Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Project cars

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb ook eindelijk een thrustmaster t300rs stuur sinds dinsdag, ben er speciaal vr naar de mediamarkt in waterloo gereden kvind wel dat de ffb te hevig stond bij project cars en het stuur was ook veel te zwaar om mee te draaien, maar heb wat met de instellingen liggen spelen en tis na heel wat beter, wel dom dat ge dat bij elke wagen moet veranderen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk Berichten
      Ik heb ook eindelijk een thrustmaster t300rs stuur sinds dinsdag, ben er speciaal vr naar de mediamarkt in waterloo gereden kvind wel dat de ffb te hevig stond bij project cars en het stuur was ook veel te zwaar om mee te draaien, maar heb wat met de instellingen liggen spelen en tis na heel wat beter, wel dom dat ge dat bij elke wagen moet veranderen....
      op hun forum staat er een sticky met een profile met daarin FFB voor alle auto's. Heb je die al? Soms vind ik het dan niet iets te zwaar. Ik heb enerzijds graag veel feedback om te moeten werken, maar als je soms haakse bochten moet nemen, moet je toch hard sleuren, beetje zoals vroeger zonder servo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
        op hun forum staat er een sticky met een profile met daarin FFB voor alle auto's. Heb je die al? Soms vind ik het dan niet iets te zwaar. Ik heb enerzijds graag veel feedback om te moeten werken, maar als je soms haakse bochten moet nemen, moet je toch hard sleuren, beetje zoals vroeger zonder servo.
        Ik heb de instellingen zoals voorgesteld op rubbermadness forum, en het stuur is idd erg zwaar, maar zo heb ik het graag net zoals bij karting. Na enkele laps is het wel minder, denk dat hij beetje oververhit geraakt.

Comment

Voor een beetje meer heb je de T500Rs wat toch een ander niveau is.
          Ik ken mensen die hun T500 verkochten voor de T300 en die toch iets beter vinden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
            Ik ken mensen die hun T500 verkochten voor de T300 en die toch iets beter vinden...
            Ik ken mensen die hun dacia ook beter vinden.

Smaken verschillen.

Standaard 2 pedalen dus geen mogelijkheid voor een shifter te installeren tenzij je eerst andere pedalen koopt of hebt liggen.
            Last edited by ; 15/05/2015, 13:21.

Comment

Ik ken mensen die hun dacia ook beter vinden.

Smaken verschillen.

Standaard 2 pedalen dus geen mogelijkheid voor een shifter te installeren tenzij je eerst andere pedalen koopt of hebt liggen.
              Logisch want nieuwe dacia zal wel beter zijn dan oude...

Comment

• Net Pcars met de ffb tweak files gespeeld. FFB is beter, maar ook niet wow. Als je met FWD gas geeft dan wordt je stuur zo licht (door onderstuur zogezegd) dat het onrealistisch is, zelfs bij rustig accelereren wordt het al te licht. Swat, het is al beter maar ik hoop dat er echt iets deftigs gedaan wordt aan die mottige ffb.

EDIT: vandaag ook net van een 660ti naar GTX 970 geupgrade (eyecandy :p)

Comment

• kga een ander pedalen set en nen shifter bestellen....wel een duur grapke uiteindelijk om e spelleke te spelen, voort zelfde geld heb ik al bekan e jaar abonnement op de nordschleife zelf

Comment

• Spelen jullie Project Cars allemaal op de PS4, of zijn er hier ook enkele mensen die het met de PC spelen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door korneeldebruyn Bekijk Berichten
                      Spelen jullie Project Cars allemaal op de PS4, of zijn er hier ook enkele mensen die het met de PC spelen?
                      Was uw mond met zeep.

Pc hier.

Comment

• Formule A @ California Highway, zooo leuk.
                        Ook PC hier.
                        1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
                        2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
                        2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Mischien een domme vraag, maar heb jij een echte 'game' pc Bwlian? Ik twijfel om het spel te kopen maar wilt niet constant met een haperende game zitten omdat mijn pc het niet aankan...

Comment

Mischien een domme vraag, maar heb jij een echte 'game' pc Bwlian? Ik twijfel om het spel te kopen maar wilt niet constant met een haperende game zitten omdat mijn pc het niet aankan...
                            Hmmmm als je echt van de eye candy wil genieten, liggen de recommended specs vrij hoog. Dacht zelfs een i7 3770 cpu. Die staat op de vorige 1155 socket en kost nog steeds ruim 360 euro (enkel cpu) . Daarbij nog minimaal je grafische kaart (minimaal mid-end dus reken op een 400 euro), 8 gig ram, deftig moederbord, case, voeding, enkele SSD kaarten, randapparatuur (groot scherm dat minimaal 1080p kan met lage latency) etc.

Wil je echt sim racen dan moet je nog je stuur en pedalen kopen (300-350 euro) en misschien een stoel of standaard om die stevig op te monteren (tot 800 euro) .
                            Met andere woorden, als je twijfelt : koop het op een console.

Comment

• Stuur en pedalen heb ik, grote monitor ook. Processor van mijne PC is een i5...

Comment

Stuur en pedalen heb ik, grote monitor ook. Processor van mijne PC is een i5...
                                Welke i5 en welke grafische kaart?

Comment

• Intel core i5 processor
                                  Grafische kaart is een Intel HD-Graphics 4000

Comment

• Ja die Intel HD Grafics, daar kan je het al mee vergeten. Je moet eens een Google op project Cars recommended specs doen.

Comment

• Een ps4 lost dat simpel op
                                      Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                      Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                      Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Heb een simulatie gedaan op hun site of mijn pc zou voldoen om de game te draaien, qua RAM geheugen zat hij goed, maar de grafische kaart en processor waren helaas niet sterk genoeg.
                                        Assetto Corsa zal ik dan ook mogen vergeten zeker?

Comment

Heb een simulatie gedaan op hun site of mijn pc zou voldoen om de game te draaien, qua RAM geheugen zat hij goed, maar de grafische kaart en processor waren helaas niet sterk genoeg.
                                          Assetto Corsa zal ik dan ook mogen vergeten zeker?
                                          Assetto corsa is een ouder spel. Grafisch niet zo bling bling als project Cars. Denk wel dat je dat kan draaien.

Het is wel meer hardcore simulatie. De force feedback is beter, de car physics zijn beter. Kortom een betere sim.

Een goede grafische kaart kost je al meer dan een nieuwe ps4, dus aan jou de keuze.

Comment

Working...
                                          X