Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Project cars

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
    Ik zou ook zeggen een high end I5 te kopen. Blijf wel van dat overclocken weg. De winst is marginaal met stock koeling. It's all in your head.

Deftige I5, een SSD om je OS en games op te installeren en een GTX 900 series. Plenty om een tijdje toe te komen.
    Bwa overclocken merk ik wel bij games die meer op de CPU steunen dan op mijn GPU :p. Maar met stock koeling idd gewoon afblijven, tenzij je de chip wilt verhitten tot smelttemps :p

In elk geval als je overclocked aftermarket koeling bijkopen (die luchtkoelers vallen goed mee van prijs). Ik heb zelf een Scythe Mugen 3 steken. Ik denk dat er ondertussen al een 4 is die nog beter zou moeten zijn, (jep eff gekeken) die kun je vinden voor 40-50 EUR afhankelijk van waar je koopt. Bij mij staat er ook gewoon een auto overclock op via mijn moederbord dus. Standaard loopt mijn i5-3750k op 3.4Ghz, loopt nu al een jaar op 4.2ghz zonder enig probleem. http://tweakers.net/pricewatch/33193...e-mugen-4.html

Ivm de SSD: is een beetje een verhaal van: "once you go black.." Heb onlangs nog eentje gekocht voor in mijn laptop van Samsung, 850 EVO 500GB (heb daar maar 1 plaats voor HDD/SSD..)

In mijn vaste PC steekt al een aantal jaar een Crucial M4 128GB SSD + Samsung Spinpoint 1TB HDD, maar die SSD zie ik in de toekomst ook graag iets groter worden, hoewel ik nu 30GB over heb (maar das vooral omdat ik regelmatig mijn downloads clean en oplet waar ik wat installeer)

Anyways, ik hoop dat je wat met de info bent haha! Indien je Pcars wil kopen raad ik je aan gewoon online gamekeys te kopen (gisteren GTA V gepre-ordered voor ongeveer 42 EUR ipv 60 EUR steam prijs..).
    Gamekeys zijn vaak 20 EUR tot de helft goedkoper dan de winkelprijs en kun je gewoon inleveren op Steam, Origin, ...
    Last edited by Tomskii; 05/04/2015, 12:00.

Comment

SSD zou ik toch zeker overwegen hoor. In mijn laptop zitten twee Samsung EVO's 850 van 250GB, die lopen echt fantastisch Kost ook niet zoveel, 250gb kan je vinden voor een 100 euro, lijkt mij zeker de moeite waard.

Comment

Op steam kopen kan een probleem zijn. Ik heb een spel op steam staan en vorig jaar heb ik mijn gmail adres verwijderd en er niet aan gedacht dat dit mijn email adres was op steam. Ik kon natuurlijk niet meer op steam en kon niet meer aan mijn spel (= game).

Na contact te hebben met steam is het wel opgelost maar niet zonder slag of stoot. Ik zeg maar ..... .

Voor zo ver ik weet is Pcars meer CPU gebonden dan bijvoorbeeld Assetto Corsa.

SSD overweeg ik zeker maar eerst doe ik verder met mijn standaard 500gb HDD uit mijn kapotte pc.

Door de serieuze medische blunder die mijn vader invalide heeft gemaakt, heb ik al indirect meer dan €15.000 uitgegeven. Geld dat ik aan een volgende (wreed knappe bak) had kunnen spenderen. Daarom dat ik nu een tijdje voorzichtig ben met geld uitgeven.

Ik denk dat ik nog een T300RS zal moeten aanschaffen met de T3PA-pro en een manuele shifter. De SRW S1 gaat waarschijnlijk niet toereikend zijn.

Comment

De SSD is de enige update die je ook echt voelt. Een gewone HDD voelt zo ouderwets traag aan nadien. Zeker doen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kikie Bekijk Berichten
            Op steam kopen kan een probleem zijn. Ik heb een spel op steam staan en vorig jaar heb ik mijn gmail adres verwijderd en er niet aan gedacht dat dit mijn email adres was op steam. Ik kon natuurlijk niet meer op steam en kon niet meer aan mijn spel (= game).

Na contact te hebben met steam is het wel opgelost maar niet zonder slag of stoot. Ik zeg maar ..... .

Voor zo ver ik weet is Pcars meer CPU gebonden dan bijvoorbeeld Assetto Corsa.

SSD overweeg ik zeker maar eerst doe ik verder met mijn standaard 500gb HDD uit mijn kapotte pc.

Door de serieuze medische blunder die mijn vader invalide heeft gemaakt, heb ik al indirect meer dan €15.000 uitgegeven. Geld dat ik aan een volgende (wreed knappe bak) had kunnen spenderen. Daarom dat ik nu een tijdje voorzichtig ben met geld uitgeven.

Ik denk dat ik nog een T300RS zal moeten aanschaffen met de T3PA-pro en een manuele shifter. De SRW S1 gaat waarschijnlijk niet toereikend zijn.
            Ik ben altijd voorzichtig met geld uitgeven haha, hoe vaak ik niet pieker voor ik iets koop.. je moest eens weten.

Maar je hebt je steam acc nu dus terug? Hier is een prijsvergelijker voor gamekeys. De eerste twee shops in dat lijstje daar heb ik zelf al van gekocht en die zijn betrouwbaar.Er zal ook altijd een icoontje bij staan om duidelijk te maken of het om een steamkey gaat, origin key, Uplay.. etc etc.

als ik een tip mag geven, koop van de eerste shop wanneer je het zou doen want Kinguin rekent wel BTW aan (als je je adres invult past hij het BTW percentage aan, IP gelinkt). AchetercleCD ziet er hetzelfde uit en is van hetzelfde consortium maar die hebben die europese regel nog niet ingevoerd.. Komt dus uit op de geafficheerde prijs ipv achteraf nog 21% btw toe te voegen.

Comment

Steam vind ik wel easy, kan dan zowel op laptop als op pc FIFA of FM spelen...
              VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

Ja, ik heb mijn steam account terug. Steam werkte goed mee en hebben me geholpen. Ik denk nog meer na dan jij over het uitgeven van geld.
                Nu nog meer dan ooit.

Steamkey, origin key, Uplay? Ken ik niks van.
                Last edited by ; 05/04/2015, 16:06.

Comment

Kort overzichtje:

Steam key: licentiecode die je in Steam moet ingeven
                  Origin Key: "" in EA's Origin platform moet ingeven
                  Uplay Key: "" in Ubisoft's platform moet ingeven

En dan hebben sommige gameontwikkelaars zoals Take Two Interactive (GTA) een eigen platform zoals Rockstar Social Club. Ik wou de game op steam dus met opzet een steamkey gekocht ipv de Rockstar SC keys.

Comment

Als je het online kunt downloaden zie ik het wel zitten.

Comment

Als je het online kunt downloaden zie ik het wel zitten.
                      Zijn allemaal online systemen dus ja :p

Comment

Ik dacht daarstraks gelezen te hebben dat pCars midden april zou uitkomen. Achteraf gezien dat het midden mei zal worden.

Comment

Ik dacht daarstraks gelezen te hebben dat pCars midden april zou uitkomen. Achteraf gezien dat het midden mei zal worden.
                          Eerst was het maart by the way...

Comment

En daarvoor eind februari. LELZ

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                              En daarvoor eind februari. LELZ
                              KEK

Comment

KOK

Zijn we een nieuw spelleke aan 't spelen?

Comment

Ja, feitelijk zitten we hier al 2 pagina's off topic te gaan, but who cares

Comment

KOK

Zijn we een nieuw spelleke aan 't spelen?
                                    Geen world of warcraft gespeeld zeker?

Als je horde tegen kwam als Alliance was hun LOL voor jou KEK.

/nerd

Comment

Geen world of warcraft gespeeld zeker?

Als je horde tegen kwam als Alliance was hun LOL voor jou KEK.

/nerd
                                      Nope, enkel race games en 1nsane. Enkel Portal 2 is het niet race game dat ik speelde.

Terug On topic.

Project Cars. Nah!

Comment

Ik smijt het gewoon telkens bij mijn berg teleurstellingen.
                                        Rij dan niet meer met die BMW hé (das al één minder), ik geef er U 5000€ voor. En enkel om u plezier te doen hé.
                                        2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Wie speelt zowel Assetto Corsa als pCars (WMD versie bedoel ik)?

Wat is het verschil qua physics engine, realisme, enz... ? Is pCars, buiten het grafische de moeite?

Comment

Working...
                                          X