamp mijn bureau in stukken. Slecht idee.

Comment

Ik smijt playstation bakskes kapot en ik stamp mijn bureau in stukken. Slecht idee.
                                        Herkenbaar

Comment

Herkenbaar
                                          Ik laat het wel zo. Nog een paar keer proberen dit weekend, als ik er nog 10 seconden kan af doen ben ik content

Comment

Working...
                                          X