Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Aangepast, zie voorwaarden op de 1e pagina!
Zoals altijd, tijd gewoon posten. Indien je een betere tijd hebt, je vorige post NIET editen, maar gewoon een nieuwe post.
Voorwaarden goed gedetailleerd bekijken, de naam van de wagen en het circuit zijn letterlijk uit GT6 overgenomen, zodat er geen verwarring ontstaat.
Ook goed bekijken welke banden gebruikt worden, tijdstip vd dag, weer enz...
Ik rij van muur naar muur Volgens mij leg ik 3km extra af ofzo. Driften en spinnen. En na 6 min frontaal in ne muur knallen en ronde om zeep. Enige blauwe tijd tot nu to is 7.56.692
Ik rij van muur naar muur Volgens mij leg ik 3km extra af ofzo. Driften en spinnen. En na 6 min frontaal in ne muur knallen en ronde om zeep. Enige blauwe tijd tot nu to is 7.56.692
Keer zachte banden steken, tzal dat zijn
Ik dacht het al, met harde banden kunt ge eens even driften, maar met zachte banden moet ge al vrij zot doen ze vooraleer ge het niet meer kunt corrigeren
Ik dacht het al, met harde banden kunt ge eens even driften, maar met zachte banden moet ge al vrij zot doen ze vooraleer ge het niet meer kunt corrigeren
Corrigeren lukt nog ze, maar ja ik blijf gewoon gas geven En dan verliest ge veeeeeeeeel tijd als ge gewoon blijft driften voor de fun. Kga nog een volledig rondje proberen rijden. Begin er in te komen. Raak al tot aan de 6 min zonder muur te raken. Nog ne halve minuut verder en ik was er
Corrigeren lukt nog ze, maar ja ik blijf gewoon gas geven En dan verliest ge veeeeeeeeel tijd als ge gewoon blijft driften voor de fun. Kga nog een volledig rondje proberen rijden. Begin er in te komen. Raak al tot aan de 6 min zonder muur te raken. Nog ne halve minuut verder en ik was er
Comment