Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Project cars

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Project cars is top. Ik ben vooral gewoon om GT en Formula 1 te spelen en ik moet zeggen dat deze game eindelijk weer eens spek naar mijn bek is en totaal geen Arcade... ik plaats het onder semi-sim. Persoonlijk vind ik het beter dan GT.

Als je alle assists af zet is het rete-moeilijk en volgens mij wel dichter bij de sim dan de arcade. Ik als ervaren semi-sim racer heb alle moeite om deftig te remmen als abs af staat dus is me wel een uitdaging.

Ik ben ook niet gewoon om met controler te rijden maar het lukt me toch relatief goed, ik heb G27 en khoop dat logitec deze gaat compatibel maken voor de ps4, want de vraag is groot en dan zal Project cars echt wel top zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
      Project cars is top. Ik ben vooral gewoon om GT en Formula 1 te spelen en ik moet zeggen dat deze game eindelijk weer eens spek naar mijn bek is en totaal geen Arcade... ik plaats het onder semi-sim. Persoonlijk vind ik het beter dan GT.

Als je alle assists af zet is het rete-moeilijk en volgens mij wel dichter bij de sim dan de arcade. Ik als ervaren semi-sim racer heb alle moeite om deftig te remmen als abs af staat dus is me wel een uitdaging.

Ik ben ook niet gewoon om met controler te rijden maar het lukt me toch relatief goed, ik heb G27 en khoop dat logitec deze gaat compatibel maken voor de ps4, want de vraag is groot en dan zal Project cars echt wel top zijn.
      Het is zeker meer sim dan GT, maar ik vraag me af wat het nut is van ABS uit te schakelen als je bv met road cars rijdt? Is dat realisme? Nee want je kan dat bij onze auto's gewoon niet eens uitschakelen.

Ik rij zonder ABS in GT races omdat dat de regels zijn. De remmen blokkeren alsnog minder snel dan bv bij AC.

Het is niet puur sim, maar dat neemt niet weg dat ik me amuseer. Het snelheidsgevoel is wel pakken beter. Bij AC zit ik vaak op de snelheidsmeter te kijken om m'n bochten correct in te schatten omdat het niet zo snel aanvoelt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
        Het is zeker meer sim dan GT, maar ik vraag me af wat het nut is van ABS uit te schakelen als je bv met road cars rijdt? Is dat realisme? Nee want je kan dat bij onze auto's gewoon niet eens uitschakelen.

Ik rij zonder ABS in GT races omdat dat de regels zijn. De remmen blokkeren alsnog minder snel dan bv bij AC.

Het is niet puur sim, maar dat neemt niet weg dat ik me amuseer. Het snelheidsgevoel is wel pakken beter. Bij AC zit ik vaak op de snelheidsmeter te kijken om m'n bochten correct in te schatten omdat het niet zo snel aanvoelt.
        Bij AC kan je motion blur wel inschakelen, maar als je dan eff stilstaat dan 'trilt' het beeld een beetje. Das dan weer het nadeel

Comment

Uh? Ik kan abs en esp uitschakelen bij mijn wagen.

Comment

Uh? Ik kan abs en esp uitschakelen bij mijn wagen.
            Abs uitschakelen? Dan moet je wel iets exotisch rijden, want je kan dat op geen enkele normale wagen.

Comment

• ESP kan uit ja, maar ABS zou me wel heel straf lijken. Zelfs op een Maserati Ghibli kan dat niet (heb het net opgezocht). Hoewel, eigenlijk kan het vrij simpel op elke wagen als je de zekering die voor ABS instaat uittrekt natuurlijk. Maar dat zou ik nu niet meteen aanraden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                ESP kan uit ja, maar ABS zou me wel heel straf lijken. Zelfs op een Maserati Ghibli kan dat niet (heb het net opgezocht). Hoewel, eigenlijk kan het vrij simpel op elke wagen als je de zekering die voor ABS instaat uittrekt natuurlijk. Maar dat zou ik nu niet meteen aanraden
                The vehicle is equipped with an
                MSP
                (Maserati Stability Program) yaw
                prevention monitoring system
                encompassing all of the vehicle's
                control systems: ABS, EBD, ASR and
                MSR. It has a model within it that
                predicts the vehicle's behaviour with
                extreme accuracy. The system is
                designed to detect whether the driver
                is about to lose control of the vehicle.
                In this case, it can activate the brake
                calipers individually and engine
                control, in order to create a torque
                sufficient to resist the vehicle's yawing
                moment.
                Activating the MSP system
                The
                MSP
                system is automatically
                enabled each time the engine is
                started. During the activation phases,
                the initials
                MSP
                switch on in green on
                the multi-function display. To disable
                it, press button
                A
                for about 2 seconds.

When the system is disabled, the
                initials, on the multi-function display
                and the LED on the button light up.
                Press button
                A
                to switch on the system
                again: the warning light on the multi-
                function display and the button led go

Comment

The vehicle is equipped with an
                  MSP
                  (Maserati Stability Program) yaw
                  prevention monitoring system
                  encompassing all of the vehicle's
                  control systems: ABS, EBD, ASR and
                  MSR. It has a model within it that
                  predicts the vehicle's behaviour with
                  extreme accuracy. The system is
                  designed to detect whether the driver
                  is about to lose control of the vehicle.
                  In this case, it can activate the brake
                  calipers individually and engine
                  control, in order to create a torque
                  sufficient to resist the vehicle's yawing
                  moment.
                  Activating the MSP system
                  The
                  MSP
                  system is automatically
                  enabled each time the engine is
                  started. During the activation phases,
                  the initials
                  MSP
                  switch on in green on
                  the multi-function display. To disable
                  it, press button
                  A
                  for about 2 seconds.

When the system is disabled, the
                  initials, on the multi-function display
                  and the LED on the button light up.
                  Press button
                  A
                  to switch on the system
                  again: the warning light on the multi-
                  function display and the button led go
                  Als je daar nog even doorleest staat er normaalgezien ook bij dat het programma uitschakelen niet zorgt dat de ABS mee gedeactiveerd wordt

Comment

• Indien er iemand interesse heeft voor een logitec G27 stuur met pedalen en versnellingspook mijne staan te koop voor 175€ zijn nog in perfecte toestand. (prijs =afhalen w-vl)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomskii Bekijk Berichten
                      Als je daar nog even doorleest staat er normaalgezien ook bij dat het programma uitschakelen niet zorgt dat de ABS mee gedeactiveerd wordt
                      Ik zie dan ook geen voordeel om zonder abs te rijden, of het zou al in de sneeuw of zo moeten zijn.
                      Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                      Audi S3 '02 sold => topic
                      Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                      Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

Indien er iemand interesse heeft voor een logitec G27 stuur met pedalen en versnellingspook mijne staan te koop voor 175€ zijn nog in perfecte toestand. (prijs =afhalen w-vl)
                        Is al verkocht voor 200€ (had op 2dehands gezet en na uurke al 4 mensen die hem wilden kopen dusja maar ingestemd)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk Berichten
                          Ik zie dan ook geen voordeel om zonder abs te rijden, of het zou al in de sneeuw of zo moeten zijn.
                          er zijn mensen die denken dat ze dan meer een echte racepiloot zijn ofzo waarschijnlijk, moest het niet van moeten geweest zijn had ik zeker mijn abs ook niet verwijderd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                            er zijn mensen die denken dat ze dan meer een echte racepiloot zijn ofzo waarschijnlijk, moest het niet van moeten geweest zijn had ik zeker mijn abs ook niet verwijderd.
                            Als je in een spel met zo weinig mogelijk assists rijdt dan kan je online makkelijk overal meedoen zonder dat je in de problemen komt want sommige host zetten settings zonder assists en dan is het grappig om iedereen te zien rondschuiven die niet gewoon is van zonder TC te rijden.

Online win is redelijk vaak, het moeilijkste vind ik de "open wheel" klasse, mss ligt het eraan dat ik gewoon ben om met stuur te rijden en momenteel met controller rij maar zelfs met TC on begin ik toch vaak te spinnen, zelfs al schakel ik te vroeg dan nog begin ik rond te draaien.

Zolder en Spa zijn m'n favoriete tracks, nurburgring (volledig) is m'n zwakste, was ook zo op GT6

Comment

• Waar zouden er nog t300rs stuurkes te koop zijn? In game mania is het wachten, in kortrijk en ieper waren er nog en dacht int weeken 1 gaan te halen want was 150km enkel rijden vr me, nu zie ik juist dat ze daar ook al uitverkocht zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
                                Waar zouden er nog t300rs stuurkes te koop zijn? In game mania is het wachten, in kortrijk en ieper waren er nog en dacht int weeken 1 gaan te halen want was 150km enkel rijden vr me, nu zie ik juist dat ze daar ook al uitverkocht zijn.
                                Online? Bol of redcoon ofzo. Kopen en de dag nadien thuis. Zo heb ik m'n T500RS gekocht.

Comment

Online? Bol of redcoon ofzo. Kopen en de dag nadien thuis. Zo heb ik m'n T500RS gekocht.
                                  Ben niet echt zo een voorstander van online te kopen, heb er een slechte ervaring mee...

Comment

Ben niet echt zo een voorstander van online te kopen, heb er een slechte ervaring mee...
                                    Ik heb eens een slechte ervaring gehad met een vrouw maar daarom blijf ik er niet af hoor.
                                    Heb er al veel meer goede gehad.

Sent from here
                                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                                      Ik heb eens een slechte ervaring gehad met een vrouw maar daarom blijf ik er niet af hoor.

Sent from here
                                      hahaha

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten

Sent from here
                                        hahaha

Comment

Waar zouden er nog t300rs stuurkes te koop zijn? In game mania is het wachten, in kortrijk en ieper waren er nog en dacht int weeken 1 gaan te halen want was 150km enkel rijden vr me, nu zie ik juist dat ze daar ook al uitverkocht zijn.
                                          Redcoon is normaal goedkoopste. andes amazone.

Ik ga me er toch ook eentje aanschaffen want met controller haalt de fun er toch een beke uit alhoewel dat ook wel al erg goed gaat na enkele dagen. Eerste dagen was wennen maar het is een sim (alheowel niet 100%) natuurlijk.

Ik speel op ai 80%, zonder racelijn en assists op real (abs,tractie,stabiliteit), andere assists off natuurlijk. Leukste voor mij.
                                          Last edited by SteakFriet; 12/05/2015, 09:55.

Comment

Working...
                                          X