Ps4 he!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Project cars
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk BerichtenDe prijs ook
Oorspronkelijk geplaatst door VR Union websiteClaire 22M
- Premium Segment Consumer HMD
- LCD IPS and OLED Versions
- 5120 x 1440 Pixels, Fresnel Panoramic View
- Retail Price Range $400 – $600
Comment
- Premium Segment Consumer HMD
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenIs er al een exacte datum wanneer pCars uitkomt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenWanneer het uitkomt dan gaan we toch eens online tegen elkaar vlammen he. Meerdere autoforum leden tezamen!Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darkwing Duck Bekijk BerichtenEn ik u
Comment
-
En ik word op een hoopke gereden door iedereen, blijkbaar.
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenIk rijd u er zo af
Zolang het maar niet letterlijk is en je mij van de baan af rijdt.
Nieuw moederbord en RAM geheugen is vandaag besteld. Binnenkort de rest, pCars en AC kopen en jullie kunnen beginnen met mij op mijn kl*ten te geven. Ik twijfel nog aan een i5 4690k of een i7 4790k. Grafische kaart wordt voorlopig de GTX970, later de GTXtitan X.
Stuur, de SRW S1 heb ik nog, maar zou eigenlijk een T300RS willen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenEn ik word op een hoopke gereden door iedereen, blijkbaar.
Daar twijfel ik niet aan.
Nieuw moederbord en RAM geheugen is vandaag besteld. Binnenkort de rest, pCars en AC kopen en jullie kunnen beginnen met mij op mijn kl*ten te geven. Ik twijfel nog aan een i5 4690k of een i7 4790k. Grafische kaart wordt voorlopig de GTX970, later de GTXtitan X.
I know what you did last summerToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenLetterlijk
Ik zal de pCars developers eens contacteren dat ze voor jou alleen een speciaal strafpunten systeem moeten inbouwen.
Jij bent stout.
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenI know what you did last summer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk BerichtenEn ik word op een hoopke gereden door iedereen, blijkbaar.
Daar twijfel ik niet aan.
Comment
-
Yep, op overclock3D hebben ze me exact hetzelfde gezegd en heb besloten om voor de i5 te gaan en niet de i7. Wel zeggen ze op overclock3D dat de K-versie niet nodig is gezien ik niet ga overclocken. Maar mijne maat, die in de winkel werkt als computer technicus en zelf een gamer is, zegt van wel de k-versie te nemen om de reden die Tomskii zegt >> automatisch overclock ding wanneer het nodig is.
Van overclocken heb ik geen verstand. I.v.m. de SSD twijfel ik toch nog altijd. De 500GB HDD is goed genoeg, voorlopig.
Let the fun begin. >>> pCars en AC.
Comment
Comment