Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 6 Time Trial

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
    Echt verschoten van mij tijd. Ale, nu heb je een richttijd e
    Zit er al onder ze, niet veel maar toch iets
    Nog wat verder proberen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
      Zit er al onder ze, niet veel maar toch iets
      Nog wat verder proberen
      Morgen nog eens proberen en foutloos blijven nu.

Comment

• Kevin: vant weekend is goed! Zaterdag avond ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
          Kevin: vant weekend is goed! Zaterdag avond ofzo?
          Cv, da's goed!

Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
          Morgen nog eens proberen en foutloos blijven nu.
          Wat me wel opvalt, normaal pak ik cockpitview, om het zo realistisch mogelijk te houden, maar als ik zo nog de camera voor de motorkap neem, ben ik echt wel een pak sneller.

Comment

• Eens vlug een rondje gereden voor het slapen gaan. 7.48.930. Moet beter kunnen zat ng teveel in driftmodus van seizoenssessie vorige week

Verstuurd vanaf mijn Moto G met Tapawalkietalk

Comment

Wat me wel opvalt, normaal pak ik cockpitview, om het zo realistisch mogelijk te houden, maar als ik zo nog de camera voor de motorkap neem, ben ik echt wel een pak sneller.
              Ik neem altijd motorkap. Ik kan het niet af dat ik steeds 2 sturen zie En al zeker nie die onrealistische bewegingen van die handen. Zeker als je schakelt bij een manuele kar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                Eens vlug een rondje gereden voor het slapen gaan. 7.48.930. Moet beter kunnen zat ng teveel in driftmodus van seizoenssessie vorige week

Verstuurd vanaf mijn Moto G met Tapawalkietalk
                Met controller?
                Ik haat dat driften echt, gewoon niet te doen met een G27.

Comment

Met controller?
                  Echt wel, maar ge moet echt bloedsnel zijn met opposite lock. En bij het uitkomen moet je wat geluk hebben. Als je nen tankslap krijgt hang je sowieso in den decor. Krijg je dat niet dan kan je er nog uit raken.

Comment

Ik neem altijd motorkap. Ik kan het niet af dat ik steeds 2 sturen zie En al zeker nie die onrealistische bewegingen van die handen. Zeker als je schakelt bij een manuele kar
                    Motorkap nog niet echt geprobeerd.
                    Probleem met cockpit is dat ge een pak minder ziet. Is wel 'knapper', maar ten koste toch wel van de efficiëntie.

Comment

Motorkap nog niet echt geprobeerd.
                      Probleem met cockpit is dat ge een pak minder ziet. Is wel 'knapper', maar ten koste toch wel van de efficiëntie.
                      Ik vind motorkap (Eigenlijk is het dakcamera net boven de voorruit) de beste. Vind ik persoonlijk het meest 'echt'. Dit omdat je, zoals ik al zei, anders 2 sturen ziet

Comment

Echt wel, maar ge moet echt bloedsnel zijn met opposite lock. En bij het uitkomen moet je wat geluk hebben. Als je nen tankslap krijgt hang je sowieso in den decor. Krijg je dat niet dan kan je er nog uit raken.
                        Het beste lukt het me met een clutch dump, kon ik echt goeie resultaten mee behalen. Ideaal in combo met de H-shifter. Maar ik kon het gewoon niet consistent genoeg houden, de ene keer scoorde ik zot goed, de andere keer vloog ik alle kanten uit.
                        Ik werd daar écht enorm gefrustreerd van.
                        Ik vind ook dat er een enorm verschil is tussen de wagens. Heb het geleerd met een Silvia, maar als ge dan opeens naar een andere wagen moet is die balans compleet weg.

Comment

Ik vind motorkap (Eigenlijk is het dakcamera net boven de voorruit) de beste. Vind ik persoonlijk het meest 'echt'. Dit omdat je, zoals ik al zei, anders 2 sturen ziet
                          Eens proberen, er zit wel iets in.

Comment

Eens proberen, er zit wel iets in.
                            Met de cockpitcamera kan je totaal niets inschatten vind ik, plus je ziet ook veel minder. Het enige handige daar zijn spiegels, maar die kon je in de 5 ook bovenaan zetten in andere camera posities. Weet niet of dit nu nog lukt.

Comment

Cv, da's goed!

.

Shana is toch de hele avond weg, dus tv is geen probleem!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                Ne G25 ook nodig?

Al is splitscreen minder tof als je het wil leren. En ook moeilijker vind ik

Comment

Ne G25 ook nodig?

Al is splitscreen minder tof als je het wil leren. En ook moeilijker vind ik
                                  Bwa, is vooral voor de fun hé. Op TV gaat sowieso niet met stuur, of je moet een playseat hebben.
                                  Oftewel scherm meepakken en via netwerk.
                                  Maar aangezien Namaz geen copy heeft, is het dus splitscreen. Z'n tv is groot genoeg

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                  Ideaal

Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk Berichten
                                  Met de cockpitcamera kan je totaal niets inschatten vind ik, plus je ziet ook veel minder. Het enige handige daar zijn spiegels, maar die kon je in de 5 ook bovenaan zetten in andere camera posities. Weet niet of dit nu nog lukt.
                                  Ja, da's wel een feit!

Comment

• Kga ook meedoen dan.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
                                    Last edited by ; 27/11/2014, 23:25.

Comment

• Gewoon settings inzetten en rijden. Dat ais alles. Hier dan uw tijden af en toe eens posten.

Comment

Met controller?
                                        Jup, ik speel met een controller,

ikzelf rij altijd in cockpitview, lijkt me het meest realistisch

als ik view op neus heb ofzo en de wagen begint tractie te verliezen dan vind ik het ook moeilijker om te corrigeren zo.
                                        het zal wel eerder een gedacht zijn zeker dat het moeilijker zo is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                                          Jup, ik speel met een controller,

ikzelf rij altijd in cockpitview, lijkt me het meest realistisch

als ik view op neus heb ofzo en de wagen begint tractie te verliezen dan vind ik het ook moeilijker om te corrigeren zo.
                                          het zal wel eerder een gedacht zijn zeker dat het moeilijker zo is
                                          Nee, dat van die tractie vind ik ook eigenlijk.

Comment

Working...
                                          X