Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5 Prologue

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
    er staan 6 versnellingen op hé, nie vergeten hé.
    en die zesde moet je niet gebruiken. Anders geraak je helemaal niet vooruit.
    1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
    2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
      Mijn garage :
      VW Golf V GTI '04 (Black)
      BMW M3 '07 (White)
      Suzuki Cappuccino '95 (Red)
      Honda Integra Type-R (White)
      en dan nog dat dwaas karreke dat je krijgt als je de C-serries hebt uitgereden.
      mijn garage:
      BMW M3 '07 (black)
      Ferrari F430 rossa red ofzo
      Lexus IS-F uiteraard
      Honda Integra Type-R (black)
      Nissan GT-R (darkgrey)

Jammer dat je online niet kan hosten ofzo.. konden we aan AF-meeting houden
      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Komt binnekort wel.
        Hopelijk.

Comment

• Mijn garage :
          VW Golf V GTI '04 (Black)
          BMW M3 '07 (White)
          Suzuki Cappuccino '95 (Red)
          Honda Integra Type-R (White)
          en dan nog dat dwaas karreke dat je krijgt als je de C-serries hebt uitgereden.
          + Audi R8 (Blue)
          1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• Even uit het hoofd
            -Focus ST (zwart denk ik)
            -Integra Type-R (wit)
            -Koffiezetter
            -GT-R (zwart)
            -Ford GT (zwart-wit)
            -135i
            -M3
            -SL55

En de rest herinner ik me niet als er nog zijn

Comment

• Heeft er hier al iemand alle goude bekers gewonnen.
              Ik moet er nog eentje hebben die met de M3 in A
              Last edited by ; 28/09/2008, 11:29.

Comment

• De R8 rijdt super!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichten
                  Heeft er hier al iemand alle goude bekers gewonnen.
                  Ik moet er nog eentje hebben die met de M3 in A
                  Jep.
                  Maar derdes of tweedes is ook goed hé
                  Als je de 3 reeksen voltooid, komt er een 4de vrij. En kan je je wagen "afstellen" (meer pk,etc...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                    Jep.
                    Maar derdes of tweedes is ook goed hé
                    Als je de 3 reeksen voltooid, komt er een 4de vrij. En kan je je wagen "afstellen" (meer pk,etc...)
                    In A kan je de wagen niet volledig afstellen.

Mijn garage alle wagens
                    Last edited by ; 28/09/2008, 12:40.

Comment

• ik herhaal de vraag voor goud in event A3 met bmw m3,heb momenteel silver maar ge moet 12'500 halen voor goud, iemand dat gepresteerd???
                      want normaal als ge alle gouden bekers wint unlocked ge de nissan gtr black mask en zo heb ik het spel dan vooooolledig uitgespeeld.

in de garage van ne vriend alle auto's en is nu bezig met alle auto's in alle kleuren!!!! en die moet ook nog de gouden beker in A3 halen en dat is alles dan.
                      Last edited by ; 29/09/2008, 17:44.

Comment

• M'n PS2 heb ik al 4 jaar en nu heeft een controller het begeven + ik moet er regelmatig eens ne klop op geven eer ie in gang schiet. Volgende week haal ik me zo'n PS3 in huis.

Comment

• Nieuwe patch

Polyphony Digital heeft vandaag een nieuwe patch beschikbaar gesteld voor Gran Turismo 5: Prologue. De update voegt drie nieuwe voertuigen toe aan de vroege versie van GT5. Het gaat hier om de 'GT by Citroen' concept car, Lotus Evora en de Ferrari California.

Naast de toevoeging van nieuwe auto's, voegt de patch ook de nodige tweaks door aan het penaltysysteem, de muziek en de Drift en Time Trial events. Een gevolg hiervan is dat alle rankings zijn gereset. Ook de al eerder geuploadde replays zijn niet langer beschikbaar.

Bron: http://www.arena51.be/nl/videogames/...159510#picture
                          2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
                          2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
                          2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

• Evora + California =

Comment

• Enig idee al van wanneer de echte GT5 uitkomt?

Comment

• Kheb ook net de update geïnstalleerd.... nice!

Comment

• de evora rijdt wel nice

california is gewoon zalig!

Comment

• gt5 proloque

en nu weer alle tijden in arcade op de lijst zetten,lets go guys

favoriet circuit suzuka east en high speed ring.

khem alle auto's ook de 3 nieuwe + max. 2000000 en bijna alle gouden bekers allen nog goud in A3 met de m3 momenteel silver.

Comment

• gt5 komt pas uit begin 2010 volgens het interview van ign met polyphone digital en die kennende klop dat zie maar naar gt4 had bijna 2 jaar vertraging. ( www.ign.be)

we zullen veeeeeel geduld moeten hebben for the real drive of your live!!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
                                        gt5 komt pas uit begin 2010 volgens het interview van ign met polyphone digital en die kennende klop dat zie maar naar gt4 had bijna 2 jaar vertraging. ( www.ign.be)

we zullen veeeeeel geduld moeten hebben for the real drive of your live!!!!!!
                                        Had ik het toch maar gekocht, toen ik mijn ps3 kocht dacht ik, GT5 komt binnenkort toch uit maar het blijft duren, nu koop ik het ook weer niet meer, voor een maand of 2...

Comment

• Een jaar of 2 bedoel je...

We zijn nog altijd 2008 eh

2dehands kun je ze trouwens belachelijk goedkoop vinden.

Comment

Working...
                                          X