Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Project cars

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Thrustmaster T300 - Racestuur + pedalen - PC + PS4 & PS5. Realistisch racestuur met officiële licenties van PlayStation 4 / PlayStation 3.- Ook...

Bestellen, morgen in huis.

Bij Redcoon zal het wachten worden...
    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
      Ben niet echt zo een voorstander van online te kopen, heb er een slechte ervaring mee...
      Ge klinkt zoals een bejaarde die schrik heeft van het internet. Firma's als bol.com zijn 100% legit. Ik koop continu online. Vandaag kopen en morgen voor uw deur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
        Ge klinkt zoals een bejaarde die schrik heeft van het internet. Firma's als bol.com zijn 100% legit. Ik koop continu online. Vandaag kopen en morgen voor uw deur.
        Ik ben toch ook meer en meer zo ingesteld. Ik heb ook al een tegenslag gehad met een online aankoop, maar ook al met winkelaankopen..

Het prijsverschil op vele dingen is gewoon te groot om internetaankopen te negeren.

Comment

• Hoe gek het ook klinkt maar ik heb vandaag m'n stuurtje T300 ferrari binnen dak gisteren besteld heb op tonerencartridge.nl waarom ze stuurtjes verkopen is me een raadsel maar ze waren de enige die goedkoop en 1 dag nodig hadden of het ferrari stuur te leveren, had deze liever dan het Rs stuurtje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
            Hoe gek het ook klinkt maar ik heb vandaag m'n stuurtje T300 ferrari binnen dak gisteren besteld heb op tonerencartridge.nl waarom ze stuurtjes verkopen is me een raadsel maar ze waren de enige die goedkoop en 1 dag nodig hadden of het ferrari stuur te leveren, had deze liever dan het Rs stuurtje.
            Verkopen alles wat met pc te maken heeft he

Comment

• ik ga er geen draad voor openen, maar speelt er iemand euro truck simulator ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                ik ga er geen draad voor openen, maar speelt er iemand euro truck simulator ?
                Ik af en toe eens een weekje, dan ben ik dat weer zo beu dat ik het verwijder Misschien nog eens proberen zie, merci Bobo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  ik ga er geen draad voor openen, maar speelt er iemand euro truck simulator ?
                  Ik speel soms ETS2. Heel relax

Comment

• Mannen met een Thrustmaster T300 RS zijn jullie tevreden over het stuur??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                      Mannen met een Thrustmaster T300 RS zijn jullie tevreden over het stuur??
                      ja

Comment

• meer dan 300€ voor een stuur zonder clutch en shifter ofwa :wtf:

Comment

• Sinds gisteren de T300 ferrari (zelfde als de rs ma mooier) en ben er uiterst tevreden over, ben overgestapt van G27 naar T300 omdat de G niet ps4 compatibel is en het stuur is beter, pedalen stuk minder maar morgen wss krijg ik m'n adapter om dan m'n G27 pedalen op m'n T300 stuur aan te sluiten en dan kan ik gaan met de banaan.

Ik heb project cars nu effe met controler gespeeld en het ging redelijk, nu met stuur win ik bijna alle online races...enige wat moeilijker is met stuur zijn de karts ma de rest 10x beter zeker als je met de F1 auto's begint, ik rij trouwens zonder assists, momenteel wel nog met auto gears.

Comment

• Voor een beetje meer heb je de T500Rs wat toch een ander niveau is.

Comment

• T500rs is volgens mij niet compatibel met de PS4 ?

Met de controller is het inderdaad niet zo simpel, te weinig feeling ermee...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                                T500rs is volgens mij niet compatibel met de PS4 ?

Met de controller is het inderdaad niet zo simpel, te weinig feeling ermee...
                                Het was het officiële PS3 GT5 stuur... Waarom zou dat niet op een ps4 werken?

Comment

• Ps4 ondersteunt nog niet alle sturen
                                  Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                  Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                  Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• PS3 en PS4 hebben een heel andere interface...

Je moet de T300RS ook in de juiste stand zetten wanneer je hem op de PS4 gebruikt... (PS3/PS4 selector)

Comment

• T500 wordt wel ondersteund al is er momenteel een bug met project cars maar het staat wel bij erkende. Ik zou echter wel voor de 300 gaan hoor, eventueel pedalen apart (aangeizen standaard enkel gas rem is). T300 id veel nieuwer en komt meestal beter uit testen. Op 9 lives zijn zelfs gasten van het duurdere t500 naar de t300 overgeschadekeld. Wel dus mer clutch en andere set pedalen.

Comment

• Probleem is wel dat wanneer je de 6shifter wil installeren, je dus een T300 moet kopen én een andere pedalenset (er van uitgaande dat je dus niet al ergens een pedalenset had liggen). Ik ben reuze tevreden van mijn T500RS. De FFB is brutaal en ik hou er wel van.

M'n droom was een Fanatec, maar die zijn wel heel erg duur. Een clubsport wheelbase is 750 euro, dan nog je pedalen (van 200 tot 360 voor de clubsports) en tot slotte je stuur (200 tot 500+ euro). Dus in het beste geval ben je een dikke 1200 euro kwijt...

Comment

Working...
                                        X