Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5 Prologue

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Daarstraks GT5 pack gaan kopen samen met een nieuwe LCD monitor, ben nu bezig met GT5 te installeren op de HD. Can't wait.

Comment

• Ik zou mij graag een stuurtje (indien beschikbaar met schakelflippers) kopen vergezeld van een pedalenset en eveneens een handgeschakelde versnellingsbak. Iemand tips?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Salokin Bekijk Berichten
        Ik zou mij graag een stuurtje (indien beschikbaar met schakelflippers) kopen vergezeld van een pedalenset en eveneens een handgeschakelde versnellingsbak. Iemand tips?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
          als ze daar niet meer liggen, kijk maar in mediamarkt

ze liggen er nog met de hopen!
          In de makro in Eke ook. Zowel de PS3+GT5 als de GT5, twas iets van een €37 voor het spel alleen. Kheb het niet gekocht want tzijn weer bijna examens en kan me zo al moeilijk genoeg achter m'n boeken zetten...

Comment

Ik zou mij graag een stuurtje (indien beschikbaar met schakelflippers) kopen vergezeld van een pedalenset en eveneens een handgeschakelde versnellingsbak. Iemand tips?
            Als de G25 out-of-range is, kijk eens naar de Logitech MOMO Racing Force

Comment

de G25 staat in promotie in Mediamarkt Oostakker..
              222 Euro geloof ik.
              2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
              2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
              2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Zalig spel! Iets meer arcade als de vorige vind ik wel, maar op zich vind ik dat niet erg.

Kunnen jullie al Top gear of andere films kijken via gran turismo TV?

Comment

• Sinds gisteren weigert de ps3 dienst. Hij leest geen games of dvd's meer.
                  Vandaag verzonden naar ergens in zaventem en binnen 15 werkdagen krijg ik een nieuwe.
                  Die 15 dagen gaan lang duren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vtech™ Bekijk Berichten
                    de G25 staat in promotie in Mediamarkt Oostakker..
                    222 Euro geloof ik.
                    Bij redcoon.be kost hij 185,13 euro.

(Mag ik de link posten?)
                    Last edited by ; 03/04/2008, 19:35.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                      Bij redcoon.be kost hij 185,13 euro.

(Mag ik de link posten?)
                      Waarom zou je dat niet mogen?
                      185,13 € is wel cheap.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                        Waarom zou je dat niet mogen?
                        185,13 € is wel cheap.
                        http://www.redcoon.be/index.php/cmd/..._Racing_Wheel/

Ik heb hem daar vorige week besteld voor 180 euro. Zal in promotie gestaan hebben denk ik.

Comment

• Man die F430 suckt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                            Man die F430 suckt.
                            vind ik ook, maar ik kan gek genoeg niet meer met de paddles shiften, ben het totaal afgeleerd
                            De F40 is ook wat tricky, weinig tot geen power onderin, dan gaat hij als een speer vooruit, en net voor max rpm verlies je weer alle grip. Op Pro mode wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                              http://www.redcoon.be/index.php/cmd/..._Racing_Wheel/

Ik heb hem daar vorige week besteld voor 180 euro. Zal in promotie gestaan hebben denk ik.
                              Goedkoop ja,dienst naverkoop trekt op niks.Als er een probleem is achteraf zelfs in garantie dan doen ze NIETS voor jou.NIETS.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sepultura Bekijk Berichten
                                Man die F430 suckt.
                                al met de tuned elise gereden ,man man man die zuigt nog meer .
                                die f430 kun je nog snel rijden op daytona ,met die elise gaat dat dus niet é .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                                  al met de tuned elise gereden ,man man man die zuigt nog meer .
                                  die f430 kun je nog snel rijden op daytona ,met die elise gaat dat dus niet é .
                                  Die vind ik wel goed. De gewone Elise is mijn favoriete wagen van heel het spel. Weinig power maar wel veel fun, zeker op dat circuit in zwitserland.

Comment

• Whoohoo ik heb de fun teruggevonden
                                    Supercars testen op Suzuka en kijken hoe de verhoudingen liggen

Verwacht vanavond maar een lijstje

Comment

• nog 3 races en groep A is ook in orde. Zowel GT Allstars als Japanse toestand op Suzuka, ik haat dat circuit echt.

en tot slot nog even sparen dat ik di F430 kan kopen voor de laatste race...

Welke wagen krijg je dan eigenlijk? En komt er dan iets nieuws tevoorschijn?

Antwerpen is't Stad
                                      en al de rest is parking!!

Comment

• Kmoet ook nog 3 races doen, F430 en NSX nog kopen.

Soms wel vervelend dat je telkens de races opnieuw moet doen om aan geld te komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk Berichten
                                          Kmoet ook nog 3 races doen, F430 en NSX nog kopen.

Soms wel vervelend dat je telkens de races opnieuw moet doen om aan geld te komen.
                                          wat had je gedacht, dat je het zomaar ging krijgen

Antwerpen is't Stad
                                          en al de rest is parking!!

Comment

Working...
                                          X