Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Real Racing 3 (op Ipad of Android)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Real Racing 3 (op Ipad of Android)

niemand die dat kent?

toffe auto's circuits, ... maar spijtig kost he veel tijd om alles vrij te spelen
    heb nog maar 1 Porsche :-(

Oorspronkelijk geplaatst door Stef69 Bekijk Berichten
    niemand die dat kent?

toffe auto's circuits, ... maar spijtig kost he veel tijd om alles vrij te spelen
    heb nog maar 1 Porsche :-(

Nog maar 2X op gespeeld.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Er was hier vroeger een topic over. Er waren er enkele die dat spe(e)l(d)en. Maar dat is blijkbaar verdwenen. Zelfs ook even gedaan, maar het duurt inderdaad veel te lang om alles vrij te spelen. Ik was het beu en heb het verwijderd.

Comment

Vraag me af waar dat topic naartoe is.
        Ook nog gespeeld, was niet slecht.
        Is wel gelukt om via een hack unlimited geld / gold te hebben, maar dan is de fun er ook af. Then again, zonder die hack duurde het veel te lang en kon je niet alles unlocken. En ik haat games die smeken om geld uit te geven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
          Vraag me af waar dat topic naartoe is.
          Ook nog gespeeld, was niet slecht.
          Is wel gelukt om via een hack unlimited geld / gold te hebben, maar dan is de fun er ook af. Then again, zonder die hack duurde het veel te lang en kon je niet alles unlocken. En ik haat games die smeken om geld uit te geven.
          Geld kan je nog redelijk snel verdienen. Ik speel het af & toe. Met 1 race kan ik tot 700,000RS krijgen. De race duurt wel 20-30 minuten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
            Geld kan je nog redelijk snel verdienen. Ik speel het af & toe. Met 1 race kan ik tot 700,000RS krijgen. De race duurt wel 20-30 minuten
            Geld wel, maar 't is vooral dat Gold hé... Maar ik vind ook de spelbalans niet optimaal. Je wint een paar races, en daarna denkt de AI precies opeens OK, nu gaan we hem niet laten winnen, no mather what

Comment

Geld wel, maar 't is vooral dat Gold hé... Maar ik vind ook de spelbalans niet optimaal. Je wint een paar races, en daarna denkt de AI precies opeens OK, nu gaan we hem niet laten winnen, no mather what
              Gold krijg je door een hoger level te worden. En zo hard heb je dat gold ook niet nodig. Maar je hebt gelijk, het wordt steeds moeilijker hoe meer je de race herhaalt. Of je moet je wagen volledig tunen.

Mijn duurste wagens: F40, aventador, 918 rsr, nissan GT-R Sumo GT1

Comment

Gold krijg je door een hoger level te worden. En zo hard heb je dat gold ook niet nodig. Maar je hebt gelijk, het wordt steeds moeilijker hoe meer je de race herhaalt. Of je moet je wagen volledig tunen.

Mijn duurste wagens: F40, aventador, 918 rsr, nissan GT-R Sumo GT1
                Ja, I know, maar ik wil elke wagen in dat spel
                En zonder gold, onmogelijk.

Comment

Ja, I know, maar ik wil elke wagen in dat spel
                  En zonder gold, onmogelijk.
                  True, ik ook al ben ik goed op weg. 36 van de 93 wagens.

Comment

15 tot 20.000 R$ maar nooit meer gezien

zelf heb ik nu 29 wagens (McLaren P is de snelste)
                    systematisch gebrek aan gold en rij race'ss opnieuw om R$ te krijgen

Comment

15 tot 20.000 R$ maar nooit meer gezien

zelf heb ik nu 29 wagens (McLaren P is de snelste)
                      systematisch gebrek aan gold en rij race'ss opnieuw om R$ te krijgen
                      Als je een F40 koopt, en dan naar de classic ferrari challenge (duel tussen f40 & f50). Als je daar de aller laatste race doet (24h lemans 4 ronden), dan krijg je 80.000R$. Doe dit samen met u dagelijkse bonus & u manager. Dan krijg je makkelijk 340.000R$.

De duurste is met de 24h lemans racewagens. Daar kan je tot 700.000R$ verdienen.

Comment

Als je een F40 koopt, en dan naar de classic ferrari challenge (duel tussen f40 & f50). Als je daar de aller laatste race doet (24h lemans 4 ronden), dan krijg je 80.000R$. Doe dit samen met u dagelijkse bonus & u manager. Dan krijg je makkelijk 340.000R$.

De duurste is met de 24h lemans racewagens. Daar kan je tot 700.000R$ verdienen.
                        Le Mans vind ik schitterend maar kan het voorlopig enkel "on-line" als tijdrit rijden, één ronde, "classic ferrari challenge" is nog niet vrij bij mij, de F40 heb ik wel, ben echt benieuwd naar de Porsche 919 hybrid kwa snelheid, nu blijf ik voorlopig steken op de P1 (die enorm veel sneller is dan alle andere, vorige wagens)

bedankt voor de tip ;-)

Comment

Le Mans vind ik schitterend maar kan het voorlopig enkel "on-line" als tijdrit rijden, één ronde, "classic ferrari challenge" is nog niet vrij bij mij, de F40 heb ik wel, ben echt benieuwd naar de Porsche 919 hybrid kwa snelheid, nu blijf ik voorlopig steken op de P1 (die enorm veel sneller is dan alle andere, vorige wagens)

bedankt voor de tip ;-)
                          Hoe kom je dan aan de P1? Want die speel je pas als laatste vrij. Gisteren heb ik er nog eens op gespeeld & ik heb mij een zonda F gekocht

Comment

Ik speel er al 2 jaar op, maar enkel als ik er echt tijd voor heb. Dit geeft al gevolg dat ik nog maar aan 21% zit.

Comment

Hoe kom je dan aan de P1? Want die speel je pas als laatste vrij. Gisteren heb ik er nog eens op gespeeld & ik heb mij een zonda F gekocht
                              fout van mij natuurlijk is de P4 12C

Comment

fout van mij natuurlijk is de P4 12C
                                Ah anders wou ik wel weten hoe je eraan kwam

Comment

Working...
                                X