Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Project cars

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ben het al goed gewoon gisteren 10/14 online races gewonnen en ben daarbij nog 2x in laatste lap gedisqualified omdat ik zonder naft viel, laatste keer was zelfs toen ik al de inish gepasseerd was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
      Ben het al goed gewoon gisteren 10/14 online races gewonnen en ben daarbij nog 2x in laatste lap gedisqualified omdat ik zonder naft viel, laatste keer was zelfs toen ik al de inish gepasseerd was.
      Hoe is de community online? Piraten die je van de weg duwen of toch mensen die de regels volgen?

Comment

• Wat betreft hardware haal ik 50-70 FPS met oud spul. Settings niet bepaald op max natuurlijk.
        i5 760 @ 3.6GHz
        8GB DDR3
        2x AMD 5870
        1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
        2006 Ford Focus 1.8 TDCi Sport Clipper
        2010 Opel Astra 1.3 CDTI Sports Tourer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
          Hoe is de community online? Piraten die je van de weg duwen of toch mensen die de regels volgen?
          In mijn beperkte online Pcars leven valt dat mee. Ik ben er voorlopig van gevrijwaard gebleven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bwlian Bekijk Berichten
            Wat betreft hardware haal ik 50-70 FPS met oud spul. Settings niet bepaald op max natuurlijk.
            i5 760 @ 3.6GHz
            8GB DDR3
            2x AMD 5870
            Probeer eens met AA aan en MSAA op high.

Zo oud zijn je spullen niet. Die kaarten misschien iets, maar in crossfire is dat niet behelpen.

Ik verlies haar als ik die frame rate nog maar iets onder de 60 zie droppen.

Comment

Probeer eens met AA aan en MSAA op high.

Zo oud zijn je spullen niet. Die kaarten misschien iets, maar in crossfire is dat niet behelpen.

Ik verlies haar als ik die frame rate nog maar iets onder de 60 zie droppen.
              Insgelijks.

Heb nu eindelijk settings gevonden die op mijn GTX 970 en i5-3570k een stabiele 60 fps geeft. En dat speelt mmmmmmmm

Comment

Ik neem meestal races met Q en dat scheelt een pak, na Q meestal pole of top3 en tot p5 meestal faire rijders, als je dan zorgt dat je een goede start hebt, ben je na 2 bochten verlost van de "piraten" de eerste bochten altijd meer buiten of binnenkant kiezen dan je normaal zou doen en meestal vermijd je dan brokken, in feite zijn er elke race brokken maar ik weet ze meestal te ontwijken, soms zit ik ertussen en als je schade hebt is uw race om zeep want om 1 of andere manier zijn de pit-stops ongelooflijk lang... soms 3min.
                Last edited by Schnippy; 18/05/2015, 05:36.

Comment

• Ben t gisteren ook maar eens gaan kopen, tweedehands in de Game Mania zelfs
                  Lukt goed met controller, vraagje: is t spel lineair? Ik zie dat je contracten kan aannemen, waar doe je dat? Of komt dat automatisch op de kalender ?
                  Heb juist t Catherham seizoen gewonnen.
                  Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                  Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                  Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                    Ben t gisteren ook maar eens gaan kopen, tweedehands in de Game Mania zelfs
                    Lukt goed met controller, vraagje: is t spel lineair? Ik zie dat je contracten kan aannemen, waar doe je dat? Of komt dat automatisch op de kalender ?
                    Heb juist t Catherham seizoen gewonnen.
                    Uw mails lezen.

Comment

• Dit of drive club? (op ps4)

Comment

• Drive club suckt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                          Dit of drive club? (op ps4)
                          Allebei hier
                          Twee totaal verschillende games. Eigenlijk speel ik liever Driveclub maar project cars is meer sim he. Hangt er vanaf wat je wil. Ik vind project cars een gemiste kans.

Comment

• Dan zal 't drive club worden gisteren beetje time trial gespeeld met de mini cooper jcw GP, toptijd: 1:22:519, zeer scherp imo

Comment

• Driveclub is deels gratis als je psplus hebt, denk nog 20€ bijleggen voor t hele spel.

Comment

• Yes, was gratis versie gisteren, 25 euro bijbetalen dan. Disc bij used games kost 29 euro. Niet kopen dan en met pspluskaart betalen?

Comment

• Dat moet je eens vragen aan uwe baas, ze zal t perfect uitrekenen voor u.
                                  Disc kan je later nog verkopen voor 10€ op kapaza of game mania

Comment

• Ik koop altijd discs omdat ik alter mijn games ook altijd doorverkoop. Ik ben ook nog ouderwets en wil gewoon dat dooske in men pollen hebben

Comment

• Ben idd ook zo liever disc.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                                        Ik koop altijd discs omdat ik alter mijn games ook altijd doorverkoop. Ik ben ook nog ouderwets en wil gewoon dat dooske in men pollen hebben
                                        Of omdat ge niet constant uw hdd vol wil hebben

Voor mij ownt project cars drive club.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BDP Bekijk Berichten
                                          Allebei hier
                                          Twee totaal verschillende games. Eigenlijk speel ik liever Driveclub maar project cars is meer sim he. Hangt er vanaf wat je wil. Ik vind project cars een gemiste kans.
                                          Project cars wou sim zijn, maar is het net niet.

Sims = assetto corsa en iRacing.

Comment

Working...
                                          X