Oorspronkelijk geplaatst door Niko80
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Project cars
Collapse
X
-
2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Swede Bekijk BerichtenIk ga nen Pajero 3.5 GDi V6 LWB uiteenvijzen
Kandidaten ?Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Idd,
Ik kijk voorlopig nog de kat uit de boom, zal hem kopen als hij lager geprijsd is wss, mede omdat (toen ik het testte) de ffb nog niet je van het was. Nu wel net Dirt Rally gekocht (steam early acces, aka in ontwikkeling) en dat ziet er veelbelovend uit als je van Rally houdt.
Pcars staat dus wel op het lijstje hier, maar ik wacht nog ff af :p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk BerichtenGisteren ook dirt rally gekocht, zalig ! Ik zie dat project Cars meer naar arcade gaat dan sim, en dat er nog van alles niet echt werkt zoals het zou moeten... Denk niet dat ik het ga kopen, zie niet direct de meerwaarde boven assetto corsa
Meerwaarde? Veel meer auto's en circuits....veel betere grafics. Wel afwachten hoe de car physics zijn. Daarom gaat het.
AC vind ik heel goed alleen opvallend veel onderstuur met al die auto's. Enfin toch in standaard car settings.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenVnvnd eens gaan halen. Ben benieuwdToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenLaat t ons weten ik speel nog ff battlefield, dan farming simulator 2015 en dan koop ik dit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIk heb Euro Truck Simulator 2. Very relaxing!
Comment
-
Ik heb er zo hene uitgekeken en ben nu een uurke bezig en ben zwaaaaaaaaar teleurgesteld!!!! Gran turismo is 1000x beter! Heb project cars op ps4 en de handling met controler gaat gewoonweg NIET ik kan geen 2 bochten nemen zonder te crashen, erg dat de stuurtjes van de ps3 er niet op marcheren maar nu moet ik een t300 van trusthmasters aanschaffen van 360 euro....voor 1 spel waarvan ik totaal ni van overtuigd ben, wil dan wel eerst eens op voorhand proberen en de graphics zijn echt slecht ik speel met cockpitview en als ik een bocht neem of door de zijruiten kijk is alles zo blurrig...precies dat men tv op 3D staat man man men kas aant opvreten voort moment... En overal ma lezen hoe hemels dit spel is ppppfffff
Comment
-
het spel komt beste tot zen recht op pcSkoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
Klikerdeklikhier
Car name: Octavius Rsus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk BerichtenIk heb er zo hene uitgekeken en ben nu een uurke bezig en ben zwaaaaaaaaar teleurgesteld!!!! Gran turismo is 1000x beter! Heb project cars op ps4 en de handling met controler gaat gewoonweg NIET ik kan geen 2 bochten nemen zonder te crashen, erg dat de stuurtjes van de ps3 er niet op marcheren maar nu moet ik een t300 van trusthmasters aanschaffen van 360 euro....voor 1 spel waarvan ik totaal ni van overtuigd ben, wil dan wel eerst eens op voorhand proberen en de graphics zijn echt slecht ik speel met cockpitview en als ik een bocht neem of door de zijruiten kijk is alles zo blurrig...precies dat men tv op 3D staat man man men kas aant opvreten voort moment... En overal ma lezen hoe hemels dit spel is ppppfffff
Wel frappant dat je de grafics slecht vindt want alle ingame footage die ik al heb gezien ziet er pakken beter uit dan bv AC of iracing. Nu ja dat is op pc natuurlijk.
Pc master race!
Comment
Comment