Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5 Prologue

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk Berichten
      Komaan, jullie zijn een veel te makkelijke prooi... laat je toch niet vangen door een paar HD screenshots... en de shaders zijn niet eens zo gedetailleerd. Games met dit soort graphics bestaan al, zijn al uit...
      Couldn't care less

Welke dan wel als ik vragen mag?
      Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk Berichten
        Welke dan wel als ik vragen mag?
        PGR4, Forza 2, Colin McRae DiRT, Motorstorm.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk Berichten
          PGR4, Forza 2, Colin McRae DiRT, Motorstorm.
          PGR4 is knap, maar de beelden hierboven zijn mooier. Rest natuurlijk de vraag of de beelden in het spel zelf ook mooier zullen zijn dan in PGR4.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• GT5 is het knapste racespel dat ik ooit gezien heb, en ook al komt m'n xbox er volgende week pas aan ... ik ben er van overtuigd dat PGR4 en andere racegames op eender welke console etc minder mooi gaan zijn. Wil niet zeggen dat PGR4 lelijk gaat zijn.

MAAR ik vind de gameplay van GT5 gewoon te statisch. Te saai eigenlijk. Ik breek da spel nie af ... ik ben gewoon geen fan van het super realistische genre. Ik was verslaafd aan PGR2. Zenuwachtig vlammen met den enzo in veels te kleine Schotse dorpkes. Ik kijk dan ook uit naar PGR4

Neemt niet weg ... als GT5 uitkomt ... de full ... dat ik em koop volgend jaar. Ik ga het genre dan nog wel eens een poging geven.

Trouwens ben ik den enigste die de triggers van de gamepad van de PS3 kut vind? Ik glij daar constant af met m'n vingers. Dat vond ik nog de grootste ergernis met GT5. En kan de functies (gas en remmen) wel her-assignen aan andere knoppen, maar de triggers zijn de enigste knoppen die drukgevoelig zijn.
            Porsche 997 S

Comment

• Ik heb hier al is gezegd, dat al de statische screens die ze posten voorgerenderd zijn... (buiten dan de cockpitviews), en veel van die HD fotos van actiescenes uit ne Replay... die replays waren in GT4 ook al knap.. en in forza etc etc
              maar als ge dat zegt is dat niet waar...
              als ze eens deftig zouden googlen, dan zouden ze al wat filmfragmentjes vinden van ingame GT5 proloque en dan is het heeeeel wat minder , en dat de auto"s nog steeds als muggen klinken
              Last edited by ; 21/03/2008, 12:37.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten
                GT5 is het knapste racespel dat ik ooit gezien heb, en ook al komt m'n xbox er volgende week pas aan ... ik ben er van overtuigd dat PGR4 en andere racegames op eender welke console etc minder mooi gaan zijn. Wil niet zeggen dat PGR4 lelijk gaat zijn.

MAAR ik vind de gameplay van GT5 gewoon te statisch. Te saai eigenlijk. Ik breek da spel nie af ... ik ben gewoon geen fan van het super realistische genre. Ik was verslaafd aan PGR2. Zenuwachtig vlammen met den enzo in veels te kleine Schotse dorpkes. Ik kijk dan ook uit naar PGR4

Neemt niet weg ... als GT5 uitkomt ... de full ... dat ik em koop volgend jaar. Ik ga het genre dan nog wel eens een poging geven.

Trouwens ben ik den enigste die de triggers van de gamepad van de PS3 kut vind? Ik glij daar constant af met m'n vingers. Dat vond ik nog de grootste ergernis met GT5. En kan de functies (gas en remmen) wel her-assignen aan andere knoppen, maar de triggers zijn de enigste knoppen die drukgevoelig zijn.
                Jij hebt het over PGR4 alsof dat nog niet uit is.
                Je mag altijd eens komen gamen.

Als je met de 335d komt.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

GT5 is het knapste racespel dat ik ooit gezien heb, en ook al komt m'n xbox er volgende week pas aan ... ik ben er van overtuigd dat PGR4 en andere racegames op eender welke console etc minder mooi gaan zijn. Wil niet zeggen dat PGR4 lelijk gaat zijn.

GT5 prologue is toch nog niet uit ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                    Jij hebt het over PGR4 alsof dat nog niet uit is.
                    Je mag altijd eens komen gamen.
                    Mja ik moet zo wel spreken want mijne versterker komt (met een beetje geluk) pas volgende week. Dan kan ik de xdoos aansluiten.

Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten
                    GT5 prologue is toch nog niet uit ?
                    Den demo al een lange tijd op de PSN (jap).
                    Porsche 997 S

Comment

Mja ik moet zo wel spreken want mijne versterker komt (met een beetje geluk) pas volgende week. Dan kan ik de xdoos aansluiten.
                      Je zei: "wil niet zeggen dat PGR4 lelijk gaat zijn." Je had dan beter gezegd: "wil niet zeggen dat ik PGR4 lelijk zal vinden."

I know, ik ben aan het muggeziften.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                        Je zei: "wil niet zeggen dat PGR4 lelijk gaat zijn." Je had dan beter gezegd: "wil niet zeggen dat ik PGR4 lelijk zal vinden."

I know, ik ben aan het muggeziften.
                        Ge zou beter wa PGR4 spelen ipv te muggeziften .... wa oefenen voor als ge tegen mij moet spelen :p
                        Porsche 997 S

Comment

Da's sterk, je praat over GT5 alsof je ervaring met de game hebt en vervolgens deel je ons mee dat ie nog uit moet komen???

Comment

• Nog een leuke racegame die uitkomt: http://x-power.be/?act=nieuws&conten...54&game_id=804

De sequel dus van DTM3. Het schijnt wel dat deze wat minder realistisch wordt... maar het wordt waarschijnlijk toch een topper, en hij komt op veel platforms uit which is nice.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door APexS1 Bekijk Berichten
                              Da's sterk, je praat over GT5 alsof je ervaring met de game hebt en vervolgens deel je ons mee dat ie nog uit moet komen???
                              De bedoeling van een demo is om eens aan te voelen hoe de gfx er uit zien en of de gameplay / het opzet van het spel u aanstaat. Ik breek GT5 nie af. Het ziet er allemaal héél knap uit. Maar ik vind het spel te statisch, te realistisch. Forza2 zou me om die reden ook nie uitstaan.

Heeft er hier dan niemand de demo gespeeld? Die staat al maanden op PSN en ge kunt (als ik het me goed herinner) met de 135i coupé rijden en nog ne Lancer.
                              Porsche 997 S

Comment

Ge zou beter wa PGR4 spelen ipv te muggeziften .... wa oefenen voor als ge tegen mij moet spelen :p
                                Nodig je mij nu uit, of kom jij naar hier? Ik speel zonder Xbox Live, vandaar.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Wat een spel

Comment

• 1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Volgens mij staat er op de playstation website dat het de 26ste maart zou uitkomen voor ps3. Ze mogen mij in de saturn verwachten de woensdag!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Trendax Bekijk Berichten
                                        Volgens mij staat er op de playstation website dat het de 26ste maart zou uitkomen voor ps3. Ze mogen mij in de saturn verwachten de woensdag!
                                        de prologue he, niet het volledige spel
                                        1963 Land Rover Series IIa
                                        1994 Mercedes SL320
                                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                          de prologue he, niet het volledige spel
                                          Dju toch

Comment

Working...
                                          X