Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5 Prologue

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door GOLF V GTI Bekijk Berichten
    Is effektief WOOOOW de beelden zijn als de screenshots je moet dan wel een full HD tv hebben.
    Kspeel het hier thuis (die gt hd) op een full hd scherm en tis echt ZOT, sommige beelden zijn net video!
    Wanneer komt gt5 uit? Binnenkort of ist nog een tijdje wachten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      Fok nu zit ik hier met men XBOX 360
      Dit ziet er nog een pak beter uit dan Forza 2.
      Iemand al een carlist?
      een paar pagina's terug heb ik een link gepost naar de voorlopige bevestigde carlist
      Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
      Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
        Fokkin' zaligheid. En tegen dan heb ik m'n 127 cm 1080p plasmaatje.
        Welk merk?type ? waarom plasma?
        Nissan QQ driver.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jurbe Bekijk Berichten
          Welk merk?type ? waarom plasma?
          omdat plasma een véééél mooier beeld geeft dan een gewoon LCD'tje
          kleuren zijn helderder, mooier en vooral veel minder last van het gekende "ghosting"

Comment

Ik weet nog niet welk merk/type, hè. Als 't zover is vraag ik wel raad aan mbman, die is expert op dat vlak. Ik dacht dat Panasonic zeer goed was.

Plasma omdat 't een veel beter beeld geeft, en 'echt zwart' weergeeft. Wij kijken, als we TV of film kijken, in 'n zeer donkere living, en dan is 't beeld veel beter. Plus de huidige plasma's hebben niet meer die flagrante nadelen die de vroegere nog wel hadden.

Comment

Ik weet nog niet welk merk/type, hè. Als 't zover is vraag ik wel raad aan mbman, die is expert op dat vlak. Ik dacht dat Panasonic zeer goed was.

Plasma omdat 't een veel beter beeld geeft, en 'echt zwart' weergeeft. Wij kijken, als we TV of film kijken, in 'n zeer donkere living, en dan is 't beeld veel beter. Plus de huidige plasma's hebben niet meer die flagrante nadelen die de vroegere nog wel hadden.
              Dat is dus wat ik nu ondervind met mijn lcd en mis echt zwart(in het donker).
              Na dit te weten zou ik nu ook voor plasma gaan maar ja full hd plasma's waren er twee maand geleden nog niet in de maat dat ik wou 37"-42".
              Maar ben wel tevreden met mijn LCD'tje full hd.
              Nissan QQ driver.

Comment

Fack maat, gisteren in de kinépolis zo'n PS3 met GT5 gezien... Die beelden zijn idd echt wel zot!

Het geluid suckt echter nog altijd big time. Dat vervelend bandengepiep altijd!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk Berichten
                  Fack maat, gisteren in de kinépolis zo'n PS3 met GT5 gezien... Die beelden zijn idd echt wel zot!

Het geluid suckt echter nog altijd big time. Dat vervelend bandengepiep altijd!
                  Is dat nogaltijd hetzelfde, djeezes

Comment

Ik ga voor de Panasonic TH-42PY700. Plasma, Full HD, 42". De 50" van die reeks is verkozen tot beste televisie van 2007 (tot juli oid). Maar 50" is te groot voor bij mij.

En Gt5 ziet er inderdaad geweldig uit ... mischien koop ik ook ooit een PS3/Xbox/...

Comment

Ik was ook van plan om die Panasonic plasma te kopen, maar ik zit nogal dicht bij de tv en 42" is té groot. En een LCD wou ik niet, de beeldkwaliteit is kak zelfs vergeleken met een goede CRT. Dan heb ik maar voor een prikje een Sony 32" widescreen CRT gekocht.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk Berichten
                        Ik ga voor de Panasonic TH-42PY700. Plasma, Full HD, 42". De 50" van die reeks is verkozen tot beste televisie van 2007 (tot juli oid). Maar 50" is te groot voor bij mij.

En Gt5 ziet er inderdaad geweldig uit ... mischien koop ik ook ooit een PS3/Xbox/...
                        Die Panasonic hangt sinds een 2 weken in m'n slaapkamer. Icm een bluray film en een PS3

Maar totzelfs analoge TV ziet er heel goe op
                        Porsche 997 S

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten
                          Die Panasonic hangt sinds een 2 weken in m'n slaapkamer. Icm een bluray film en een PS3

Maar totzelfs analoge TV ziet er heel goe op
                          Shutup shutup

Ik moet nog wachten tot de Sony 40W3000 uitkomt, omdat ik (veel) korting krijg als ik 2 tv's tegelijk koop en mijn ouders willen de Sony ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gunter Bekijk Berichten
                            Ik was ook van plan om die Panasonic plasma te kopen, maar ik zit nogal dicht bij de tv en 42" is té groot. En een LCD wou ik niet, de beeldkwaliteit is kak zelfs vergeleken met een goede CRT. Dan heb ik maar voor een prikje een Sony 32" widescreen CRT gekocht.
                            Dan denk ik dat ge geen full hd gezien hebt want T'is echt wel beterbeeld.
                            De lcd's die voor de playstations3 gebruikt worden voldoen.
                            Plasma is veel te groot(voor playstation3 te laten zien) en crt is minder van kwaliteit dan een (full) hd Lcd zelfs met 100hz techniek bij crt.
                            Hoe ga jij nu HD beelden kunnen zien op uw CRT?

Ps:Er is weer een update voor de playstation3 uit nl versie 1.93 , als dit zo verder gaat zitten we volgend jaar aan nr 3.xx denk ik.
                            Nissan QQ driver.

Comment

Jurbe: CRT is beter dan sommige Full HD LCD's: JA als je een goeie bron hebt. (HD DVD, BD, PS3, ...)

LCD is totaal waardeloos als je een analoge bron hebt (televisie). De kwaliteit is echt niet goed genoeg dan. De hele dure reeksen zoals de Sony 40X2000 buiten beschouwing gelaten.

En dan moet ieder voor zich uitmaken, naar welke bron hij meest kijkt. Bij mij zal de TV vooral gebruikt worden om TV te kijken. Ik heb nl. een 24" TFT scherm voor de PC. Ik ga mijn PC dus zelden/nooit aan de TV hangen.

Nu wil ik wel een platte televisie, dus heb ik voor Plasma gekozen. De kwaliteit is gewoon heel veel beter dan LCD, ook bij minder goed signaal.

En ECHT goeie CRT zal trouwens altijd beter zijn dan om het even welke LCD/Plasma. Alleen koopt niemand zulke dure CRT's, ze worden ook steeds minder gemaakt voor de particuliere markt.

Ik heb recent ook eens de voor- en nadelen gevraagd van LCD/Plasma aan iemand die in de branche zit:

PLASMA:

PRO
                              - mooier kleurenpalet
                              - hoger (effectief) contrast, en nee ik heb het niet over Samsung/LG contrast waardes die der zomaar iets opgooien
                              - geen last van ghosting/smearing
                              - superieure kijkhoek

CONTRA:
                              - gevoelig voor lichtweerkaatsing
                              - inbranden (alhoewel je hier zelf voor een groot deel de oorzaak bent moest het gebeuren)
                              - lagere resolutie (in de meeste gevallen) (Niet bij de Panasonic die ik hierboven vermeld)

LCD:

PRO:
                              - Meeste zijn tegenwoordig Full-HD
                              - niet gevoelig aan lichtweerkaatsing
                              - geen inbranding
                              - perfect voor statische beelden (bv. Home Theater PC)

CONTRA:
                              - zwartniveau is niet goed
                              - kijkhoek! de meeste schermen zeggen een kijkhoek van 178° te hebben, maar vergelijk maar eens goed tussen plasma/LCD
                              - Ghosting en smearing (vooral in de grote maten EN hoge resolutie schermen met SD-content)
                              - kans op dode pixels

De levensduur is voor mij niet van belang. Een plasma kent een kleinere levensduur, maar over 10 jaar hebben ze toch ULTRA-MEGA-WHATEVER-HD en dan moet ik dat hebben (http://www.wisegeek.com/what-is-ultra-hdtv.htm).

Prijs/kwaliteit was ik gegaan voor een Samsung LCD. (goedkoop, degelijk)
                              Als je geen Full HD nodig hebt, was ik gegaan voor een Pioneer Plasma. (goeie kwaliteit, goedkoper dan Panasonic)
                              De beste LCD is volgens mij de Sony X2000-reeks (opvolger = X3000), maar die kost kluiten.
                              De beste Full HD Plasma is volgens mij de Panasonic van hierboven. En die ga ik dan ook nemen, ondanks zijn prijs.

Ik heb er best wat opzoekingswerk naar gedaan en dit zijn mijn bevindingen.

Comment

Dan denk ik dat ge geen full hd gezien hebt want T'is echt wel beterbeeld.
                                De lcd's die voor de playstations3 gebruikt worden voldoen.
                                Plasma is veel te groot(voor playstation3 te laten zien) en crt is minder van kwaliteit dan een (full) hd Lcd zelfs met 100hz techniek bij crt.
                                Hoe ga jij nu HD beelden kunnen zien op uw CRT?
                                Een LCD tv kan nog steeds niet de kleurenweergave en het vloeiende beeld van een CRT evenaren. Ze kunnen wel een veel hogere resolutie aan, maar daar heb je niks aan op kleinere schermen. Full HD is zelfs de moeite niet als je kleiner gaat dan 42", tenzij je echt voor het scherm gaat plakken.

LCD is mooie techniek voor op computers te werken, het is rustgevender voor de ogen dan een CRT door het haarscherpe en trillingsvrije beeld. Voor tv's, pure marketingscam. Plasma is dé technologie voor TV's, alleen jammer dat de technologie geen kleine schermen toelaat.
                                Last edited by Gunter; 18/09/2007, 17:27.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk Berichten
                                  Jurbe: CRT is beter dan sommige Full HD LCD's: JA als je een goeie bron hebt. (HD DVD, BD, PS3, ...)

LCD is totaal waardeloos als je een analoge bron hebt (televisie). De kwaliteit is echt niet goed genoeg dan. De hele dure reeksen zoals de Sony 40X2000 buiten beschouwing gelaten.

En dan moet ieder voor zich uitmaken, naar welke bron hij meest kijkt. Bij mij zal de TV vooral gebruikt worden om TV te kijken. Ik heb nl. een 24" TFT scherm voor de PC. Ik ga mijn PC dus zelden/nooit aan de TV hangen.

Nu wil ik wel een platte televisie, dus heb ik voor Plasma gekozen. De kwaliteit is gewoon heel veel beter dan LCD, ook bij minder goed signaal.

En ECHT goeie CRT zal trouwens altijd beter zijn dan om het even welke LCD/Plasma. Alleen koopt niemand zulke dure CRT's, ze worden ook steeds minder gemaakt voor de particuliere markt.

Ik heb recent ook eens de voor- en nadelen gevraagd van LCD/Plasma aan iemand die in de branche zit:

PLASMA:

PRO
                                  - mooier kleurenpalet
                                  - hoger (effectief) contrast, en nee ik heb het niet over Samsung/LG contrast waardes die der zomaar iets opgooien
                                  - geen last van ghosting/smearing
                                  - superieure kijkhoek

CONTRA:
                                  - gevoelig voor lichtweerkaatsing
                                  - inbranden (alhoewel je hier zelf voor een groot deel de oorzaak bent moest het gebeuren)
                                  - lagere resolutie (in de meeste gevallen) (Niet bij de Panasonic die ik hierboven vermeld)

LCD:

PRO:
                                  - Meeste zijn tegenwoordig Full-HD
                                  - niet gevoelig aan lichtweerkaatsing
                                  - geen inbranding
                                  - perfect voor statische beelden (bv. Home Theater PC)

CONTRA:
                                  - zwartniveau is niet goed
                                  - kijkhoek! de meeste schermen zeggen een kijkhoek van 178° te hebben, maar vergelijk maar eens goed tussen plasma/LCD
                                  - Ghosting en smearing (vooral in de grote maten EN hoge resolutie schermen met SD-content)
                                  - kans op dode pixels

De levensduur is voor mij niet van belang. Een plasma kent een kleinere levensduur, maar over 10 jaar hebben ze toch ULTRA-MEGA-WHATEVER-HD en dan moet ik dat hebben (http://www.wisegeek.com/what-is-ultra-hdtv.htm).

Prijs/kwaliteit was ik gegaan voor een Samsung LCD. (goedkoop, degelijk)
                                  Als je geen Full HD nodig hebt, was ik gegaan voor een Pioneer Plasma. (goeie kwaliteit, goedkoper dan Panasonic)
                                  De beste LCD is volgens mij de Sony X2000-reeks (opvolger = X3000), maar die kost kluiten.
                                  De beste Full HD Plasma is volgens mij de Panasonic van hierboven. En die ga ik dan ook nemen, ondanks zijn prijs.

Ik heb er best wat opzoekingswerk naar gedaan en dit zijn mijn bevindingen.
                                  Ik heb het ook over een digitale bron hé, niet over de analogekabeltv bron zoals we ze nu kennen.
                                  Het is wachten tot telenet hd brengt.
                                  Het is uiterraad de bedoeling van ps3 beelden te genieten in 1080p.
                                  En zoals ik reeds zij het zwart is een groot nadeel van LCD zo niet het grootste.
                                  Nog effe een nadeel van Plasma het gewicht 42"=39kg
                                  Mijn LCD well maar 37" = +-20kg
                                  Panasonic is in plasma zeker een van de betere zou ik nu kopen ik kocht ook plasma maar zo als ik al zij
                                  full HD was er twee maanden geleden niet in de maat 37"tot42".
                                  Nissan QQ driver.

Comment

Nog effe een nadeel van Plasma het gewicht 42"=39kg
                                    Mijn LCD well maar 37" = +-20kg
                                    Als ik ooit de 200 meter flatscreen wil lopen, ga ik mij mijn keuze inderdaad beklagen

Maar wat betreft technologie kan je niet altijd wachten tot iets uitkomt, anders heb je nooit iets. "Binnenkort" verwachten we commerciële laser-tv's: goedkoper, dunner en betere kwaliteit op bijna elk vlak... En eens die uit is verwachten we weer iets anders...

Comment

nog enkele weekjes alvorens de prologue uitkomt ... ik wil ... alleen heb ik geen PS3

1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Krijgt ge geen korting by droomland?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                          Krijgt ge geen korting by droomland?
                                          jep ! maar dan nog vind ik een PS3 veel te duur om te kopen voor just 1 spel ...
                                          1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X