Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gran Turismo 5 Prologue
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door APexS1 Bekijk BerichtenMoeten we/ik daar nu weer op reageren of zit je de boel een beetje te stangen?
Comment
-
Gran Turismo vind ik wat overhypet... de eerste Forza Motorsport bv. had betere besturing dan GT4, én een online modus én een uitgebreid schademodel. Gamespot.com verkoos het zelfs boven GT4.
Forza 2 is al een heeel eindje uit en is ronduit fantastisch, de auto's voelen levensecht aan en de graphics zijn om bij te kwijlen in 720p. Waarom jezelf pijnigen door te wachten op GT5, als je nu al een zéér evenwaardige game (misschien zelfs beter, de vorige was nl. beter) kan spelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk BerichtenGran Turismo vind ik wat overhypet... de eerste Forza Motorsport bv. had betere besturing dan GT4, én een online modus én een uitgebreid schademodel. Gamespot.com verkoos het zelfs boven GT4.
Forza 2 is al een heeel eindje uit en is ronduit fantastisch, de auto's voelen levensecht aan en de graphics zijn om bij te kwijlen in 720p. Waarom jezelf pijnigen door te wachten op GT5, als je nu al een zéér evenwaardige game (misschien zelfs beter, de vorige was nl. beter) kan spelen.
GT4 voor mij = 99% van alle rondjes over de ring met straatwagens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenReageer maar want ik weet het niet.
Dit is wat je dan aan relevante info tegen zou zijn gekomen.
Suc6 verder.
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenWow, ziet er heel goed uit!
Wanneer komt het uit?Oorspronkelijk geplaatst door skoda wrc Bekijk BerichtenGT 5 = 2008Oorspronkelijk geplaatst door skoda wrc Bekijk BerichtenGT HD komt in 2007 en nieuwe GT 5 komt in 2008Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk BerichtenWanneer komt deze uit?Oorspronkelijk geplaatst door APexS1 Bekijk BerichtenHeb ergens gelezen dat er wel 1jaar tussen GT5proloog en GT5 gaat zitten.
Even opgezocht waar ik dat gelezen had. http://home.zonnet.nl/gt4ever/gt5/gt5.htmOorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk BerichtenIs GT5 al uit in feite? anders zou'k er wel eens durven omgaan vandaag of morgenOorspronkelijk geplaatst door APexS1 Bekijk BerichtenDe GT5 proloog is al wel uit in Japan en via eBay kun je er ook weleens aankomen. (gisteren stond er nog 1 voor ca. 21euro excl. verzenden.)
In Nederland komt ie 28 Maart in de winkels.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door APexS1 Bekijk BerichtenIk heb nu dit topic doorgescrolled en dat had je natuurlijk zelf even moeten doen.
Dit is wat je dan aan relevante info tegen zou zijn gekomen.
Suc6 verder.Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk BerichtenEeeuh welkom op het Autoforum ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door APexS1 Bekijk BerichtenDankuwel.
Wat mij betreft mag Roughneck nog 10 keer komen vragen wanneer dat 't spul uitkomt. Met games weet je nooit !
GTA IV ging voor oktober 2007 zijn en ondertussen gaat 't pas 29 april 2008 uitkomen...
Dus doe even niet belachelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenKan wel tellen om een Administrator even terecht te wijzen.
Wat mij betreft mag Roughneck nog 10 keer komen vragen wanneer dat 't spul uitkomt. Met games weet je nooit !
GTA IV ging voor oktober 2007 zijn en ondertussen gaat 't pas 29 april 2008 uitkomen...
Dus doe even niet belachelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenHoe zit het hier zeg
- €200?
Ik denk dat ons lijstje geïnteresseerden dan wel nog meer zou stijgen. Intussen :
Last edited by Fred; 11/03/2008, 01:00.Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sledge Bekijk BerichtenHoe zit het hier zeg
- €200?Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk BerichtenHehe
Ik denk dat ons lijstje geïnteresseerden dan wel nog meer zou stijgen
ziet er jammer genoeg niet te goed uit ... de inkoopprijs van de verkoopsset ligt zeer hoog en ik vrees dat de verkoopprijs nog wel een héél eind op 399€ zal blijven, omdat de ps3 nu goed begint te verkopen.
op het moment dat de 160GB versie uitkomt verwacht ik wel een prijsdaling van de 40GB .. maar dat moment zal nog even op zich laten wachten.
i'll keep you posted wat betreft de voorwaarden1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenziet er jammer genoeg niet te goed uit ... de inkoopprijs van de verkoopsset ligt zeer hoog en ik vrees dat de verkoopprijs nog wel een héél eind op 399€ zal blijven, omdat de ps3 nu goed begint te verkopen.
op het moment dat de 160GB versie uitkomt verwacht ik wel een prijsdaling van de 40GB .. maar dat moment zal nog even op zich laten wachten.
i'll keep you posted wat betreft de voorwaarden
Comment
Comment