Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5 Prologue

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ziet er allemaal magnifiek uit maar het zal nog lang duren vooraleer we het huis hebben...

Comment

GT HD was gratis te downloaden op PS3 eind vorig jaar,
      jammer genoeg is de PS3 hier nog niet uit.

Comment

Ik wacht nog altijd op die Gran Turismo voor op m'n PSP... Hoewel, ik heb nu de allereerste Gran Turismo erop staan (PSP ondersteunt tegenwoordig het afspelen van PSX games) en dat speelt eigenlijk niet zo lekker...

Sinds mijn aankoop van het G25 stuurtje, ben ik wel weer vaak bezig met GT4 dus de kans dat ik me deze GT5 aanschaf wordt wel erg groot. Met controller was ik het spel beu, maar met stuurtje is het zo zalig hé. En de screenshots hier zien er wel erg goed uit.

'k Heb maar 1 request: doe iets aan de AI...

Comment

Jah, hier komt i zowiezo

Heb enkel een PS2 gekocht voor GT4 (was zo'n box) voor de rest heb ik geen games voor de PS2

Zal bij GT5 ook wel zo zijn..

Comment

GT HD is geschrapt en zal niet uitkomen

De tijd wordt aan GT 5 besteed.

Hoe bedoel je dat je op de PSP de spelletjes van de psx kan spelen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
              Tijd genoeg dus
              Tegen dan koop je de PS3 al voor de prijs die eens PS2 nieuw gekost heeft waarschijnlijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                Tegen dan koop je de PS3 al voor de prijs die eens PS2 nieuw gekost heeft waarschijnlijk.
                Toch bij de lancering al?

PS2 is gelanceerd op 520€ en ik dacht dat de PS3 ook rond de 500€ ging zitten...

Comment

word volgens mij een fantastisch spel, ga ik zeker kopen bij de release

Comment

PS3 komt in België op 599 euro.
                    Veel te veel naar mijn goesting
                    Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk Berichten
                      PS3 komt in België op 599 euro.
                      Veel te veel naar mijn goesting
                      Wat kost een Blue-Ray speler?

Comment

hier is precies wat verwarring. GTHD is een gratis spel dat voorlopig? alleen in japan te krijgen is bij aankoop ps3

het is een voorproefje op GT5 qua grafics dan, maar de spelengine is gewoon van GT4 nog. GT5 komt in 2008

Comment

Wat kost een Blue-Ray speler?
                          Dunno, zegt me ook bitter weinig. Dus het blijft veel geld
                          Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

Dat worden weer zwaar kosten in 2008.

PS III
                            GT5
                            en dan nog een LCD TV om het om het in volle glorie te kunnen spelen. Die dingen zullen binnen een jaar wel wat betaalbaarder zijn geworden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk Berichten
                              Dat worden weer zwaar kosten in 2008.

PS III
                              GT5
                              en dan nog een LCD TV om het om het in volle glorie te kunnen spelen. Die dingen zullen binnen een jaar wel wat betaalbaarder zijn geworden

Nu kosten die dingen rond de 3000€, dus voor 3600€ heb je het volledige pakket nu.

stel dat daar mss 1000€ af ga, blijft het veel geld he

Comment

Nu kosten die dingen rond de 3000€, dus voor 3600€ heb je het volledige pakket nu.

stel dat daar mss 1000€ af ga, blijft het veel geld he
                                Bwa, een Samsung LE32M71B heb je al vanaf €1300, en veel meer dan dat moet ik niet hebben ook.

Comment

Bwa, een Samsung LE32M71B heb je al vanaf €1300, en veel meer dan dat moet ik niet hebben ook.
                                  Dan kan je beter een gewone beeldbuistv kopen, die is niet Full HD. gewoon HD had onze 15 jaar oude TV ook al...

Even goed beeld en veel goedkoper.

Maar mbman is de expert in die zaken.

Comment

Maar in elk geval, 2008 is nog meer dan een jaar, en een jaar is een eeuwigheid in media-normen

Comment

Maar in elk geval, 2008 is nog meer dan een jaar, en een jaar is een eeuwigheid in media-normen
                                      idd! onze tv is in 2 maand 300€ gezakt in prijs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door suby555 Bekijk Berichten
                                        ...

Hoe bedoel je dat je op de PSP de spelletjes van de psx kan spelen?
                                        't Is offtopic maar de nieuwste PSP firmware ondersteunt het emuleren van PSX games.

Comment

allo kroket, wat een vet beeld

Comment

Working...
                                          X