Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Project cars

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Gisteren heeft de DVI poort van mijn grafische kaart het begeven. Vanaf dan is ook de verbinding met het internet een pak trager. Toeval? Ik weet het niet. Nu werk ik met de analoge uitgang van de grafische kaart. Waarschijnlijk zal deze het ook niet lang volhouden want ik moet de pc meerdere keren heropstarten eer ik beeld heb. Of is het de voeding die kapot is en niet voldoende oempf geeft aan de pc om de grafische kaart deftig te sturen.

Mocht het zijn dat het de grafische kaart is, dan ga ik waarschijnlijk een nieuwe pc kopen, een krachtige pc, misschien wel een game pc.

Comment

Hebt ge niet meerdere poorten op uw GFX?
      Ik heb 2 x DVI's en 4 x DPP.
      Dat uw internet trager is zal daar wel niet aan liggen ze
      Voeding zou me verbazen, dan zou het in principe gewoon wel of niet moeten werken, en niet soms.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
        Gisteren heeft de DVI poort van mijn grafische kaart het begeven. Vanaf dan is ook de verbinding met het internet een pak trager. Toeval? Ik weet het niet. Nu werk ik met de analoge uitgang van de grafische kaart. Waarschijnlijk zal deze het ook niet lang volhouden want ik moet de pc meerdere keren heropstarten eer ik beeld heb. Of is het de voeding die kapot is en niet voldoende oempf geeft aan de pc om de grafische kaart deftig te sturen.

Mocht het zijn dat het de grafische kaart is, dan ga ik waarschijnlijk een nieuwe pc kopen, een krachtige pc, misschien wel een game pc.
        Als uw verbinding met het internet ineens trager lijkt (?) zou het ook kunnen dat er ergens iets kortsluiting heeft gemaakt ofzo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
          Als uw verbinding met het internet ineens trager lijkt (?) zou het ook kunnen dat er ergens iets kortsluiting heeft gemaakt ofzo.
          Ik zie het verband niet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
            Ik zie het verband niet?
            Zijn grafische kaart heeft ineens problemen (niet enkel DVI, maar VGA gaat blijkbaar ook al niet vlekkeloos), internet 'zou' trager gaan. Rechtstreeks verband zou kunnen zijn dat er ergens iets misgelopen is met de stroomverdeling waardoor het moederbord beschadigd is geraakt (ondanks dat de meeste PSU's hier wel een beveiliging tegen hebben)

EDIT: Maar ik ben hier maar aan't gokken ze
            Last edited by Tomskii; 20/03/2015, 01:00.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
              Zijn grafische kaart heeft ineens problemen (niet enkel DVI, maar VGA gaat blijkbaar ook al niet vlekkeloos), internet 'zou' trager gaan. Rechtstreeks verband zou kunnen zijn dat er ergens iets misgelopen is met de stroomverdeling waardoor het moederbord beschadigd is geraakt (ondanks dat de meeste PSU's hier wel een beveiliging tegen hebben)

EDIT: Maar ik ben hier maar aan't gokken ze
              Ik heb zelf ook geen idee hoor, ik zou die link nooit leggen met wat jij nu zegt

Comment

Bwa als je al wist wat statische elektriciteit kan doen met je computer is een klein 'schokje' nefast voor bepaalde dingen. Kan bij grafische kaart gelegen hebben, maar ik gok ook maar. Kan het nooit met 100% zekerheid zeggen.

Comment

zo'n jaar of 10 geleden ook nog gegamed op pc maar ermee gestopt wanneer de ps3 er was want niet anders dan miserie met die drivers, grafische kaarten, cheater die modden enz. op pc nu gewoon disc in steken als ik wil gamen tis ondertussen wel al op de ps4 (enja ps3 nog voor GT5 met stuurtje)

Comment

Met een deftige grafische kaart kan je nu wel enkele jaren verder.

Mijn pc staat op mijn man cave ook aangesloten op een 50inch full HD plasma. Kan je met een Xbox controller makelijk rustig gamen zoals op een console.

Als je games gewoon bent op een high end pc, dan is console soms echt om te huilen.

On topic: ik haat het als ze games maar blijven uitstellen. Anderzijds liever dit dan te snel releasen en vol bugs zitten.

Comment

Heb mij een nieuw stuur gekocht(thrusmaster t300RS), nu nog wachten op de game.

Comment

Nu mogen ze wachten heb juist battlefield hardline gekocht en in mei komt farming simulator 2015 nog uit op ps4
                        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Ziet er mij ook een leuk spel uit voor in m'n race-simulator!

2015 Volvo V60 D2 aut.
                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Ik zit momenteel in de bibliotheek, openbare pc, want Tomskii heeft gelijk. De winkel heeft de pc volledig nagekeken en nu blijkt dat er een kortsluiting op het moederbord geweest is, waarschijnlijk via het PCI slot. Ik zit al enkele dagen zonder pc. Moederbord was net 3 jaar oud.

Aan het bekijken of ik geen game pc zou aanschaffen. In dat geval kan ik met AC en later met pCars beginnen.

Asus pro gamer moederbord, 8 gig 1600 geheugen, win 8.1, GTX970, ssd van 250 gig, corsair 1000Watt PSU heb ik nog. Mocht het SRW S1 stuurke niet voldoende zijn, ga ik waarschijnlijk de T300RS met TPA pedalen en een schakelpook overwegen.

Comment

Vergeten te vermelden dat ik interesse heb in de Core i5 4490-K (of is het de 4460-K, weet het niet meer ). Gene AMD meer .

Is 8.1 wel de moeite om te gamen, >>> pCars? Of is win7 beter? Kan toch geüpgrade worden wanneer win10 uit is.

Ik heb nog een lat HyperX 1600 geheugen van 4 gig. Maar de winkel raadt me niet aan om deze oudere lat te gebruiken in combinatie met een nieuwere 1600, 4 gig lat van Kingston.

Bedoel eigenlijk de 4690-k.
                              Last edited by ; 25/03/2015, 18:54.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
                                Ik zit momenteel in de bibliotheek, openbare pc, want Tomskii heeft gelijk. De winkel heeft de pc volledig nagekeken en nu blijkt dat er een kortsluiting op het moederbord geweest is, waarschijnlijk via het PCI slot. Ik zit al enkele dagen zonder pc. Moederbord was net 3 jaar oud.

Aan het bekijken of ik geen game pc zou aanschaffen. In dat geval kan ik met AC en later met pCars beginnen.

Asus pro gamer moederbord, 8 gig 1600 geheugen, win 8.1, GTX970, ssd van 250 gig, corsair 1000Watt PSU heb ik nog. Mocht het SRW S1 stuurke niet voldoende zijn, ga ik waarschijnlijk de T300RS met TPA pedalen en een schakelpook overwegen.
                                Mijn gok bleek dan toch nog juist te zijn. :p. Ik had wel een vermoeden, maar kon altijd mis zijn.

Ivm windows. Ik heb 8.1 op mijn laptop en 7 op game pc. Puur omdat ik 7 iets leuker vind werken op een vaste PC. Maar eens 10 uitkomt is het ook tijd om up te graden, windows 8.1 werkt wel wat vlotter dan 7 qua gaming (imo)

Comment

Offtopic, begin anders een (nerd)mijnpciskapottopic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                    Offtopic, begin anders een (nerd)mijnpciskapottopic
                                    Ja meneer de moderator, dank u wel meneer de moderator.

Comment

Ne maat heeft pCars met een Oculus Rift gespeeld. Moet volgens hem on-ge-loof-lijk zijn.

Comment

Wil ik ook hebben, zou 300€ moeten kosten dacht ik, vrouw TV, ik gamen

Comment

Dieje gast speelt pCars in volle glorie met de Oculus Rift met een GTX680. Naar het schijnt moet je niet investeren in een zware, dure grafische kaart, als je een OC gebruikt, met pCars.

Comment

Working...
                                          X