Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r
Bekijk Berichten
In elk geval als je overclocked aftermarket koeling bijkopen (die luchtkoelers vallen goed mee van prijs). Ik heb zelf een Scythe Mugen 3 steken. Ik denk dat er ondertussen al een 4 is die nog beter zou moeten zijn, (jep eff gekeken) die kun je vinden voor 40-50 EUR afhankelijk van waar je koopt. Bij mij staat er ook gewoon een auto overclock op via mijn moederbord dus. Standaard loopt mijn i5-3750k op 3.4Ghz, loopt nu al een jaar op 4.2ghz zonder enig probleem. http://tweakers.net/pricewatch/33193...e-mugen-4.html
Ivm de SSD: is een beetje een verhaal van: "once you go black.." Heb onlangs nog eentje gekocht voor in mijn laptop van Samsung, 850 EVO 500GB (heb daar maar 1 plaats voor HDD/SSD..)
In mijn vaste PC steekt al een aantal jaar een Crucial M4 128GB SSD + Samsung Spinpoint 1TB HDD, maar die SSD zie ik in de toekomst ook graag iets groter worden, hoewel ik nu 30GB over heb (maar das vooral omdat ik regelmatig mijn downloads clean en oplet waar ik wat installeer)
Anyways, ik hoop dat je wat met de info bent haha! Indien je Pcars wil kopen raad ik je aan gewoon online gamekeys te kopen (gisteren GTA V gepre-ordered voor ongeveer 42 EUR ipv 60 EUR steam prijs..).
Gamekeys zijn vaak 20 EUR tot de helft goedkoper dan de winkelprijs en kun je gewoon inleveren op Steam, Origin, ...
Comment