Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5 Prologue

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door FASTBART1 Bekijk Berichten
    ik denk van wel audi vs mazda.......... ( daar was sprake van om een dragstrip te maken )
    dat word interessant om online te spelen.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door truyaert Bekijk Berichten
      heb nu ook GT5 prologue
      ga hier wa beginnen meedoen met jullie challenges :p
      hopelijk kan ek mij hier wat moeien... :p

en heb je al een challenge??? laat iet weten als je zover bent........

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
        fak ja dat was zo irritant, auto's die irl automaat zijn die in dat spel dan als manueel rijden

zo'n SL55 was heerlijk, die automaat

En hopelijk krijgen ze het nu wel voor mekaar om het geluid goed na te bootsen.
        de beste automaat is die van een Nissan blabla.. (was een sedan) had 8 versnellingen. redelijk korte verhoudingen en zeer snelle wissels, met 280pk ging die dus erg goed vooruit

Comment

en heb je al een challenge??? laat iet weten als je zover bent........

zoow... examens gedaan...
          zeg maar kga dan eens proberen :p
          en is da dan gewoon in arcade da jullie rijden?

Comment

idd arcade = tcs/off ,manueel schakelen,asm/off en realisme standaard.

ge moogt zelf kiezen,want ik speel er niet meer zoveel op maar als je jou favoriet hebt gevonden laat maar weten dan zal ik er mij eens tussen smijten

en vooral nie opgeven,blijven geloven in de volharding en het zal zijn vruchten afwerpen!!!

Comment

• een vraagje

wat is er nu het snelste, met de controller of met stuurtje?

Ik heb altijd met de force feedback gereden (officiele GT4 stuur) en het laatst reed ik toevallig eens met de controller en ik deed meteeen een seconde van mijn besttijden af na een paar rondjes rijden op da parcours in de Alpen.

En heeft er iemand ervaring met de G25 controller, ik wil die evt ook nog aanschaffen als da echt de moeite is...

groeten

Comment

• voor mij is het sneller met een stuurtje, zeker als je op proffesioneel rijdt waar je goed je gas moet doseren.

Comment

stel zelf maar eens een parcour en wagen voor,dan laten we ons ook eens gaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Rallycross Bekijk Berichten
                    een vraagje

Ik heb altijd met de force feedback gereden (officiele GT4 stuur) en het laatst reed ik toevallig eens met de controller en ik deed meteeen een seconde van mijn besttijden af na een paar rondjes rijden op da parcours in de Alpen.

En heeft er iemand ervaring met de G25 controller, ik wil die evt ook nog aanschaffen als da echt de moeite is...

groeten
                    1 /stuurtje is idd sneller dan controller en voelt beter aan ( this een plezier bij het driften )
                    2/gewoon wachten tot gt5 the full game uitkomt dan zal er wel weer een nieuw stuurke uitkomen mss wel met ne HANDBRAKE !!! of wel dualpack promotie gt5 + g25......

Comment

• challenge

Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichten
                      stel zelf maar eens een parcour en wagen voor,dan laten we ons ook eens gaan.

de playseat staat te wachten....... burn rubber not your soul !!!

Comment

• GT5 (full game )

the upcoming Tokyo Game Show this September 24-27.

Yamauchi: “We will give the release date of GT5 soon.”

met een beetje geluk weten we de release van gt5 na de tokyo game show in september.....

Comment

• G27

Oorspronkelijk geplaatst door Mr Rallycross Bekijk Berichten
                          een vraagje

groeten
                          en hier heb je dan de G27.......... (effe wachten nog )

Logitech komt met een nieuw racestuur in de G-lijn, namelijk met de G27. Er waren op het net al vele berichten te vinden, maar nu lijkt alles eindelijk waar te zijn.

Na maanden van geruchten op verschillende racesimulatiefora is eindelijke de kogel door de kerk. De G27 komt beschikbaar. De eerste geruchten begonnen al eind 2008, tot er op een gegeven moment op het Live For Speed-forum een insiderfoto uitlekte die door velen werden afgedaan als nep.

In maart werd het onderdeelnummer bekend, dit bleek 941-000045 te zijn. Ook werd bekend dat er in de controllersfile van Simbins GTR Evolution bepaalde lijnen waren voor de G27, met name voor de toerentallichten bovenop het stuur.

De afgelopen week kwam Codemasters met informatie over zijn nieuwe racespel Colin McRae Dirt 2, waarin een ontwikkelaar vermeldde dat de G27 ook ondersteund werd. Deze informatie werd zo snel mogelijk weer verwijderd, maar toen was het kwaad al geschied.

Toen Logitech in 2006 met de Logitech G25 op de markt kwam, was iedereen verrast. Het was het eerste consumentenstuur met koppelingspedaal en pookje in H-patroon. Concurrent Fanatec legt Logitech het vuur steeds sterker aan de schenen en ook de community meent dat er zeker minpunten aan de G25 zijn. Zo zouden er te weinig knoppen op het stuur zelf zitten (slechts 2), werd het stuur aan de dunne kant bevonden en was de schakelpook een bron van problemen: maar al te vaak werkte de schakelpook niet meer geheel of zonder problemen.

De dikte van het stuur moet beter zijn met de G27, evenals het aantal knoppen dat omhoog gebracht is naar zes. Daarnaast zitten er toerentallichten bovenop het stuur. Verder lijken kleine wijzigingen aangebracht aan de schakelpook: waar je voorheen tussen sequentieel en H-bak kon schakelen, zit nu een Logitech-logo.

Er wordt verwacht dat de Logitech G27 op ongeveer hetzelfde moment in de schappen komt als Gran Turismo 5. Wanneer dit exact gebeurt is onbekend, maar gezien Microsoft al in oktober met Forza 3 komt, wordt verwacht dat Polyphony en Sony niet achter zullen blijven. Hopelijk komt er nog een release dit jaar.

Comment

• Comment

• Gt5 Damage

http://www.youtube.com/watch?v=P-mzK...layer_embedded ........

Comment

Eindelijk

Comment

• GT5

NOG WAT FILMKES................

Remember to click the HD buttonNew gameplay from the Gran Turismo 5 demo at GamesCom 2009.NOTE: This footage is recorded via a camera.Platforms: Playstation ...

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Huidige PS3 zakt per direct naar €299.

Slim komt begin september, ook €299.
                                    - 120GB
                                    - 290x65x290 mm (32% kleiner dan de huidige PS3)
                                    - 3.2 kg (36% lichter)
                                    - 250W (34% zuiniger)

Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Maat van me had net vorige week een 80GB gekocht.... balen

Nuja, de originele vind ik wel knapper

Comment

• Dat is idd wel balen Bij Gamemania verkopen ze vanaf nu de gewone 80GB versie incl. 2 games voor 279 euro ... Wel klotig voor al diegene die net nu hun PS3 wilden verkopen natuurlijk.
                                        Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                          Maat van me had net vorige week een 80GB gekocht.... balen

Nuja, de originele vind ik wel knapper
                                          Originele vind ik idd ook knapper

Comment

Working...
                                          X