Ben het al goed gewoon gisteren 10/14 online races gewonnen en ben daarbij nog 2x in laatste lap gedisqualified omdat ik zonder naft viel, laatste keer was zelfs toen ik al de inish gepasseerd was.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Project cars
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenBen het al goed gewoon gisteren 10/14 online races gewonnen en ben daarbij nog 2x in laatste lap gedisqualified omdat ik zonder naft viel, laatste keer was zelfs toen ik al de inish gepasseerd was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenHoe is de community online? Piraten die je van de weg duwen of toch mensen die de regels volgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk BerichtenWat betreft hardware haal ik 50-70 FPS met oud spul. Settings niet bepaald op max natuurlijk.
i5 760 @ 3.6GHz
8GB DDR3
2x AMD 5870
Zo oud zijn je spullen niet. Die kaarten misschien iets, maar in crossfire is dat niet behelpen.
Ik verlies haar als ik die frame rate nog maar iets onder de 60 zie droppen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenProbeer eens met AA aan en MSAA op high.
Zo oud zijn je spullen niet. Die kaarten misschien iets, maar in crossfire is dat niet behelpen.
Ik verlies haar als ik die frame rate nog maar iets onder de 60 zie droppen.
Heb nu eindelijk settings gevonden die op mijn GTX 970 en i5-3570k een stabiele 60 fps geeft. En dat speelt mmmmmmmm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenHoe is de community online? Piraten die je van de weg duwen of toch mensen die de regels volgen?Last edited by Schnippy; 18/05/2015, 05:36.
Comment
-
Ben t gisteren ook maar eens gaan kopen, tweedehands in de Game Mania zelfs
Lukt goed met controller, vraagje: is t spel lineair? Ik zie dat je contracten kan aannemen, waar doe je dat? Of komt dat automatisch op de kalender ?
Heb juist t Catherham seizoen gewonnen.Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenBen t gisteren ook maar eens gaan kopen, tweedehands in de Game Mania zelfs
Lukt goed met controller, vraagje: is t spel lineair? Ik zie dat je contracten kan aannemen, waar doe je dat? Of komt dat automatisch op de kalender ?
Heb juist t Catherham seizoen gewonnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenDit of drive club? (op ps4)
Twee totaal verschillende games. Eigenlijk speel ik liever Driveclub maar project cars is meer sim he. Hangt er vanaf wat je wil. Ik vind project cars een gemiste kans.
Comment
-
Dat moet je eens vragen aan uwe baas, ze zal t perfect uitrekenen voor u.
Disc kan je later nog verkopen voor 10€ op kapaza of game maniaToyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenIk koop altijd discs omdat ik alter mijn games ook altijd doorverkoop. Ik ben ook nog ouderwets en wil gewoon dat dooske in men pollen hebben
Voor mij ownt project cars drive club.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk BerichtenAllebei hier
Twee totaal verschillende games. Eigenlijk speel ik liever Driveclub maar project cars is meer sim he. Hangt er vanaf wat je wil. Ik vind project cars een gemiste kans.
Sims = assetto corsa en iRacing.
Comment
Comment