Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5 Prologue
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenspel kopen en emuleren op uw pc?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtendan heb je toch een blueray lezer nodig in de pc he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenFokkin' zaligheid. En tegen dan heb ik m'n 127 cm 1080p plasmaatje.
Ik zelf speel Gtr 2 op men Beamer... daar kan geen enkele plasma of lcd tegen op..
GT5 ziet er echt wel vet uit... dat wel... en voor de eerste keer een heuse cockpit view in de GT reeks... eindelijk... geen gezweef niet meer boven de asfalt of auto..
hopelijk is het geluid en baangedrag even realistisch....
Maar dan nog.. consoles komen hier niet (meer) in huis...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtendan heb je toch een blueray lezer nodig in de pc he
tip
blu ray speler voor in pc in te bouwen komt er binnekort ook aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenjep ! maar dan nog vind ik een PS3 veel te duur om te kopen voor just 1 spel ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk BerichtenMaar dan nog.. consoles komen hier niet (meer) in huis...
Comment
-
Ik heb zowat alles in huis gehad,
xbox , xbox 360, ps2, psp.. das allemaal goed voor 1 a 2 maanden , en dan ligt dat stof te verzamelen, of plaats in te nemen in de kast...
Ik grijp toch altijd terug naar de pc-games... Pc kost meer, maar de graphics op de pc zijn imho altijd superieur... en de besturing muis-keyb is voor mij veel natuurlijker (ik ben een FPS fanaat) dan controllers....
PS: ik heb nog een witte psp te koop met 3 games mem kaart , amper 5 keer gebruikt... mag weg voor 140 euro...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichtenpc beats Ps3 anyday...
ik zie ps3 nog geen crysis DX10 draaien-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk BerichtenPS3 rules
Mijn GT5 is net gereserveerd
Btw. Een PS3 spel emuleren op pc? Veel succesMini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
der is dan ook nog gen emulator voor ps 3
trouwens: Een behoorlijk PS2 spel emulren is soms al moeilijk...
dit omdat emulatiesoftware al veel processorkracht en geheugen vreet, als die emulator dan nog eens van bedenkelijke qualiteit is... (slecht gecoded) dan moogt het helemaal op u buik schrijven...
dat heeft dus niets te maken met de grafische "zwaartte" van een spel...
Geloof me de nieuwe DX 10 toepassingen blazen (shaders etc) de huidige consoles (weeral) weg...
enkel kost een pc stukken meer... mijn Grafische kaart kost zoveel als jou ps 3 alleen...
Een ander probleem is dan weer dat voor de moment DX10 enkel mogelijk is met Vista, en ten twijde het zelfde probleem als met nieuwe consoles, moet er voor hardware DX10 specifiek gecoded worden... en dat is langszaam bezig
Kijk maar naar Crysis... en dat is dan nog maar het eerste spel dat van hardware DX10 gebruik maakt...
dit los van het feit dat GT5 er waanzinnig goed uitziet... beter als eender welk 360 spel op de moment... en ik zal het zeker eens aan de tant willen voelen... had zelf GT4 op de PS 2, en dat was bijzonder amusant... toch voor 2 weken...
ik blijf een pc en FPS fan in hart en nieren... consoles zijn, zoals eerder gezegd... niet meer voor mij
Comment
-
"Europa krijgt nieuwe PS3 bundels"
De tweede bundel is voor de race fans onder ons. Deze bundel bevat wederom de 40Gb versie van de PS3 maar nog veel belangrijker, de game Gran Turismo 5 Prologue. Dit pakket staat gepland voor 28 maart. Beiden pakketten zullen maar 1 controller bevatten en gaan €399 kosten.Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
Comment