Ik krijg echt koppijn van er hene te kijken ik heb nog niet 1 ronde op nordschleife kunnen uitrijden, elke bocht ga ik eruit en dat blur effect is er zelf tegen 50km per uur....morgen trg binnen bij gamemania of ik moet het is met e stuur spelen, tis zo erg da ik begot nog liever ga werken morgen dan dat ik erop moet spelen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Project cars
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk BerichtenNa de controler instellingen en camera instellingen aan te passen is het me toch aant lukken om het leuk te vinden, morgen toch maar is zien achter een stuurke
Het is idd moeilijk rijden.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk BerichtenNa de controler instellingen en camera instellingen aan te passen is het me toch aant lukken om het leuk te vinden, morgen toch maar is zien achter een stuurke
Kan je dit door de instellingen naar believen regelen? Zoals in Assetto Corsa waar je ofwel arcade ofwel sim kan zetten.
Comment
-
Voor echt simulatie te hebben moet ge een stuurke hebben, er zijn echt veel instellingen, veel meer dan op GT6! Ben nog maar 2uurkes bezig geweest dus kan er nog niks over zeggen! Wel heb ik daarstraks e stuur voor de ps4 besteld, en G27 is al verkocht. Heb nog een logitec driving force gt stuur te koop, als iemand intresse moest hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk BerichtenHeb nog een logitec driving force gt stuur te koop, als iemand intresse moest hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DyNaRaX Bekijk BerichtenWelke prijs had je in gedachten?
Comment
-
Dan zeg ik nog geen dag of twee geleden dat ik eff afwacht om het te kopen. Zie ik vandaag dat de Digital Edition (limited) te koop staat aan 30 EUR. Vrijwel no brainer, eff snel uitgetest en zal nog wat ffb settings moeten aanpassen want de ffb 'needs polishing'. Ik vind het wel leuk dat ik in de Megane RS over de Nordschleife kan nu.. is 1 vd meest gereden auto's ginder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk BerichtenIk stuur niet meer met de L3 maar met de gewone links en rechts zoals op GT en de gevoeligheid op 0 gezet en gas op X en rem op vierkantje, schakelen L2 en R2 en dan voor het beeld het 2de effect op 0 gezet
idd een pak beter!
ik vind wel dat er weinig keuze is van auto's, en dan nog vooral raceauto's. jammer.BMW X5 45e
Comment
-
Heb het me ook aangeschaft op pc. Nu moet ik zeggen dat ik bij de grafische instellingen alles op ULTRA heb gezet, anti aliasing MSAA en FXAA op HIGH. Die schaduwen van bomen op het circuit blijven gewoon hondslelijk gekarteld?? Echt gigantisch voor dat ik er niet kan op kijken.
PC master race is wel iets anders gewoon...
FFB is aan de zwakke kant, zal nog wat moeten tweaken.
Eerste indruk is dat de circuit "kleiner" ogen. Als je de Nordschleife op Assetto Corsa vergelijkt met die in Project Cars, dan lijkt het bij project cars allemaal meer gedrongen, smaller, korter op elkaar etc. Heb zelf maar 1 rondje in het echt met een ringtaxi mee gereden en ik geraak er niet uit. Bij AC lijkt het opener, bij PC lijkt het nja gedrongen, maar dat leek in het echt ook veel meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenHeb het me ook aangeschaft op pc. Nu moet ik zeggen dat ik bij de grafische instellingen alles op ULTRA heb gezet, anti aliasing MSAA en FXAA op HIGH. Die schaduwen van bomen op het circuit blijven gewoon hondslelijk gekarteld?? Echt gigantisch voor dat ik er niet kan op kijken.
PC master race is wel iets anders gewoon...
FFB is aan de zwakke kant, zal nog wat moeten tweaken.
Eerste indruk is dat de circuit "kleiner" ogen. Als je de Nordschleife op Assetto Corsa vergelijkt met die in Project Cars, dan lijkt het bij project cars allemaal meer gedrongen, smaller, korter op elkaar etc. Heb zelf maar 1 rondje in het echt met een ringtaxi mee gereden en ik geraak er niet uit. Bij AC lijkt het opener, bij PC lijkt het nja gedrongen, maar dat leek in het echt ook veel meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk BerichtenDat gevoel had ik ook. Zal vermoedelijk met field of view te maken hebben. Maar ik blijf de AC versie realistischer ogen (is hoe dan ook laserscanned dus 1:1)
Hopelijk fixen ze dat.
Na enkele uren spelen kan ik stellen dat het in deze toestand geen sim is zoals Assetto Corsa. Je kan je meer permitteren eer de wagen losbreekt.
Hoe dan ook is het wel fun. Het snelheidsgevoel is er meer dan in Assetto Corsa vind ik.
We zien hoe het evolueert.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenDe force feedback in neutrale stand is erbarmelijke... Je knalt aan 250 over de ring, je ziet het scherm hobbelen en je voelt niets in je stuur. Helemaal niets.Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Audi S3 '02 sold => topic
Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk BerichtenJe kan dat instellen
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenHeb die video al gezien. Ben geabonneerd op dat kanaal. De dode zone centraal is m'n punt. Heb de tweaks al ingevoerd, maar het blijft een mager beestje tegenover AC helaas. Jammer want ik speel het wel graag. Eindelijk porsche GT3 enfin ja de Ruf dan.
Comment
Comment