Wel interessant dat het 25 september *aanstaande* is
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5 Prologue
Collapse
X
-
Toch een game die weer de moeite waard is om aan te schaffen.1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI
Comment
-
LE MANS 24h
wie kent dit spel nog....... http://www.youtube.com/watch?v=epNWB...rom=PL&index=8
was toch zo heerlijk in den tijd.......... mogen ze gerust terug op PS3 uitbrengen!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichtenwie kent dit spel nog....... http://www.youtube.com/watch?v=epNWB...rom=PL&index=8
was toch zo heerlijk in den tijd.......... mogen ze gerust terug op PS3 uitbrengen!!!
Comment
-
drift met DB9
Oorspronkelijk geplaatst door Raydendj Bekijk Berichtennet een 2de run gedaan
19de plaats 9200 en nogwat puntjes
Comment
-
GT5
The graphics of GT5 Prologue “is incredible realistic. What can you still in this game improve?
Kazunori Yamauchi: GT5 is a greater choice on motor vehicles and Routes offer. And we provide more features for Online communities to Disposal. We are also working with high live close to a graphic representation for rain and night.
Comment
-
Onlangs sloegen Audi en Polyphony de handen in elkaar in een test die de R8 sportwagen vergeleek in reeële en virtuele situaties. Dit was een uitstekend moment om Kazunori Yamauchi, president van het Japanse bedrijf, aan de tand te voelen over de status van Sony's meest populaire IP. Volgens de man zullen de graphics in de finale versie nog beter zijn dan voordien met regeneffecten en de mogelijkheid om 's nachts te racen. Ook op vlak van online features, aantal wagens en tracks wil men tot het uiterste gaan. Yamauchi stelt immers hoge eisen op vlak van modelling: zo zou één medewerker tot zes maand bezig zijn om een model van adequaat niveau na te bouwen.
Niet enkel de wagens, maar Polyphony probeert ook de werkelijkheid zo goed mogelijk te imiteren op het vlak van het detail van de tracks. De journalist merkte op dat zelfs de bomen in de virtuele Nürburgring op exact dezelfde plaats stonden als bij de echte tegenhanger. Tot slot vermeldde Yamauchi dat schade er "soon" aankomt, dat er nachtraces aanwezig zullen zijn en dat er een weersysteem geïmplementeerd zal worden. De schade en het weer zullen ook hun weerslag hebben op het rijgedrag van de auto
Bron: GTPlanet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk BerichtenOnlangs sloegen Audi en Polyphony de handen in elkaar in een test die de R8 sportwagen vergeleek in reeële en virtuele situaties. Dit was een uitstekend moment om Kazunori Yamauchi, president van het Japanse bedrijf, aan de tand te voelen over de status van Sony's meest populaire IP. Volgens de man zullen de graphics in de finale versie nog beter zijn dan voordien met regeneffecten en de mogelijkheid om 's nachts te racen. Ook op vlak van online features, aantal wagens en tracks wil men tot het uiterste gaan. Yamauchi stelt immers hoge eisen op vlak van modelling: zo zou één medewerker tot zes maand bezig zijn om een model van adequaat niveau na te bouwen.
Niet enkel de wagens, maar Polyphony probeert ook de werkelijkheid zo goed mogelijk te imiteren op het vlak van het detail van de tracks. De journalist merkte op dat zelfs de bomen in de virtuele Nürburgring op exact dezelfde plaats stonden als bij de echte tegenhanger. Tot slot vermeldde Yamauchi dat schade er "soon" aankomt, dat er nachtraces aanwezig zullen zijn en dat er een weersysteem geïmplementeerd zal worden. De schade en het weer zullen ook hun weerslag hebben op het rijgedrag van de auto
Bron: GTPlanet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichtenhttp://www.youtube.com/watch?v=l2uQ2...layer_embedded
Ziet er goed uit. Geluiden kloppen wel niet vrees ik!
Ik mis de klassieke GT races zoals het origineel, een fake circuit en racen met 6 auto's uit dezelfde klasse.
En idd, hopelijk krijgen ze de sound nu eigenlijk eens goed, en niet alleen van de motor maar ook versnellingsbak enzo.. daar maken ze veel fouten aan. Bvb in GT4 is een SL55 duidelijk automaat (kruipt zelfs als je uw rem lost) maar de SL65 is net een handbak
En ik wil rubber zien op de track, echt dat stoort me mateloos!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenLol Nascar...
Ik mis de klassieke GT races zoals het origineel, een fake circuit en racen met 6 auto's uit dezelfde klasse.
En idd, hopelijk krijgen ze de sound nu eigenlijk eens goed, en niet alleen van de motor maar ook versnellingsbak enzo.. daar maken ze veel fouten aan. Bvb in GT4 is een SL55 duidelijk automaat (kruipt zelfs als je uw rem lost) maar de SL65 is net een handbak
En ik wil rubber zien op de track, echt dat stoort me mateloos!
zo'n SL55 was heerlijk, die automaat
En hopelijk krijgen ze het nu wel voor mekaar om het geluid goed na te bootsen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenfak ja dat was zo irritant, auto's die irl automaat zijn die in dat spel dan als manueel rijden
zo'n SL55 was heerlijk, die automaat
En hopelijk krijgen ze het nu wel voor mekaar om het geluid goed na te bootsen.
en ja zo'n SL55 als je dat wat opdreef ging dat belachelijk hard en smooth
Comment
-
Challenge
Oorspronkelijk geplaatst door truyaert Bekijk Berichtenheb nu ook GT5 prologue
ga hier wa beginnen meedoen met jullie challenges :p
hopelijk kan ek mij hier wat moeien... :p
IK WACHT...........
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichtenhttp://www.youtube.com/watch?v=l2uQ2...layer_embedded
Ziet er goed uit. Geluiden kloppen wel niet vrees ik!
rond 1:43 min
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenzie ik een dragstrip in het filmpje?
rond 1:43 min
Comment
Comment