Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5 Prologue
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIk zou het echt wel akelig vinden als ik in een FPS shooter mensen neer schiet die er realistisch uit zien...
Vind je het ook akeliger om zeer snel te rijden in een realistisch racespel dan? Of nog: als je in zo'n spel op een muur dreigt te gaan crashen? Wellicht niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk Berichten
"Europa krijgt nieuwe PS3 bundels"
De tweede bundel is voor de race fans onder ons. Deze bundel bevat wederom de 40Gb versie van de PS3 maar nog veel belangrijker, de game Gran Turismo 5 Prologue. Dit pakket staat gepland voor 28 maart. Beiden pakketten zullen maar 1 controller bevatten en gaan €399 kosten.
Dit + G25 gaat zo vet zijn !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIk zou het echt wel akelig vinden als ik in een FPS shooter mensen neer schiet die er realistisch uit zien...
Speel Far Cry 2.
The future is now.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk Berichten
"Europa krijgt nieuwe PS3 bundels"
De tweede bundel is voor de race fans onder ons. Deze bundel bevat wederom de 40Gb versie van de PS3 maar nog veel belangrijker, de game Gran Turismo 5 Prologue. Dit pakket staat gepland voor 28 maart. Beiden pakketten zullen maar 1 controller bevatten en gaan €399 kosten.
mhm ... dat begint al mee te vallen ... pfff kga mij toch weer laten doen vrees ik1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenmhm ... dat begint al mee te vallen ... pfff kga mij toch weer laten doen vrees ik
Anders kocht ik er meteen eentje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Japy Bekijk BerichtenVerkocht !
Dit + G25 gaat zo vet zijn !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenmhm ... dat begint al mee te vallen ... pfff kga mij toch weer laten doen vrees ikMini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenIk heb een huis en geen geld meer.
maar toch wil ik eentje ... alleen is het dan weer zo zwaar balen dat ik geen HD TV heb !!!
ik ga eens kijken op het werk wat er kan geregeld worden en wanneer de prijzen gaan zakken1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
ik ga eens kijken op het werk wat er kan geregeld worden en wanneer de prijzen gaan zakken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenIk heb een huis en geen geld meer.
Destijds ben ik tot de conclusie gekomen dan de PS3 in feite helemaal niet duurder is dan de MS-console, gewoon omdat je er mee bij krijgt. Bij XBOX zijn er nog een hoop kosten die pas komen na aankoop van het toestel.
Nog een PS3 bij kopen, is sowieso geen optie. Ook een huis gekocht, al heeft dat er uiteindelijk niet zo erg veel mee te maken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenidem en idem
maar toch wil ik eentje ... alleen is het dan weer zo zwaar balen dat ik geen HD TV heb !!!
ik ga eens kijken op het werk wat er kan geregeld worden en wanneer de prijzen gaan zakken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk BerichtenWerk jij voor Game Mania of Dreamland of zo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenJa, klinkt goed, hoor maar op je werk wat er voor mij kan geregeld worden.Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenidem en idem
Groepsaankoop!!!!GT5 pakket?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenZou het niet beter zijn even door te bijten tot de echte GT5 uitkomt?Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk BerichtenWanneer komt deze uit?
Even opgezocht waar ik dat gelezen had. http://home.zonnet.nl/gt4ever/gt5/gt5.htm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenHou ons op de hoogte.
Groepsaankoop!!!!GT5 pakket?
bij een group buy (vanaf 5 stuks moet dat doenbaar zijn) kan ik idd een mooie korting geven ... ik zal me maandag eens informeren1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment