Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5 Prologue

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wel interessant dat het 25 september *aanstaande* is

Comment

• vooral de online functie lijkt mij leuk te worden laat ons hopen dat je je eigen clan kan maken.

Comment

voor het online gedeelte zou het ook de max zijn om op de nordschleife de touristenfahrt toe te voegen maar dan wel met zware straffen voor de duwerkers ( verbannen van de race....)

Comment

• Toch een game die weer de moeite waard is om aan te schaffen.
          1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
          2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

• LE MANS 24h

wie kent dit spel nog....... http://www.youtube.com/watch?v=epNWB...rom=PL&index=8

was toch zo heerlijk in den tijd.......... mogen ze gerust terug op PS3 uitbrengen!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
              wie kent dit spel nog....... http://www.youtube.com/watch?v=epNWB...rom=PL&index=8

was toch zo heerlijk in den tijd.......... mogen ze gerust terug op PS3 uitbrengen!!!
              Dat was nog eens een goed racegame

Comment

• time trial of drift event in amateur

iemand een voorkeur..........laat maar weten,khem het stuur weer bovengehaald.

Comment

• drift met DB9

Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichten
                  net een 2de run gedaan

19de plaats 9200 en nogwat puntjes
                  NU STA IK OP DE 19de PLAATS MET 9683 puntjes ( db9 op HSR )

Comment

• GT5

The graphics of GT5 Prologue “is incredible realistic. What can you still in this game improve?
                    Kazunori Yamauchi: GT5 is a greater choice on motor vehicles and Routes offer. And we provide more features for Online communities to Disposal. We are also working with high live close to a
                    graphic representation for rain and night.

Comment

• Onlangs sloegen Audi en Polyphony de handen in elkaar in een test die de R8 sportwagen vergeleek in reeële en virtuele situaties. Dit was een uitstekend moment om Kazunori Yamauchi, president van het Japanse bedrijf, aan de tand te voelen over de status van Sony's meest populaire IP. Volgens de man zullen de graphics in de finale versie nog beter zijn dan voordien met regeneffecten en de mogelijkheid om 's nachts te racen. Ook op vlak van online features, aantal wagens en tracks wil men tot het uiterste gaan. Yamauchi stelt immers hoge eisen op vlak van modelling: zo zou één medewerker tot zes maand bezig zijn om een model van adequaat niveau na te bouwen.

Niet enkel de wagens, maar Polyphony probeert ook de werkelijkheid zo goed mogelijk te imiteren op het vlak van het detail van de tracks. De journalist merkte op dat zelfs de bomen in de virtuele Nürburgring op exact dezelfde plaats stonden als bij de echte tegenhanger. Tot slot vermeldde Yamauchi dat schade er "soon" aankomt, dat er nachtraces aanwezig zullen zijn en dat er een weersysteem geïmplementeerd zal worden. De schade en het weer zullen ook hun weerslag hebben op het rijgedrag van de auto

Bron: GTPlanet
                      Last edited by ; 21/05/2009, 17:34.

Comment

• heb nu ook GT5 prologue
                        ga hier wa beginnen meedoen met jullie challenges :p
                        hopelijk kan ek mij hier wat moeien... :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                          Onlangs sloegen Audi en Polyphony de handen in elkaar in een test die de R8 sportwagen vergeleek in reeële en virtuele situaties. Dit was een uitstekend moment om Kazunori Yamauchi, president van het Japanse bedrijf, aan de tand te voelen over de status van Sony's meest populaire IP. Volgens de man zullen de graphics in de finale versie nog beter zijn dan voordien met regeneffecten en de mogelijkheid om 's nachts te racen. Ook op vlak van online features, aantal wagens en tracks wil men tot het uiterste gaan. Yamauchi stelt immers hoge eisen op vlak van modelling: zo zou één medewerker tot zes maand bezig zijn om een model van adequaat niveau na te bouwen.

Niet enkel de wagens, maar Polyphony probeert ook de werkelijkheid zo goed mogelijk te imiteren op het vlak van het detail van de tracks. De journalist merkte op dat zelfs de bomen in de virtuele Nürburgring op exact dezelfde plaats stonden als bij de echte tegenhanger. Tot slot vermeldde Yamauchi dat schade er "soon" aankomt, dat er nachtraces aanwezig zullen zijn en dat er een weersysteem geïmplementeerd zal worden. De schade en het weer zullen ook hun weerslag hebben op het rijgedrag van de auto

Bron: GTPlanet
                          Dat ze eens tijd steken in hun damage model, en nog veeeeeeeel belangrijker, hun physics (want er soon aankomen, dat kennen we van Polyphony ). Dan kunnen ze het misschien met recht een sim noemen Over de graphics ga ik zwijgen, want die zijn om van te watertanden, zoals we gewoon zijn van Yamauchi. En zeg niet dat ik een racesim fanboy ben, want kheb er reeds 12 jaar Gran Turismo opzitten.

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Ziet er goed uit. Geluiden kloppen wel niet vrees ik!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                              http://www.youtube.com/watch?v=l2uQ2...layer_embedded

Lol Nascar...

Ik mis de klassieke GT races zoals het origineel, een fake circuit en racen met 6 auto's uit dezelfde klasse.

En idd, hopelijk krijgen ze de sound nu eigenlijk eens goed, en niet alleen van de motor maar ook versnellingsbak enzo.. daar maken ze veel fouten aan. Bvb in GT4 is een SL55 duidelijk automaat (kruipt zelfs als je uw rem lost) maar de SL65 is net een handbak

En ik wil rubber zien op de track, echt dat stoort me mateloos!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                Lol Nascar...

Ik mis de klassieke GT races zoals het origineel, een fake circuit en racen met 6 auto's uit dezelfde klasse.

En idd, hopelijk krijgen ze de sound nu eigenlijk eens goed, en niet alleen van de motor maar ook versnellingsbak enzo.. daar maken ze veel fouten aan. Bvb in GT4 is een SL55 duidelijk automaat (kruipt zelfs als je uw rem lost) maar de SL65 is net een handbak

En ik wil rubber zien op de track, echt dat stoort me mateloos!
                                fak ja dat was zo irritant, auto's die irl automaat zijn die in dat spel dan als manueel rijden

zo'n SL55 was heerlijk, die automaat

En hopelijk krijgen ze het nu wel voor mekaar om het geluid goed na te bootsen.

Comment

• Ik hoop nog altijd dat ze GT5 zullen uitbrengen op PC (onlangs was er daar sprake van?) maar het zal wel niets worden.

Verlang zo keiiiiiihard naar GT4 maar om daarvoor nu speciaal een PS3 te kopen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                    fak ja dat was zo irritant, auto's die irl automaat zijn die in dat spel dan als manueel rijden

zo'n SL55 was heerlijk, die automaat

En hopelijk krijgen ze het nu wel voor mekaar om het geluid goed na te bootsen.
                                    Bij de Prologue zitten er ook nog paar fouten in, maar bvb de GT-R is wel perfect DSG

en ja zo'n SL55 als je dat wat opdreef ging dat belachelijk hard en smooth

Comment

• Challenge

Oorspronkelijk geplaatst door truyaert Bekijk Berichten
                                      heb nu ook GT5 prologue
                                      ga hier wa beginnen meedoen met jullie challenges :p
                                      hopelijk kan ek mij hier wat moeien... :p
                                      als ge een challenge hebt laat maar iet weten speelt geen rol drift of time trial.
                                      IK WACHT...........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                                        http://www.youtube.com/watch?v=l2uQ2...layer_embedded

zie ik een dragstrip in het filmpje?
                                        rond 1:43 min

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                                          zie ik een dragstrip in het filmpje?
                                          rond 1:43 min
                                          ik denk van wel audi vs mazda.......... ( daar was sprake van om een dragstrip te maken )

Comment

Working...
                                          X