Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5 Prologue

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
    haha PS3.
    Mijn ma wilt ne Wii
    Wii rulez !

Maar dit gaat behoorlijk off-topic.

Comment

• het is hier over GT5 te doen. Al die GTA liefhebbers zoeken maar een ander plekje!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde Bekijk Berichten
        2 controllers is vrij nutteloos bij een PS3 vind ik. Je hebt maar 1 oplaadkabel (geen idee of het bij zo'n pakket ook is) en online is veel vetter.

En als je met vrienden wilt spelen moeten ze hun eigen controller maar meesleuren
        Voor men XBOX 360 heb ik ook maar één oplaadkabel voor twee controllers hoor. Je hoeft immers niet beide controllers gelijktijdig op te laden.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Seg jongens, als iedereen mij hier nu eens 5 euro geeft kan ik mij ne PS3 halen. Ik zeg wel tegen m'n vriendin dat ik hem dan gekregen heb, kan ze er niets op zeggen

Comment

• Jij geeft mij 400 euro en dan geef ik je een PS3

Zo heb je hem ook gekregen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
              het is hier over GT5 te doen. Al die GTA liefhebbers zoeken maar een ander plekje!
              GTA gerelateerde berichten zijn verplaatst naar dit topic.
              1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
              2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                GTA gerelateerde berichten zijn verplaatst naar dit topic.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                  1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                  2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Wat is jullie Gebruikersnaam ?
                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                      Wat is jullie Gebruikersnaam ?
                      die kan je zien wanneer een gebruiker een bericht geplaatst heeft: links van het bericht in iets grotere letters

voor meer uitleg mag je pm sturen

voor uitleg over pm, mag je reageren

groetjes
                      1963 Land Rover Series IIa
                      1994 Mercedes SL320
                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Sinds GTA zijn eigen topic heeft, is het hier wel stil geworden

Comment

Sinds GTA zijn eigen topic heeft, is het hier wel stil geworden
                          zo is dat !

ik ga binnenkort prologue eens uitproberen, ik ben benieuwd wat dat zal geven

sportieve groeten
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                            zo is dat !

ik ga binnenkort prologue eens uitproberen, ik ben benieuwd wat dat zal geven

sportieve groeten
                            Ik ben aangenaam verrast !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                              die kan je zien wanneer een gebruiker een bericht geplaatst heeft: links van het bericht in iets grotere letters

voor meer uitleg mag je pm sturen

voor uitleg over pm, mag je reageren

groetjes
                              Aap

Comment

• Ik heb die grote demo precies wat onderschat

FAK!!!!!
                                Pak realistischer geworden tov 4 en die graphics....
                                Maar het is en blijft een grote demo

Comment

• Idd, de mogelijkheden vallen nog goed mee.
                                  Maar ik verlang naar meer !
                                  Jammer dat je geens erver kan opstarten online

Comment

• ARRGGHHHHH!!!

Ik HAAAT online racen

Alee, het racen op zich niet, maar de bende kutkinderen die met hun kutferrari's of Ford GT's (rij zelf ook wel ene, maar bon ) constant iedereen liggen te rammen omdat ze sneller zijn dan hun of mij gebruiken als rem voor de bochten
                                    Motor begrenzen voor 4 sec (penalty) omdat je 2cm over het gras rijdt, dat krijg je wel constant, maar iemand straffen omdat ze anderen liggen te rammen... nee hoor!

nest.

Comment

ARRGGHHHHH!!!

Ik HAAAT online racen

Alee, het racen op zich niet, maar de bende kutkinderen die met hun kutferrari's of Ford GT's (rij zelf ook wel ene, maar bon ) constant iedereen liggen te rammen omdat ze sneller zijn dan hun of mij gebruiken als rem voor de bochten
                                      Motor begrenzen voor 4 sec (penalty) omdat je 2cm over het gras rijdt, dat krijg je wel constant, maar iemand straffen omdat ze anderen liggen te rammen... nee hoor!

nest.
                                      haha moet zalig zijn online-racen

precies virtueel aan het verkeer deelnemen
                                      zalig!

Comment

• Euhm...nee, dat is GTA.
                                        GT5 is alsof je op de kermis tussen de botsauto's zit.

Comment

Euhm...nee, dat is GTA.
                                          GT5 is alsof je op de kermis tussen de botsauto's zit.
                                          Waar zit je meestal online ?

Comment

Working...
                                          X