Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 6 Time Trial

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
    Ik laat het wel zo. Nog een paar keer proberen dit weekend, als ik er nog 10 seconden kan af doen ben ik content
    Opgever!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
      Opgever!
      Tis al goed. Enig idee wat ne richttijd is? Laatste stuk kan veel sneller, vanaf Carrousel. Maar dan ga ik nooit voluit want anders weer in den decor

Comment

Tis al goed. Enig idee wat ne richttijd is? Laatste stuk kan veel sneller, vanaf Carrousel. Maar dan ga ik nooit voluit want anders weer in den decor
        Ik zal vanavond eens proberen, dan hebt ge een richttijd
        Nee, niet echt een idee
        Ik weet wel dat ik vrij rap ben met de M4.

Comment

Ik zal vanavond eens proberen, dan hebt ge een richttijd
          Nee, niet echt een idee
          Ik weet wel dat ik vrij rap ben met de M4.
          Dat spel drift te graag en dan ja. Tis sowieso om zeep dan. Ik zou zeggen, kzal meedoen maar het is voetbal.

Comment

• Aangepast, zie voorwaarden op de 1e pagina!
            Zoals altijd, tijd gewoon posten. Indien je een betere tijd hebt, je vorige post NIET editen, maar gewoon een nieuwe post.
            Voorwaarden goed gedetailleerd bekijken, de naam van de wagen en het circuit zijn letterlijk uit GT6 overgenomen, zodat er geen verwarring ontstaat.
            Ook goed bekijken welke banden gebruikt worden, tijdstip vd dag, weer enz...

Comment

• 7.25.900 is mijn tijd.

Met een gewone controller gereden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                7.25.900 is mijn tijd.

Met een gewone controller gereden.
                Hahahaha Nen halve minuut van de eerste richttijd. I am allmost there

Comment

• Ge moogt op sport zacht rijden he.

Comment

• Net rondje gereden, kom op 7:32,768.

Wel vrij straffe tijd voor een controller C'mon, mooi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                      Ge moogt op sport zacht rijden he.
                      Ik rij van muur naar muur Volgens mij leg ik 3km extra af ofzo. Driften en spinnen. En na 6 min frontaal in ne muur knallen en ronde om zeep. Enige blauwe tijd tot nu to is 7.56.692

Keer zachte banden steken, tzal dat zijn

Comment

Ik rij van muur naar muur Volgens mij leg ik 3km extra af ofzo. Driften en spinnen. En na 6 min frontaal in ne muur knallen en ronde om zeep. Enige blauwe tijd tot nu to is 7.56.692

Keer zachte banden steken, tzal dat zijn
                        Ik dacht het al, met harde banden kunt ge eens even driften, maar met zachte banden moet ge al vrij zot doen ze vooraleer ge het niet meer kunt corrigeren

Comment

Ik dacht het al, met harde banden kunt ge eens even driften, maar met zachte banden moet ge al vrij zot doen ze vooraleer ge het niet meer kunt corrigeren
                          Corrigeren lukt nog ze, maar ja ik blijf gewoon gas geven En dan verliest ge veeeeeeeeel tijd als ge gewoon blijft driften voor de fun. Kga nog een volledig rondje proberen rijden. Begin er in te komen. Raak al tot aan de 6 min zonder muur te raken. Nog ne halve minuut verder en ik was er

Comment

• Bimmer; leen mij dat spel eens!

Comment

Corrigeren lukt nog ze, maar ja ik blijf gewoon gas geven En dan verliest ge veeeeeeeeel tijd als ge gewoon blijft driften voor de fun. Kga nog een volledig rondje proberen rijden. Begin er in te komen. Raak al tot aan de 6 min zonder muur te raken. Nog ne halve minuut verder en ik was er
                              Halve minuut, you wish

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                              Bimmer; leen mij dat spel eens!
                              €20 kost het nog maar

Comment

• Ga echt geen 20EUR neerleggen voor 1 rondje op u doos te geven

Comment

Halve minuut, you wish
                                  FU!!!!!!!!!! In Karrusel tgras in en toch noggggggggggggggggg:

7:24,435 en ne FUKKING blauwen tijd. Eat this! Onder de 7:20 moet lukken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                    Ga echt geen 20EUR neerleggen voor 1 rondje op u doos te geven
                                    Aah, van't weekend anders eens hé

Comment

Halve minuut, you wish
                                      Ik bedoelde trouwens dat je vanaf 6:30 aan da recht stuk begint ongeveer. Ale, dan ben ik ongeveer aan die laatste gebankte bocht.

Comment

Ik bedoelde trouwens dat je vanaf 6:30 aan da recht stuk begint ongeveer. Ale, dan ben ik ongeveer aan die laatste gebankte bocht.
                                        Aah ok dat kan al wat meer

Comment

Aah ok dat kan al wat meer
                                          Echt verschoten van mij tijd. Ale, nu heb je een richttijd e

Comment

Working...
                                          X