Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Te koop: 1/18 Kyosho BMW Z8 Dealer Edition

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Te koop: 1/18 Kyosho BMW Z8 Dealer Edition

Hallo allemaal,

Lang geleden dat ik hier nog gepost heb, maar af en toe check ik dit forum nog wel eens.
    Ik ben mijn verzameling modelauto's aan het opruimen/herinrichten en er zijn een aantal wagens die de deur uit gaan.
    Bij deze te koop aangeboden:

Schaal: 1/18
    Merk: Kyosho
    Model: BMW Z8
    Kleur: Stratus Grau (geloof dat dat de correcte naam is)
    Conditie: Wagen is in perfecte staat, komt uit een stof- en rookvrije omgeving en zit in de originele doos met alle toebehoren.

Deze variant komt met hardtop zoals op de foto en ook met extra opzetstuk als je hem als cabrio wilt tentoonstellen. Er zit ook een afdekhoes bij.
    Deze variant is ondertussen heel zeldzaam, dus hij gaat alleen weg voor een heel goede prijs.
    Voorkeur voor ophalen in Essen of eventueel Antwerpen, bij verzending ga ik nog eens even de kosten moeten narekenen.
    Bij verdere vragen mag je me gerust ook een privébericht sturen.
    Bijgevoegde Bestanden

Die interesseert me wel. Heb je eventueel interesse in een F10 M5 in het zilver nieuwstraat in doos? Wil gerust een opleg doen

Comment

Hey Beemerke,

Ben niet echt geïnteresseerd in een F10 M5, ik ga meer oldtimers van CMC en Exoto verzamelen.

Mvg,

Vincent

Comment

Ah spijtig, dan zal ik hem eerst moeten verkopen, kon het maar eens voorstellen

Comment

Geen probleem, laat me anders maar via PM weten wanneer je hem nog wilt kopen.

Comment

Working...
          X