Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gran Turismo vind ik wat overhypet... de eerste Forza Motorsport bv. had betere besturing dan GT4, én een online modus én een uitgebreid schademodel. Gamespot.com verkoos het zelfs boven GT4.
Forza 2 is al een heeel eindje uit en is ronduit fantastisch, de auto's voelen levensecht aan en de graphics zijn om bij te kwijlen in 720p. Waarom jezelf pijnigen door te wachten op GT5, als je nu al een zéér evenwaardige game (misschien zelfs beter, de vorige was nl. beter) kan spelen.
Gran Turismo vind ik wat overhypet... de eerste Forza Motorsport bv. had betere besturing dan GT4, én een online modus én een uitgebreid schademodel. Gamespot.com verkoos het zelfs boven GT4.
Forza 2 is al een heeel eindje uit en is ronduit fantastisch, de auto's voelen levensecht aan en de graphics zijn om bij te kwijlen in 720p. Waarom jezelf pijnigen door te wachten op GT5, als je nu al een zéér evenwaardige game (misschien zelfs beter, de vorige was nl. beter) kan spelen.
Maar Forza heeft zoveel wagens niet, toch? De Ring hebben ze dan weer wel.
GT4 voor mij = 99% van alle rondjes over de ring met straatwagens.
300+ wagens is toch niet mis? GT4 had dan misschien een superieur wagenpark, maar wel heel wat saaaaie wagens en enorm veel jappen en ontelbare versies van Civics enzo...
En zal GT5 niet een heel wat kleiner wagenpark krijgen?
Ik heb nu dit topic doorgescrolled en dat had je natuurlijk zelf even moeten doen.
Dit is wat je dan aan relevante info tegen zou zijn gekomen.
Suc6 verder.
De GT5 proloog is al wel uit in Japan en via eBay kun je er ook weleens aankomen. (gisteren stond er nog 1 voor ca. 21euro excl. verzenden.)
In Nederland komt ie 28 Maart in de winkels.
Ik heb nu dit topic doorgescrolled en dat had je natuurlijk zelf even moeten doen.
Dit is wat je dan aan relevante info tegen zou zijn gekomen.
Suc6 verder.
Ik denk dat ons lijstje geïnteresseerden dan wel nog meer zou stijgen
ziet er jammer genoeg niet te goed uit ... de inkoopprijs van de verkoopsset ligt zeer hoog en ik vrees dat de verkoopprijs nog wel een héél eind op 399€ zal blijven, omdat de ps3 nu goed begint te verkopen.
op het moment dat de 160GB versie uitkomt verwacht ik wel een prijsdaling van de 40GB .. maar dat moment zal nog even op zich laten wachten.
i'll keep you posted wat betreft de voorwaarden
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
ziet er jammer genoeg niet te goed uit ... de inkoopprijs van de verkoopsset ligt zeer hoog en ik vrees dat de verkoopprijs nog wel een héél eind op 399€ zal blijven, omdat de ps3 nu goed begint te verkopen.
op het moment dat de 160GB versie uitkomt verwacht ik wel een prijsdaling van de 40GB .. maar dat moment zal nog even op zich laten wachten.
i'll keep you posted wat betreft de voorwaarden
Comment