Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gran Turismo 5 Prologue

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Legt iemand 'es de verschillen (andere dan de HD) uit tussen de 40 GB, 60 GB en die bijkbaar op til staande 160 GB versie?

Thanks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
      Legt iemand 'es de verschillen (andere dan de HD) uit tussen de 40 GB, 60 GB en die bijkbaar op til staande 160 GB versie?

Thanks.
      60GB heeft ook een cardreader en de 40gb zou naar het schijnt geen PS2 games afspelen. Wat er van dat laatste waar is weet ik niet. Heb zelf een 60GB ergens onder het stof liggen wachten op GT5

Antwerpen is't Stad
      en al de rest is parking!!

Comment

• De grootste verschillen tussen de modellen van 60 en 40 GB zijn:
        PLAYSTATION 3 van 60 GB:
        • Vier USB-poorten
        • Poorten voor geheugenkaartlezer
        • Ethernet-kabel inbegrepen
        • Kan bepaalde PlayStation 2-games afspelen
        • Kan Super Audio CD's afspelen
        PLAYSTATION 3 van 40 GB:
        • Twee USB-poorten
        • Geen poorten voor geheugenkaartlezer
        • Geen kabel inbegrepen
        • Kan geen PlayStation 2-games afspelen
        • Kan geen Super Audio CD's afspelen
        bron: playstation.com

Antwerpen is't Stad

Comment

• De 60GB is ook niet meer te koop dacht ik. Vervangen door de 40GB versie?
          Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk Berichten
            De 60GB is ook niet meer te koop dacht ik. Vervangen door de 40GB versie?
            en ik dacht dat het ofwel 40 ofwel 80gig was.

Zoals reeds gezegd, ik ben ook zo iemand die van mening is om een PS3 te kopen alleen voor GT5 mjah... goedkoop is het niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
              en ik dacht dat het ofwel 40 ofwel 80gig was.

Zoals reeds gezegd, ik ben ook zo iemand die van mening is om een PS3 te kopen alleen voor GT5 mjah... goedkoop is het niet.
              Als het te duur is uitkijken naar een tweedehandse hé. Als je een beetje geduld en tijd erin steekt kun je wel eens op een koopje vallen hoor. Mss doet ik dat ook wel.

Comment

Als het te duur is uitkijken naar een tweedehandse hé. Als je een beetje geduld en tijd erin steekt kun je wel eens op een koopje vallen hoor. Mss doet ik dat ook wel.
                Dan komen we uit bij het volgend probleem: geen HD-TV

Comment

De 360 sluit ik via VGA aan op mijn PC-scherm, zo kan ik toch van 720p HD goodness genieten zonder €1000 aan een deftige HDTV te hangen. Ik weet nu niet zeker of dit kan met een PS3

Comment

Dan vind ik het niet meteen de moeite...

Ik heb 2 plasma's : een Samsung 42" zonder HD (slaapkamer) en een Pana 42" HD ready (living).

Ik ben pas echt op m'n Xdoos beginnen spelen toen ik de Pana heb gekocht...

't Is bij-wijze-van-spreken niet knapper dan een recente PS2 game als je 't niet in minstens 720p kan spelen.

Comment

• Hier zou er gegamed kunnen worden op een Sony KDL 40W2000 (40 inch full HD) maar nog geen console

Comment

• Enige PS3 van dit moment is de 40GB versie, er is geen andere.

De 60GB is er inderdaad geweest en daarop kon je wél PS2-games afspelen.

"Binnenkort" komt er een 160GB versie ... waarmee je ook PS2 games zou kunnen spelen en die versie zou ook meer USB-gates hebben.

40GB versie heeft redelijk wat problemen 60GB bleek een betrouwbaardere versie ...
                        1963 Land Rover Series IIa
                        1994 Mercedes SL320
                        2015 Land Rover Discovery SDV6
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ik heb een 60 gb versie, ik kan er GT4 probleemloos op afspelen.

Te koop voor 550 euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                            Enige PS3 van dit moment is de 40GB versie, er is geen andere.

De 60GB is er inderdaad geweest en daarop kon je wél PS2-games afspelen.

"Binnenkort" komt er een 160GB versie ... waarmee je ook PS2 games zou kunnen spelen en die versie zou ook meer USB-gates hebben.

40GB versie heeft redelijk wat problemen 60GB bleek een betrouwbaardere versie ...
                            Die 160GB versie is nieuw voor mij, weet je daar nog meer bijzonderheden van of een evt. link?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
                              ...Dus doe even niet belachelijk.
                              Wat bedoel je nu precies, wees duidelijk in je bewoordingen en zeg wat je niet/wel aanstaat dan kan ik daar op reageren en mss iets verduidelijken of excuses aanbieden of weet ik veel wat.

Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk Berichten
                              Ja gast ... *slikt woorden weer in* ...
                              Hier hetzelfde, je zegt iets maar toch ook weer niets, mss is het voor jou duidelijk maar ik kan er helemaal niets mee.
                              Alleen je aanhef "Ja gast " heeft iets negatiefs, maar dat kan ook aan mijn nederlandse komaf liggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                                Ik heb een 60 gb versie, ik kan er GT4 probleemloos op afspelen.

Te koop voor 550 euro

hier ook enkel werkte mijn stuurtje er niet op

Antwerpen is't Stad

Comment

• Last edited by Fred; 13/03/2008, 23:01.

Comment

• Last edited by Fred; 13/03/2008, 23:05.

Comment

• Geen GT5 maar ziet er ook wel nice uit :

IGN’s home for the latest game trailers, including new gameplay, cinematics, announcements, and reveals. Subscribe to stay up to date and get notified when new trailers arrive, that includes during events like Nintendo Directs, Sony State of Plays, E3, The Game Awards, Gamescom, and more. Check out our playlists for trailers coming to your preferred gaming platforms like PC, Nintendo Switch, PS4, PS5, Xbox One, and Xbox Series X. For more content, visit IGN.com or check out our other channels: IGN - https://www.youtube.com/IGN IGN Games - https://www.youtube.com/IGNGames IGN Guides - https://www.youtube.com/c/IGNGuides IGN VR - https://www.youtube.com/IGNVR IGN Movie Trailers - https://www.youtube.com/IGNMovieTrailers This is only a small taste of the videos and content available from IGN. Get more, visit http://www.ign.com

Comment

• Foto's niet zichtbaar.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Geen GT5 maar ziet er ook wel nice uit :

http://www.gametrailers.com/player/31751.html?type=wmv
                                          Is ook wel een leuk spel, maar dat is toch al langer uit? Ik heb het vorig jaar gespeeld op Rock Werchter.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X